Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
-
426os
őstag
-
addikt
válasz gipsztigris #12069 üzenetére
Én bluetooth-os ELM327 kiolvasót használok. Telefonon meg Torque Pro, 3 eur-ért. Aztán vezetékkel sem kell bajlódni. Olyan hibakód leírásokat kiad, hogy a szakszerviz szoftvere sem ismerte fel
-
addikt
válasz gipsztigris #12087 üzenetére
Megtanít, hogy józan legyél, különben hamar megbüntet. Okozott már kellemetlen meglepetéseket, amikor nem vettem elég komolyan
#12088 whited
Ha csak második autó, akkor Q. Valami 2019-es évjárat jó lehet, azok még kicsit nyersebbre vannak hangolva, nincs bennük részecskeszűrő, a fényezett tető is karbon rajtuk, stb. Kicsit butább belül, de úgysem az infotainment a lényeg.
Mondjuk a Montreal zöld csak 2021-től van, szóval abból bő egy éveset találhatsz csak legrégebbit.[ Szerkesztve ]
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz gipsztigris #12127 üzenetére
Végül rájöttem, hogy a sárga nyíllal jelölt rész egy vékony műanyag szalag, amit csavarhúzóval fel lehet feszíteni (zöld nyíl) így nem is sérült meg.
Alatta találtam egy másik csavart, utána a kallantyút rögzítő csavart is kivettem, majd lejött a többi. Utána a szivacs ragasztásait letúrva kijött még egy fekete műanyag keret is.
De nem vagyok még sehol, hogy látnám a bowden beakasztási pontját, majd idő hiányában ismét annyiba hagytam.
Elképzelhető, hogy egy ideig nem is lesz kijavítva rendesen, hanem csak az alsó kiakasztó részre készül valami húzó eszköz, huzal vagy ilyesmi. Így szükség esetén be lehet nyúlni, meghúzni.
Bár érdekes egyébként, hogy vizsgán ezt nem is szokták ellenőrizni, pedig vészhelyzetben fontos lehet, hogy hátulról ki tudjon menekülni az utas.
[ Szerkesztve ]
-
lorcsi
veterán
válasz gipsztigris #12164 üzenetére
Mi az a primer ?
-
Phobion
őstag
válasz gipsztigris #12171 üzenetére
Köszi! Ez is fontos! Viszont amit én nem írtam le rendesen, hogy HUF-ban mennyibe kerül ez kb.? (Mert tudom, hogy markaszerviztól függ.) Remélem ~250-nél nem lesz drágább.
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #12176 üzenetére
A 037 vízbefecskendezéses motorja is érdekes, nem csak ez a TriFlux volt akkor nagy újítás, dehát olaszok, kifejlesztették, és felrakták a polcra.
Akkor 3 ilyen nagy durr volt, 037 motorja, a TriFlux és az S4 turbós kompresszoros 1.8-asa.
Aztán melyikbôl láttál bármit is átszivárogni utcára?"Bad reklám is reklám too"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gipsztigris #12182 üzenetére
Látszik, hogy csak pár másodpercet szántam a keresésre 😅
Bent lehet hagyni pl állító motort vagy valamit, hogy ne dobjon hibát, ECU írást megúszandó? -
berek21
senior tag
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #12178 üzenetére
BMW M4 CS-ben van vízbefecskendezés, de a triflux tenyleg használatlan.
Szûk hengerszögû motorjai a Lanciának V4-tôl V12-ig voltak.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #12242 üzenetére
az akksi negativja a kasznin es a valton mindig rajta van, hogy a szenzoroknak legyen GND-je, meg a szikra is lehuzzon a testre, hiszen a valto es a motor egymassal femes kapcsolatban, egyenpotencialon vannak
de ha a kaszni es a motor mashol kulon is ossze van kotve az nem baj, mert egyreszt redundancia is es plusz test keresztmetszet is jelent
faternak volt regen egy 1997-s 1.3-s Swift-je, az is nyuglodott, nem toltott rendesen a generatora, elindult vhova, ott megallt es 20perc mulva nem indult be ujra
aztan kapott a zarhid meg a szelepfedel koze egy extra testkabelt, es megszuntek az ilyen hibak
onnantol poccre indult mindigtöbb drón kell ;P
-
berek21
senior tag
válasz gipsztigris #12268 üzenetére
Megnézem, de ez a spéci szerszám aggaszt kicsit.
Lancia Delta III eladó!
-
berek21
senior tag
-
berek21
senior tag
válasz gipsztigris #12273 üzenetére
Az enyém is 6-os váltó, és gyanúsan így néz ki ahogy emlékszem. Most nincs itt a kocsi, de majd rá nézek.
Lancia Delta III eladó!
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz gipsztigris #12464 üzenetére
Sejtettem, elengedtem a javítást mert a fülek is letörtek a lámpatestről. Már berendeltem az újat..
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz gipsztigris #12550 üzenetére
Én is mostanában kezdtem el nézegetni őket, de nem tudom mekkora előrelépés lenne a 2013-as deltáról. Mondjuk én mindenképpen benzines vonalon szeretnék maradni..
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz gipsztigris #12553 üzenetére
A kémia nálam nem kérdés. Az a baj, hogy jelenleg egy Momo design-os deltám van és sajnos jobban mozog a pöcörő a sportosabb (inkabb mondanám a szokványostól eltérőbbnek) kinézetre (nem a boyracer típusra), az 1.75 tbi lenne nekem is a vágyam, hiába igényel több gondozást és odafigyelést. Vagy ha az nem, akkor legalább egy Rosso Competizione színű
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz gipsztigris #12562 üzenetére
Őszintén szólva én is egy kezemnek egy ujján meg tudom számolni hányszor ültem hátul (1x sem).
De aki ült hátul, az mind azt mondta hogy eddig ez volt a legkényelmesebb utazása Párom pl azt mondta, hogy a Delta hátsó ülése kényelmesebb volt, mint a hosszú utazásra tervezett Citroen C5 hátsó ülése, ami amúgy légrugós, szóval nagyon hajós a futóműve. -
juvegamer
tag
válasz gipsztigris #12562 üzenetére
Persze ha nálam is a gyereknek lesz saját autója akkor többet nem lesz szempont a hátsó lábtér. Akkor én is Giuliettát vennék. Elöl két embernek az is tökéletes.
-
erik365
aktív tag
válasz gipsztigris #12570 üzenetére
Köszönöm, akkor nem kísérletezek most, Ate-Ate szett megy fel, árban is baráti.
1.4 T-jet M32
-
erik365
aktív tag
válasz gipsztigris #12581 üzenetére
Én is így szoktam, még a régi Simsonos időben tanultan egy öreg szakitől.
Mikor lendkerék oldali főtengely szimering szívatott, azóta megmaradt ez a szokás.1.4 T-jet M32
-
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #12589 üzenetére
en vennek vmi 1.6JTD-t, a 130-t az is tudja
automata miert fontos ha autopalyan megy?több drón kell ;P
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz gipsztigris #12634 üzenetére
Volt centríron 1,5 hete a kocsi. Pátkaihoz vittem, azt mondták sok volt az eltérés. Aztán szerelő javaslatára meg is lett cserélve az első és hátsó kerék és jobb is lett mint előtte, de teljesen nem szűnt meg. A hétvégén tesztre felrakom a nyárikat, megnézem azzal is csinálja-e. Szálszakadást hogy nézik? Csak centiről centire átvizsgálják?
akooos: ja tudom, tavaly így jártam. elvittem centrírra, majd lett egy 60 ezres görgőzés
-
erik365
aktív tag
válasz gipsztigris #12683 üzenetére
Köszi, Bravohoz jóval kedvezőbben találtam levegő, és aktívszenes pollenszűrőt mint az eddig használt Mahle-ból. Gondolom 8e körüli cserével simán kibírja ezzel a levegőszűrővel is.
1.4 T-jet M32
-
erik365
aktív tag
válasz gipsztigris #12685 üzenetére
Eddig Filtron aktívszenes polleszűrőt használtam, de az most 4100ft, még a Sofima aktívszenes 3069ft. Így teszek vele most egy próbát.
Még egy kérdés, gyertyából kell ragaszkodni a gyári NGK-hoz, vagy mehet bele a sima ikr9j8?[ Szerkesztve ]
1.4 T-jet M32
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #12708 üzenetére
Csúszkákat is ezzel kenitek?
Megérkeztek az EBC betétek (a tavalyi Zimmermann helyére*) hétvégén megszögelném, aztán kellene valamilyen paszta a csúszkákra, csúszó felületekre.
*Cromának németes a féke, amit én nem szeretek. Azt preferálom, ha egybôl harap, és nem kell taposni a pedált komoly lassuláshoz. Megszokható, de nem sikerült 2 év alatt sem fôleg úgy nem, hogy közben vezetek a digókat is.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
csabulaxi
senior tag
válasz gipsztigris #12708 üzenetére
A Fiat Stilonál a féknyereg csúszkák közül az egyiken van kis gumi. Állítólag zajcsökkentő. Ez meg tud dagadni az átlag zsíroktól és megszorul. Én alig bírtam kitépni mikor elcsesztem a zsírt, szétszakadt a gumi úgy jött csak ki.
A sárga Textart ehhez ajánlott a kép szerint.A fekete Textar való a gumis
csúszkához . Az oldalon írják az EPDM műanyag kompatibilitást."A Világegyetem fényévmilliókkal is mérhetetlen irdatlan nagyságát emberi ésszel lehetetlen fölfogni. A jó hír viszont: nincs is rá semmi szükség, hogy fölfogjuk."
-
csabulaxi
senior tag
válasz gipsztigris #12722 üzenetére
idéztem a marketing szövegből...
"A Világegyetem fényévmilliókkal is mérhetetlen irdatlan nagyságát emberi ésszel lehetetlen fölfogni. A jó hír viszont: nincs is rá semmi szükség, hogy fölfogjuk."
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #12711 üzenetére
No, megcsináltam körbe mindent, vettem ilyen kencét is. Eddig jó.
A betétek halk zörgésével nem tudok mit kezdeni, bárhogy feszegetem a rugókat, veszek újat, elôbb utóbb megszólalnak. Agyamra megy...."Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #12751 üzenetére
OK, de ha ez a bigyoka ugy keszulne, hogy 15mm-l, es ez a vege atmeroben nagyobb, mint a furat, es azzal korben feltamaszkodik erre a feluletre egy O gyuruvel, akkor nem lehetne tulhuzni sem, meg nem a menetnel tomitene
csak amikor ezt tizedszerre cserelik, akkor lehet akarki akarmennyire ovatos, ha egyszer a kialakitasa erozaro, es nem alakzarotöbb drón kell ;P
-
tboldi
nagyúr
válasz gipsztigris #12772 üzenetére
És a gyári szettben milyen feszítő és pumpa van, lehet tudni? Vagy zsákbacicmic, és kinek mi jut?
426os:
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz gipsztigris #12774 üzenetére
Köszi! Most akkor marad a dilemma, a Dayco szetten kívül tulajdonképpen bármi jó.
Mondjuk ja, a gyárival esélyesen nem lehet mellényúlni, valszeg magasabb fokú minőségbiztosítást követelnek meg. A Honda olajszűrőjéből indulok ki, a Purflux gyártja, és a Hondának szánt kékről soha semmi panaszt nem olvastam, míg a saját nevükkel ellátott feketéről egynél többször, hogy szétesett a biztonsági szelep. -
tboldi
nagyúr
válasz gipsztigris #12783 üzenetére
Wannabe autószerelő volnék, van egy OKJ-m, de sosem dolgoztam a szakmában, csak annyi rutinom van, amennyit a családi flottával foglalkozom otthon. Amiket csináltam már: különböző folyadék és szűrőcserék (gondolom, ez evidens ), fék, lengéscsillapító, rugó, kerékcsapágy, olajteknő, gyertya, szelephézag, kisebb-nagyobb elektromos melók, mint lámpacserék, testkábel, olvadó világításkapcsoló...
Vagy a Jazz-be pl. beiktattam egy oil catch cant is.Mondjuk vezérléscserét sosem csináltam még, a WagonR és a Jazz láncos, vaskos, többsoros mindkettőé, szinte soha nem kell hozzájuk nyúlni, az 1.3 Multijetes Ypsilon meg sajnos tiszavirág-életű volt nálunk, nem érhette meg a lánccserét.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #12829 üzenetére
Úgy látom, hogy itt az M32 volt erôsebb, és a fôtengely gyengébb.
"Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
válasz gipsztigris #12829 üzenetére
Valami sorjás lett a légüres térben?
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gipsztigris #12832 üzenetére
Végülis így a legkisebb az okozott kár, leszámítva a blokkot...
Mi (volt) egyébként a gépezet?[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz gipsztigris #12834 üzenetére
Ez valami jól sikerült tuning, jól sikerült top speed run, vagy mégis minek az eredménye?
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz gipsztigris #12836 üzenetére
Már egy inspection port is van a blokk oldalán, nagyon menő verda
rip and tear, until it is done
-
addikt
válasz gipsztigris #12836 üzenetére
Szóval megkapta az "insufficient oil pressure, turn off the engine immediately" üzenetet és úgy volt vele, mint Gyatlov elvtárs, hogy "Majd én azt tudom" ?
Az kemény
[ Szerkesztve ]
-
sanzi89
addikt
válasz gipsztigris #12886 üzenetére
Köszönöm!
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
akooos
veterán
válasz gipsztigris #12893 üzenetére
Innen halandó ember nem is tud venni? Megpróbáltam regisztrálni, dehát gondolom nem véletlenül nem tudok
-
akooos
veterán
válasz gipsztigris #12895 üzenetére
Köszi a tippet! Fater Üllőn dolgozik, megpróbál ma bemenni az InterCarsba, hátha nem hajtják el Ha igen, akkor lehetséges, hogy megkeresnélek, köszönöm!
-
juvegamer
tag
válasz gipsztigris #12908 üzenetére
kösz
-
csongi
veterán
válasz gipsztigris #12965 üzenetére
Mint irtam, fiat minositese legyen meg.
Keves olajgyarto fog megfelelni ennek. Ha megvan a minositese es bizonyithatoan olaj miatt ment tonkre, akkor meg jogot kell ervenyesiteni.
De egy tobb szazezres ismeeretlen eloeletu motornal a selena sem lesz mindenhato. Ehhez hozza tartozik a megfelelo periodusu olajcsere.
Es a selena olajjal haza lehet vagni egy motort.
Az eloirt 30 ezres markaszervizben cserelt selena olajjal is megkopott a vezermu tengely 65ezer km alatt.Igazolt Hazai kereskedesbol szarmazo jarmum. Pedig nem Urtechnika. 1.4 8V. A fapad
Szoval sztem nem a markan fog mulni. Lehet csipegeti a masik glolajat, de attol meg nem lesz rossz. Minden motornal megvan mennyi lehet a max olajfogyasztas.A nulla fogyasztast belso egesu motornal nem lehet garantalni.
De mindennel fontosabb a lelki nyugalom, Es olyat tegyen bele, amitol nyugodtan hasznalja.
Ez csak az en velemenyem. Nem kovetendo. -
Remiel
őstag
válasz gipsztigris #12963 üzenetére
Én is a debrecenit terveztem megvenni, de másképp alakult sajna, marad az eredeti elképzelés, egy Bravo
"Never stop dreaming" - Freddy Krueger
-
csongi
veterán
válasz gipsztigris #12967 üzenetére
A lényeg, hogy helyre kerültek a dolgok.
Remiel:
Nem biztos, hogy a Baravoval rosszabbul járnál.
A Lancia alapja barvo, az autó jelentős része bravo. A külső és a beltér meg feláras a Lancia embléma miatt. -
csongi
veterán
válasz gipsztigris #12978 üzenetére
Tesómank Deltája van, szereti.
De hogy miért benzineset vett, mikor pályán közlekedik 50% és afelett, nemtudjuk,
szerelmes lett
Nekünk Punyesz. Mindig Német, japán autókat szerettem, de elmúlt
Jó, egy kicsit vékonyabb a lemez, spórolósabb a festék. De az alkatész szotyi pénz.
konfort kiváló. Megjelenés érzelmes.Jó beleülni, nem egy fejszével faragott tervezés.
Most a musákat nézegetjük, a punyesz méretbe egy jó előre lépés lett az Ideához képest.
Most bevadulunk, és 95Le motor lesz. Alig lehet értelmes használtat találni.
A kereskedésbe megnéztem egyet. 1,4M. azt mondja a faszi, hogy ebből már nem nagyon enged. Ok mondom, akkor legyen 950ezer. Annál többet ér, mondja.
Hát ha be akarok zárni a kereskedést, akkor hajrá
Ott helyben 500ezet számoltam, amit költeni kell rá. Ha nem akarsz magadnak bajt barátom, akkor vidd el szervizbe, mert ez zárt ajtós műszakin volt. Nem adta. Örülök.Még a 77Le motor is elég lenne, ha 12szelepes verzió lenne.
Mondjuk azt a motort a WW jól eltalálta. Ezek a fiat motorok is jó konstrukciók.
Sajnos ezekhez kevesebb a hozzáértő déli régiókban.Elvittem szerelőhöz, gyengusnak éreztem. Azt mondta ezek ilyenek.
Hmmm, nah jó van, a 77Le nem rakéta, de nah.
Addig xarakodtam vele, míg végre elmegy kategóriába ért.
Túl spanolt szíj, rosszkor cserélt olaj. 10 éves gyertya.
Még a S&S is életre kelt.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz gipsztigris #12978 üzenetére
Ez az üléstologatás nekem is tetszett a 843-as Ypsilonban.
Illetve van egy Honda Jazz is a háznál, abban is szeretem a Magic Seatet.
...............................Mindeközben a MiTo 155 pónijából 179,8 lett, a 230 nyúlmókusból pedig 288,4.