Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
gipsztigris #12985 üzenetére
👍
Milyen módosítások vannak még rajta, ha vannak?
Nálam kimerül annyiban, hogy a gyári kati után sportkipu középdob nélkül (szerencsére NKH engedéllyel), illetve egy gyári házba tehető K&N légszűrő.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz
gipsztigris #12985 üzenetére
A fék is erősítve lett?
-
tboldi
nagyúr
válasz
gipsztigris #12989 üzenetére
Sejtettem.
-
fpatrik17
senior tag
válasz
gipsztigris #12978 üzenetére
Az 1.9 twinturbóról tudnátok részletesebben írni pár sort? Eléggé tetszik a Delta és heti 2 x 100 km pályázásra keresek éppen valami kényelmes és gazdaságos dieselt (190 centi vagyok). Egy ismerősöm hozott be egyet Oalszból és addig nem hirdeti meg még nem mondok neki választ, de nem ismerem ezt a kivitelt. Mivel másabb, mint az 1.6, 2.0? Annyit tudok, hogy két turbós, de picit részletesebben érdekelne, mennyire zsákbamacska. Tudtommal nem hajtva ez se eszik többet 6 lityinél.
Köszi[ Szerkesztve ]
• Honor Magic5 Pro •
-
fpatrik17
senior tag
válasz
gipsztigris #13026 üzenetére
Köszi a válasz!
Ez a reaktív lengéscsillapítás az összes 1.9 TT-ben van? Nem is hallottam erről... Az 1.6 és 2.0-ban nincs ilyen aktív rendszer?
Fb csoportban elég jókat találtam erről a blokkról:
"Utolsó nagyszelepes, kovácsolt főtengelyes, majdnem mindent is kibíró 1.9, konkrétan eu3 blokk. Ezeket még sokszázezer km-re gyártották."Akkor ezek valami fanatikustól származhatnak?
Vagy csak ez a turbó és lengéscsillapítás miatt macerás a fenttartás?
[ Szerkesztve ]
• Honor Magic5 Pro •
-
csongi
veterán
válasz
gipsztigris #13043 üzenetére
A 95 LE verzióba is van kettős tömegű?
-
tboldi
nagyúr
válasz
gipsztigris #13058 üzenetére
Igen, mutattad is a görbét.
Egyébként a Perfexpert app mennyire vált be?A neten bóklászva azért lehet találni néhány állítólagosan 210-220 pacis (non-MultiAir) MiTót és Abarth Grande Puntót is.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
gipsztigris #13063 üzenetére
Majd rálesek.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
gipsztigris #13063 üzenetére
gorogok elegge benne vannak a tuningokban
PuntoGT-nel is a legmeredekebbeket ok csinaltak182-s Bravo-bol 1.6 16v motor -> 1.9 16v stroker, vmi baszom csiga ra, 510 lo
meg a Suzuki Hayabusha dugattyus, 21mm csapszegu Stilo hajtokaros 1.4->1.6 strokerek is onnan jottek
(ez a motor a regi 128 SOHC-n alapszik)
NGT nevu Athéni arc csinalt egy csomot ezek kozul azokra, neha beszelgettunk vele
faterjanak turboszervize volt, o meg autoszerelo+tunner, szoval hazon belul megoldattak sok mindent
ECU-t is megirtasot, vagy kikuldted neki, vagy ugy kaptad a chip-t, hogy leirtad mid van turbo injektor stb, o meg kuldte ra a megoldast
es 100% mukodott
nem mint a magyar ECU tunnnnnnereknel, hogy alig indult be, meg berangatott menet kozben, meg olyan CO szaga volt alapjaraton, hogy Gréta vasvillaval kergetne korbe az EU-ban[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
tboldi
nagyúr
válasz
gipsztigris #13067 üzenetére
Remelem, a tanulopenz nem a LA-chip volt.
(Amugy elegedett vagyok az eredmennyel, es nem is tapasztalok semmi rendelleneset.)
-
tboldi
nagyúr
válasz
gipsztigris #13069 üzenetére
-
hobizoli
nagyúr
válasz
gipsztigris #13067 üzenetére
cegnel nalunk is volt egy dugoleolvados buli, aztan ujjepites egy olasz ceghez kikuldott ECU-val kezdodott... azzal pöccröff-re indult a gep
annao PGT-nel a bevalt mapper a Nápoly melletti Silvio Ruggerio volt, o irta a SEB chipeket
SEB = Stupid English Bastardsdrag-n kivettuk a magyar mapper chip-jet az ECU-bol, SEB be helyette, ugyanaz az auto ugyanazzal soforrel 1sec-l jobb idot ment amikor egy ora mulva sorrakerult, es nem durrgott, nem rangatott, egy kulcsforditasra indult...
benzinesnel sokkal pontosabban be kell allitani a uzemanyag-levego keverekaranyt, a dizel sokkal bolondbiztosabb[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
csongi
veterán
válasz
gipsztigris #13078 üzenetére
Biztonsag technikailag hatrany, az biztos.
Viszont olyan szabad erzest ad..
Es 4 elektromos ablak csak az uvegtetosbe van.
Ahogy neztem 90% Punto-Idea cucokkal van tele.
Lanc csere nyugos? A motorterbe lehet cserelni, vagy ki kell emelni?
Gondolom lnc+ spanolo.Azt lattam, hogy egr szelepet kotelezo takaritani.
Reszecske szuros?Ha nincs kettos tomegu, nem banom.
ESP a tesztek alapjan javasolt.
-
hobizoli
nagyúr
-
Freddy76
addikt
válasz
gipsztigris #13132 üzenetére
Szerintem egy tesztben látta
.
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
VMatteo
őstag
-
VMatteo
őstag
válasz
gipsztigris #13191 üzenetére
Félek, hogy a bontott gyári LED csíkja tönkremegy
Az nem javítható, ugye?
Tisztelet a Gépésznek!
-
csongi
veterán
válasz
gipsztigris #13187 üzenetére
Pénzbe.
Időmet rászánom. A vezeték köteget nem tudom ilyen. Azt a verziót nézzük hogy be van vezetékelve gyárilag.
6-os Stilo váltót érdemes feltenni? Kell valamit programozni a rendszeren jozzá?[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz
gipsztigris #13198 üzenetére
Első köröm ez volt, mikor meglett, valamint egy Manky-féle alapprogram.
Nem akarom nagyon széthajtani, de ha üzembiztosan meglenne a ~250 ló és ~500Nm, én már nagyon boldog lennék"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
válasz
gipsztigris #13203 üzenetére
Nincs semmi olyan célom. Azért jött ez a ötlet, mert amúgy is hozzá kell nyúlni a turbóhoz/porlasztókhoz, és akkor mi lenne ha már egyből nagyobbat kapna, én meg cserébe egy kis plusz teljesítményt. Ha ez nem megoldható anélkül, hogy szemet szúrjon műszakin/ellenőrzésnél, vagy hogy az üzembiztosság rovására menjen, akkor elengedem a dolgot, és marad az a ~190ló ami most van, és csak simán felújíttatom a dolgokat.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
hobizoli
nagyúr
válasz
gipsztigris #13203 üzenetére
azert a gyari turboval a 200lo elegge karcos...inkabb rahekkelnem a 2.4 csigajat
mondjuk legalabb intercooler jo nagy van a 159-ben mar gyarilag istöbb drón kell ;P
-
VMatteo
őstag
válasz
gipsztigris #13228 üzenetére
Ezzel már szemeztem én is!
Minőségben elfogadható? nincs alapzaja?Tisztelet a Gépésznek!
-
csongi
veterán
válasz
gipsztigris #13228 üzenetére
Koszi!
Hogy lehet kihamgositani? Kellene egy mikrofon is? -
VMatteo
őstag
válasz
gipsztigris #13232 üzenetére
Köszi, lehet rendelek én is!
akárhogy néztem MES szimulátor módban, a Tjet Grandémen sehogy se lehet bekapcsolni, hogy kulcs gombnyomásra nyissa/zárja az ablakokat. Valóban így van, vagy én vagyok balfék?
Tisztelet a Gépésznek!
-
VMatteo
őstag
válasz
gipsztigris #13234 üzenetére
Azt tudom, csak szimulátor módban próbáltam olyan opciót, hogy bekapcsoljam a lehetőséget, hogy kulcson hosszan nyomva a nyitást leengedje az ablakot, zárásra ugyanígy. Ha egyáltalán ezt tudja a kocsi.
Tisztelet a Gépésznek!
-
csongi
veterán
válasz
gipsztigris #13232 üzenetére
Ha cserélnék 6os váltóra akkor új forgalmi kellene, vagy szólnának érte a műszakin?
Egyre merevebbek a műszaki állomások. -
hobizoli
nagyúr
válasz
gipsztigris #13309 üzenetére
altalaban az mondjuk PCV szelep hibaja, ami ekkora fustolest okoz
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
gipsztigris #13311 üzenetére
eloferdul az is, igen
pl pont ezert kell rendszeresen olajat cserelnitöbb drón kell ;P
-
426os
őstag
válasz
gipsztigris #13311 üzenetére
Enyém is kb 10e km alatt szürcsöl be 1l olajat. Ez legyen a legnagyobb baja. Érdekes ez a motorfékes füstölés, nálam úgy néz ki, hogy olajfüggő. Seleniaval nem füstöl, korábban Xado olajjal (amiről úgy tudtam, hogy Selenia van benne) meg füstölt. Olajfogyasztás kb hasonló volt mindkettővel.
Más: életemben először kipróbáltam mi az autóm végsebessége. Óra szerint 205ig (Gps
192 körül mutatott) ment, utána már nem igazán akart gyorsulni. Klímát most is elfelejtettem kikapcsolniGyári adat 196, ha jól emlékszem. Bravo T-jet 120 Eu5. Próbának jó volt, nem ennyi.
.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
gipsztigris #13311 üzenetére
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
gipsztigris #13321 üzenetére
PCV szelep elhunyt vala...ez a 2., resze videonak az 1. resz vegen ugy fustol az auto, mint egy ködgyertya
a 30k USD-s taksalt motorcsere helyet egy ~50 USD PCV szelep + uj gyufak + uj legyszuro + par palack fektisztito csere megoldotta a temat...osszesen kerult az egesz ~110USD-be
amugy ezeknek vannak ilyen Boxster-s videoik meg
masik Boxster-t ugy hozzak nekik egy telephelyrol egy hosszuvillas targoncaval, hogy olyan porreteg van jarganyon, hogy nem latszik az auto szine...azt asszem 1600USD-ert vettek meg
akksi merult benne, akkor szar melo kinyitni, mert elektromos zar van, de van ra egy trukk, hogyan lehet akkoris kinyitni... uj akksi bele es mar megy is
ja meg ha ezeknek van egy olyan tipushibaja is, hogyha sokat allnak ( =2-3 het, pl elmentel a nyaralni), akkor ugymond kiszárad a hengerfej, mert lefolyik az osszes olaj a karterba, ugyhogy inditaskor ugy zakatol a motor, mint egy varrogep
elso reakcio erre: motor kaputt...eladjak fruttiert, mert a motorcsere 15-20k USD legalabb ezekben, meg hasznaltan is
de ha csak siman leszarod azt a zakatolast, es alapjaraton uzemmelegre jaratod, es a hirdotokek feltelnek az uzem meleg olajjal, megszunik a szelephang, es amig nem all ujra hetekig, akkor nem is jon elo ujra ez...nyilvan azert ilyenkor mar ajanlott egy olajcsere, szoval mondhatni ezzel hanggal jelzi a technika a juzernek, hogy kerem az uj olajat
szoktak adni hozza olyan Liquy Moly hidrotoke adalekot is
de nezd meg azt a garazst is, aminel butykolnektöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
erik365
aktív tag
válasz
gipsztigris #13323 üzenetére
Szeretem, ha valaki nem csak a minőségi szerszámokat szereti, hanem a munkavédelmi cuccaikat is. (csak a Milwaukee)
1.4 T-jet M32
-
válasz
gipsztigris #13377 üzenetére
Öcsém autója.
Mindenképp kerestelek volna PM-ben. Megszerzem a VIN-t és küldöm. -
Freddy76
addikt
válasz
gipsztigris #13398 üzenetére
Múltkor mentem a lányomért az iskolába, és a suli előtt azon vitázott az egyik osztálytársával, hogy a német vagy az olasz autók a jobban (11 évesek, tehát komoly vitát nem kell gondolni). Én erre azt mondtam, hogy hallgassák csak meg, hogyan köszönnek el, miután átvették az új autót, aztán döntsék el, melyiknek van lelke:
Danke für das Auto, auf Wiedersehen.
Grazie per la macchina, arrivederci.Mondjuk kimondva jobban üt
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
gipsztigris #13437 üzenetére
Rá gondoltam én is, csak nehogy Nyíregyházán legyen az autó
Mellékesen ha másik modulra van szükség, engem pont érdekelhet is a carmax-os[ Szerkesztve ]
-
Hőguta
csendes tag
válasz
gipsztigris #13445 üzenetére
Valahol érthető,hisz nincsen ingyen ebéd sehol
ő is a piacról él.
Bár ha Te ismered akkor azért nemes gesztus lenne segíteni. -
Integrale
veterán
válasz
gipsztigris #13445 üzenetére
Érdekes, nekem segít FB-n és élőben is. Még egy forintot sem fizettem.
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz
gipsztigris #13469 üzenetére
Jújjjjj milyen kép.
Akkor inkább cseréltetem.
Amúgy hozzá merhetek nyúlni egy kis csavarlazítózás után? Megnézném az állapotát, aztán legfeljebb visszatekerem (persze akkor be kéne szerezni a meghúzási nyomaték infót is)
Vagy inkább hagyjam, ne piszkáljam...B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
gipsztigris #13469 üzenetére
Gyártás során motorban maradt nagyobb forgácsokat hivatott kiszűrni. Abban egyetértek, hogy igazából nyugodtan eltávolítható ilyen korban/km-nél, amit nem szedett össze, az nincs ott
-
csongi
veterán
válasz
gipsztigris #13497 üzenetére
A megkerulo kabelbe mit kell csatlakoztatni?
Egyik vege megy az autoba. A masik vege ? Mivel fog kapcsolatott letesiteni a laptopra telepitetett szovftverrel?Kicsereltem a toronycsapagyakat, Kovetkezo a rugo es telo csere lesz. Ezekben van meg par 10 ezer hatra. A bal oladali stabilzatort le kellett vagni, nem adta magat.
A hatso bakokat is csereltem, ettol valtozott a punyesz konfortja.
Felbakolva 4 ora alatt megvolt, es a kutyacsonttal elbasztam 1,5 orat, meg akartam menteni. -
sanzi89
addikt
válasz
gipsztigris #13497 üzenetére
Nagyon köszönöm a mindenre kiterjedő, részletes válaszod!
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz
gipsztigris #13497 üzenetére
Még egy kérdésem volna. Ezt a szervíz időpontot be lehet állítani egy tetszőleges időpontra (mondjuk 2099-re) esetleg kikapcsolni valahogy a megfelelő eszközzel vagy muszáj évente mindig resetelni?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz
gipsztigris #13508 üzenetére
Köszönöm!
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
erik365
aktív tag
válasz
gipsztigris #13524 üzenetére
Igazából mindenképp új turbót szeretnék, pici többlet erő jó volna néha. Ezért is jött az ötlet a vl36-al, szetnézek náluk mi újság. Köszönöm
Hobizoli: Erre itt Debrecenben nem is tudok embert, meg ezzel a verzióval sajnos várnom kellene a turbòra és mivel ez a munkábajàròs is nem akarom leállítani több napra.
Azért ötletnek meghagyom, köszönöm1.4 T-jet M32
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
gipsztigris #13559 üzenetére
Gyakori baj ez? Bontott miatt, csak kíváncsiságból.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
gipsztigris #13562 üzenetére
Számból vetted ki a szót. Csak az eredeti kérdésre akartam reagálni, bocsi
Meglepett, hogy cserélni kell neki, nem hallottam még erről az adott motornál.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
gipsztigris #13564 üzenetére
Vagy itt a remek alkalom csináltatni egy hegyesebbet.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- E-roller topik
- Ukrajnai háború
- Politika
- Kerékpársportok
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- ASUS routerek
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep