Hirdetés
- Frostpunk 2 - 350 ezer eladott példány alig néhány nap alatt
- Premier dátumot kapott a Monument Valley III (Android, iOS)
- Predator: Hunting Grounds - Egy hét múlva érkezik PS5-re és Xbox Series X/S-re
- Sony PlayStation - Holnap éjszaka jön a következő State of Play
- Hosszabb videón az ingyenes játéknak készülő Ballad of Antara
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz Jakuskacsa #5255 üzenetére
JTD tökmindegy, hogy melyik, főleg ha nem 16V. Annyira nem rohadós a Stilo mint beállítod, van 1-2 sarkalatos pont, egyébként ha nem volt törve és/vagy nem sóban áztatták télen, akkor nem lesz gondja.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Jakuskacsa #5257 üzenetére
Oda akartam kilyukadni, hogy a 16v problémásabb, mint a 8v. Pontosabba, kevésbé igénytelen.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz j.bravo #5423 üzenetére
2.0 JTS 156 után nudli lesz az 1.3 JTD, akkor már inkább 1.9-cel nézd. Dízel GP-vel konkrét tapasztalatom nincs, legalábbis nem friss, benzines szerintem elég csendes (1.4 16v), gördülési zaj sem sok, szerintem az A3-mam, illetve a családban levő Avensis hangosabb ilyen téren, de 3 különböző autó, 3 különböző gumival.
Baráti körben van 1.3-as GP, ők nem panaszkodnak, pedig használják hosszú távokra is, Győr - Olaszország-Horvátország stb."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
Adott egy Punto 2, idonkent meghujul a city szervo, raadasul menet kozben, ami annyira nem jatek. Mar atneztek rajta mindent, mi a legegyszerubb modja a megszuntetesenek, legalabb 1-2 napig?
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz CharlieDrop #5535 üzenetére
Azert kapott az egy rendes faceliftet, kivul, belul es muszakilag is.
Egyebkent Dodge.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Csak nézz át az autós topikba, van egy BMW-s kolléga, akinek 5 év sem kellett hozzá.
Egyébként mi van ebben az 1,5 millióban? Mert mondjuk a futómű az pont kopó dolog, szóval az más gyártmánynál is költség (egy Focusra is ennyi).
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz tonermagus #5556 üzenetére
Eleg sokat fejlesztettek rajta ahhoz, hogy arulhato formaba hozzak Europaban.
A motor jo, az elektronika az olasz autokban sem olasz (kiveve most a Giulia, Stelvio, de ott sem minden Marelli).
Probalj ki parat, lepj be a Freemont csoportokba, szerintem facebookon is talalsz."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz CalibRasta #5635 üzenetére
En inkabb a 2.0-es dizelt vennem, egyebkent mindenkepp az 1.8 T-re mennek ra. Tipushibak reszben azonosok a Bravoeval, azokat pedig megtalalod par oldallal visszabb
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz CalibRasta #5640 üzenetére
Mit ertesz jobban felszerelt alatt? (Deltak eleg szeles skalan voltak extrazhatoak)
A Delta kifejezetten nagy, beltere Superb szintu, tehat ha hely kell, eleg 460 literes csomagtarto es egy szebb kontos, de nem kell 7 szemelynek meg csak a lehetosege sem, akkor Delta. Alkatreszellatottsaga biztos jobb lesz mint a Freemonte, hozzaertok szama is nagyobb.1.8 TBi fogyasztasra nezz 159 teszteket, felhasznaloi velemenyeket, fogyasztasuk nagy vonalakban hasonlo lesz.
A 2.0 MJet az 1.9 novelt furatu (82-rol 83-ra) variansa, kisse atfesult motor, az egr hibajan kivul nincs mas tipikus bajuk.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz CalibRasta #5647 üzenetére
Nem csak az a gond, hogy a felújítása horror, mert egyébként annyira nem vész. Erről kérdezd focvis-t a másik autós csoportból, neki volt olyan motorral Saab-ja. Inkább az a gond, hogy értelmetlen motor, a 165 lóerős 2.0 sem jelentősen gyengébb, pontosabban annyival nem jobb a TT, hogy megérje az esetleges plusz nyűgöt.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
140-ert nem rossz szerintem, bar en ettol fuggetlenul is a 2.0-at valasztanam.
Opelben csak a 2.0-bol volt biturbo, az alap ugyan a 2.0 mJet, csak az Opel varialt a hengerfejen (a szimpla turbosnal is), a 2.0 mJet pedig egy felfrissitett 1.9.
A 2 literes 1750-nel adja le a 360 Nm-t (165 loeros verzio)."Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
Van itt olyan, aki debreceni, és megnézné nekem ezt?
Pápáról hirtelen nem mennék el csak a megnézés miatt, viszont ha jó, akkor azonnal indulok.426os: Írj Zoo8800-nak, írt már ezen az oldalon is, kicsit feljebb/lejjebb.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz nyogo83 #5771 üzenetére
Koszonom! FB csoportban mar erdeklodtem, illetve Kickass forumtars vet ra egy pillantast szombaton. Kepek alapjan szep, de nagyon sok a lelakott peldany itthon. Annyit megtudtam, hogy frissen behozott, gondoltam tolatva jott be az orszagba...
Tegnap megneztem egy masik kombit, nem tudon elkepzelni, hogy emberek hogy lehetnek ennyire igenytelenek az eletterukkel kapcsolatban.
Konyoklot lehajtva 8-10 csokipapir, nevjegykartyatartoban gumicukrok, zsiros, hajszalas retkes belter, evek!! ota nem volt takaritva ez az auto. Szelloztetest feltekertem maximumra, a rostelybol meg valami 10 eves poros, szoszos aszalt falevel repult ki. A 4 gumi meg talan a gyari, 2003, 9. hetiek.!!!
Az a csoda, hogy nulla karbantartassal ennyit elmegy, es a retket leszamitva a beltere is egyben volt."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
No, ujra csatlakozom egy Lybraval. Kepek majd jovoheten!
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz nyogo83 #5790 üzenetére
Nem, ez egy papai benzines. Olaszorszagbol jott, elso tulajtol, 2004-es.
Kell foglalkozni vele, de az alapok jok. Rozsda sehol, kaszni es a fenyezes jo, par elem volt fenyezve, vagy rafujva, 200 mikronon van 4 elem.
2 kulsu feltengely kuka, bal lengokar szinten, de ezek nem az en zsebemet huzzak. Par kapcsolo, es foltos muanyag, elso fekek, olajtekno tomitese meg par aprosag viszont az en dolgom lesz."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
No, csak igazam lesz. 2019-ben érkezik az 1.33 T Giulia. 180 le és 270 Nm. 3 hengeres F30 és az 1.6 T C ellen már ideje egy ilyennek, hogy a plakát ár alájuk kerüljön.
"Bad reklám is reklám too"
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Russell Hobbs Desire 20366-56 gyümölcscentrifuga
- Újszerű! Gorenje MO17MW mikrohullámú sütő, 700W, mechanikus, 17 liter, fehér
- Ninebot Max G2 E 36 hónap garancia
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen