Hirdetés
- Frostpunk 2 - 350 ezer eladott példány alig néhány nap alatt
- Premier dátumot kapott a Monument Valley III (Android, iOS)
- Predator: Hunting Grounds - Egy hét múlva érkezik PS5-re és Xbox Series X/S-re
- Sony PlayStation - Holnap éjszaka jön a következő State of Play
- Hosszabb videón az ingyenes játéknak készülő Ballad of Antara
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
A servo egy gombbal állítható, ha a City funkciót nem használod, akkor szvsz normál rásegítéssel megy.
Fogalmam sincs, mi búghat.
Szélzaj (menetzaj) is passz, egyszer majd megmérem, bár ez gumi és aszfalt függő is
Nekem vegyesben 7,2 liter, ez mért adat
Sokan raktak be utólag tempomatot, a kart felszereled, plug & play. Másik burkolat kell hozzá.jut eszembe...
miután megvettem a kocsit, nekem is csak sokára ment 9 liter alá az átlag[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
40 körül kikapcsol a City servo.
A 7,2L az abszolút vegyes, az elmúlt 32000 km átlaga. Ebben vannak több napos, 1-2000 km-es utak is. Általában 30-40 km-t megyek egy nap, elővárosi ingázás gyanánt. Reggel 0 forgalom, délután már dugó szokott lenni. Ez 7,5-8L körül alakul.
Télen kb. 5 km után lesz üzemmeleg a motor.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz .:Kristian:. #1515 üzenetére
Aztaqrva.
Én az elmúlt 3,5 évben (62.000 km) karbantartás és javítás alatt összesen 310 ezret költöttem a kocsira. Ennek egy része mondjuk saját munka volt. A kocsi most 7 éves, és 117.000 km van benne.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz .:Kristian:. #1531 üzenetére
Idén lesz gyertyacsere. Na meg 2 szett gumi, ez majd megdobja egy kicsit a költségeket
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz .:Kristian:. #1665 üzenetére
Nem rossz.
Lassan nekem is fel kellene tenni a bicolort az acél helyérerip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz hroberto #1700 üzenetére
A kormány bőrözés kopása alapján nem lehet következtetni sok mindenre. Legalábbis a Bravonál pl. elég változatos a felhasznált "bőr" minősége, van akinél nagyon hamar szarráment, és van, akinél elég jól tartja magát. (indexes Bravo topikban olvastam)
Az enyém szerencsére az utóbbi csoportba tartozikrip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
válasz j.bravo #1807 üzenetére
A T-Jet szereti a hasát
Hidegindítási gond előfordult már pár embernél, de alapetően egy igen jól sikerült motor, se a vezérléssel, se a gyújtással, se a vezérléssel nem szokott gond lenni. Egy Bravoban olyan 7,5-8 liter körül fogyaszt vegyesben, de ennél kevesebbet és többet is ki lehet hozni belőle. A Grande igencsak fürge lehet ezzel a motorral.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz j.bravo #1809 üzenetére
1800-2000 körül igencsak elkezd húzni, ha erre a dízeles hátbavágásra gondolsz, akkor ez megvan. Nem olyan finoman és lágyan jön meg benne az erő, mint pl. egy TSI-ben.
Vezettem a szívó és a turbós /10 lovas/ 1.4 Bravot is. Soha, de soha nem venném a szívót a T-Jet helyett....:Kristian:.
az enyém azért benyakal 0,8-1dl olajat 1000 km-en. Ennyit evett 55000-nél, és most is konstans ennyit eszik 120000-nél.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
Nincs velük tapasztalatom, de régebben sok jót hallottam az Alfa Szamosiról.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Biztos van némi alapja, de főleg városi legenda. Csak egyszer ragadjon rá egy márkára valami probléma, és pár hülye évtizedekig azt fogja szajkózni. Olvass bele a Milyen autót vegyek topikba. A Mazdák most kivétel nélkül mind rohadnak, mert az első 3-asok közt voltak ilyen gondok.
Apropó, nekem a Bravoval volt már bajom, de egyszer sem elektronikus probléma volt. (klíma, féltengely)rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Elektrosokk #2017 üzenetére
Ez ám a kérdés
Vagy egyszerre szállt el mindkét izzó?[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Hátőőő
7 éve 4 MFt körül lehetett megvenni a nem fapad Bravokat, most pedig olyan 1,6-1,7 körül mennek. Ez szerintem nem olyan rossz értéktartás.
Én tuti nem a szívóbenzinest venném, inkább az 1.4 T-Jet, vagy a 1.6 Multijet a jó döntés. Dízelt még nem vezettem, de állítólag jó. A szívóbenzin elég lomha, mint úgy általában az összes. Az 1.4 T-Jet alapja ugyanaz, mint a szívó benzinesnek. Szíjas vezérlése van, szívócső befecskendezéses (nem közvetlen), és nincs okoskerék, fix a szelepvezérlés. Elég strapabíró darab.szeret tönkremenni:
Amit a kollega is írt, a digitklímás kocsik terelőmotorja. Javítása kb. 40-50 ezres, műszerfalat kell bontani a legtöbb esetben.
Leugrik a belső féltengely gumiharang, emiatt elkopik a csillag. Szintén 50 ezer körül javítjákEzeken kívül vannak még apróbb szarságok, de semmi komoly:
Egy kis műanyag takaró bizbasz letörik a kézikfék mögött, szépséghiba
Az embléma beázik, szépséghiba
A termosztátok gyakran rosszak, télen nehezen melegszik a víz
Hidegen, gyorsítás közben néha rángat a motor (T-Jet), sokak szerint a gyertyacsere megoldja, szerintem nem. 1 perc járatás után semmi baja.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz .:Kristian:. #2050 üzenetére
Ha publikus , mennyiért javították a féltengelyt?
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz .:Kristian:. #2055 üzenetére
Köszi.
Enclave
Van pár válaszom, holnap bepötyögöm PC-ről[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
válasz .:Kristian:. #2060 üzenetére
Nem. Két éve csináltattam meg 50-ért, amit azóta is sokallok, de végülis jó lett. Nekem csak az egyik oldali csillagot kellett cserélni, a másik oldalt elég volt átzsírozni.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Enclave #2063 üzenetére
Nekem 120-as T-Jet van, de azért leírok pár gondolatot.
1., Nekem igencsak harapnak a fékek, városban néha túl nagyot fékezek, még 4 év után is. Valami nem stimmel nálad.
2., 1.4 T-Jet 120. Büszke vagyok rá, olyan simán és rezzenéstelenül jár a motor. A kormányon nem érezni, ha jár a motor.
3., Nem rohad a merevítő. Szerintem nézd meg, nincs-e eldugulva a lefolyó. Elég szar a kialakítás, a falevelek szépen össze tudnak gyűlni ott.
4., Tuti fel lehet tenni a 18-as szettet.
5., Számodra irreleváns, de én BP-t és Castrolt használok, amik tudják a 9.55535-S2-t.
6., Nekem gyárilag sötétített
+1., Mindig sima 95-öst tankolok, jól megy vele. Egyszer tankoltam sima 98-ast, semmi változást nem tapasztaltam.
7., Nekem szépen veszi az 1-est, még 20-30-as tempónál se nehéz 1-esbe tenni. 100%, hogy szinkronos. Viszont az enyém nem szereti a gyors váltásokat, 1->2 váltáskor néha reccsen. Ez kicsit megölt a sportosabb indulások élvezetét.
8., Nekem nincs hangja
9., Még nem vettem észre, ha van is ilyen fakulás, nem feltűnő. Apropó, digitklíma: az egyik terelőmotorom kuka.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Enclave #2070 üzenetére
+1: Az egyik kollégámnak egy 10 éves Toyota Avensis-e van, és állítja, amióta maxxmotion 95-öt tankol, azóta városban 1L-rel, autópályán 2L-el csökkent a fogyasztása
Azt meg hogy? Akkor szokott azonos körülmények közt 2 litert csökkenni a fogyasztás, ha valami benzines kocsi helyett dízellel meg. De még a városi -1L is elég erős kijelentés.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
Konkrétan tudom, hogy nekem 50-ből megállt a dolog, és a féltengely a régi. Egyik oldalon kellett javítani (el volt kopva a csillag, a kezembe adták, láttam), a másik oldal csak ki lett pucolva és átzsírozva. Jó drágán csinálták, de jó lett.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Land kollega nemrég fejest ugrott egy váltóba, talán ő majd megmondja a tutit.
Motorolaj ügyben szerintem bármi jó, ami teljesíti a gyári követelményt, én sose ragaszkodtam a Seléniához. Egyébként a 40 EUR nem olyan vészesen sok 5 liter fullszint. olajért.rip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen