Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz zoo8800 #2032 üzenetére
nagyon köszi, és neked is alázógyík ezek abszolút nem vészes tételek. az értéktartása meg így valóban nem olyan rossz, akkor az újkori ára volt alacsony. nem igazán vagyok autóbuzi, vigyen el a-ból b-be és kész, ezek szerint ezek a gépek erre tökéletesek, és a korábban említett kompaktoknál mégis 4-500 ezerrel olcsóbbak. jó vételnek tűnik. köszönöm még egyszer az infókat
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Enclave
aktív tag
válasz zoo8800 #2069 üzenetére
Köszönöm a válaszokat.
1. Az a furcsa, hogy egy Index fórumos bejegyzés szerint az "alap" sport fékek gyengék és a feláras Brembo fékek az "igaziak", de utóbbiakra viszont nem lehet lemezfelnit rakatni. Viszont ezt a gondolatot csak egyetlen bejegyzésben találtam, máshol sehol nem írták.
2. Az egyik ismerősöm a napokban tisztíttatta ki az EGR szelepet az Opel Astrájában (H asszem), és neki azóta megszűnt ez a "remegés". Nem tudom, hogy nálam is esetleg kellene-e egy ilyen "egr tisztítás" vagy sem... Az is lehet, hogy Multi Airnél ez normális, a T-jet kicsit más motor.
3. Amióta hozzám került az autó, a lefolyót rendszeresen tisztítom, viszont a múltkori nagy esőben kinyitottam azért a motorteret, és hiába volt tiszta a lefolyó, attól még úgy látszik "nem bírta a strapát" és valahogy kifolyt a csatornából a víz az akkura és egészen a fényszóró merevítőhöz. Még másnap is állt benne egy pici víz a merevítőben, pedig már mindenhol megszáradt (még a motortérben is).
+1: Az egyik kollégámnak egy 10 éves Toyota Avensis-e van, és állítja, amióta maxxmotion 95-öt tankol, azóta városban 1L-rel, autópályán 2L-el csökkent a fogyasztása ugyanolyan vezetési stílus mellett, és kiszámolta hogy hiába +10ft literje ennek a benzinnek, így is megéri neki a többletet, ha csökkent a fogyasztása. Viszont neki 100-130 L ilyen benzin elhasználása után kezdett el érződni a fogyasztás csökkenés, nem azonnal.
Ezt szeretném én is kipróbálni, gondoltam rákérdezek hátha van róla tapasztalat, elvileg nem azonnal érződik a hatás.7. Nálam csak az 1-es vacakol néha, a többi fokozattal nincs gond.
8. A digitklímánál nem vettem észre semmiféle motorhibát, igaz keveset is volt használva nálam.
(#2067) .ristian:. Köszönöm az infót, bár most a fólia dolog jobban zavar, egyelőre leteszek erről a témáról.
(#2066) Stylewars_kp "Lehet csak egy kis után állítást igényel": váltó témában nem vagyok teljesen otthon, szoktak fokozatot "után állítani"? Nem néznek rám hülyén, ha ilyen kéréssel megyek a szerelőhöz?
Egyébként 2-esből 1-esbe vagy máshová téve, a hátramenetet használva semmi ilyesmit nem vettem észre, minden fokozat oké csak az 1-es nem néha. Ilyenkor kétszer megtaposom a kuplungot teljesen és akkor már jó de kicsit zavaró.Viszont fólia témában még mindig szeretnék infót gyűjteni más Bravo tulajoktól:
Senkinek nincs itt a topikban olyan 2007-es vagy újabb Bravo-ja akinek nem gyári sötétítés van, hanem utólag rakatott fel sötétítő fóliát a hátsó ablakra?OFF:
Egy kis érdekesség: Brazíliában úgy tudom a Fiat igen népszerű márka, így az ottani piacra most is készül Bravo.Brazil 2016-os Fiat Bravo Blackmotion, tesztvideó itt és itt (érdekesség: tolatókamera, bőrülés, automata váltó pillangó karokkal a kormányon ha jól látom, másik hűtőrács, új felnik, más a ködlámpa kerete, a műszerfal digitális kijelzője nem narancs-fekete hanem fekete-fehér stb...
[ Szerkesztve ]
Semmi sem állandó, csak a változás.
-
Enclave
aktív tag
válasz zoo8800 #2072 üzenetére
Egyik ismerősöm úgy tudom "járműmérnöknek" tanul egyetemen (akik autókkal szeretnének foglalkozni - nem biztos hogy ez a hivatalos, pontos megnevezése így kéretik nem leszólni, lehet rosszul emlékszem ), megkérdeztem tőle mit gondol erről, azt mondta, hogy az Omv oldalán olyasmit írnak, hogy "súrlódáscsökkentő és motortisztító" anyagokat tartalmaz. Ha ezek nem "marketing dumák", akkor kell valami hatásának lennie de fogalma sincs, hogy mennyi. A surlódáscsökkentő adalék csökkenthet valami mértékű fogyasztást szerinte de mivel ezek az összetevők titkosak, így nehéz megállapítani a részletek nélkül az állítás igazságtartalmát. Szerinte az autógyártók nagy energiákat ölnek a surlódáscsökkentő kutatásokba nem véletlenül. Viszont azt is hozzátette, hogy semmilyen "utólagos adalékot" nem javasol betöltögetni a tankba, csak amit "gyárilag" (mint az Omv tehet az üzemanyagba) adnak bele és tesztelnek mérnökökkel, valamint hogy mikortól érződik, arra sincs tippje.
Én ki fogom próbálni viszont mostanában tankoltam és mivel nem akarok "keverni", így megvárom míg lefogy a "sima 95"-ös és arra rátankolni több telitankot ebből... Ez nálam több hónap is lesz valszeg...
Egyébként az a felfogás gyakori téma, hogy Ausztriában, Németországban tankolt ugyannnyi benzinnel többet lehet autózni és ebből mindig vannak viták, hogy igaz-e vagy csak a szabad utak miatt jobban lehet haladni és emiatt kisebb a fogyasztás amolyan "urban legend" kategóriában. Mindenesetre az Omv osztrák cég és mivel felmerült az ismeretségi körömben ez a téma, így ki fogom próbálni... (egyébként a napokban kérdezte egy másik ismerősöm, hogy hol tankoljon mert a szerelője a H Astrája egr szelepjét kitisztítva annyi koszt talált benne, hogy azt javasolta csak "minőségi/tiszta" benzint tankoljon mert úgy néz ki a kocsija "érzékeny" a nem megfelelő benzinre, úgyhogy most ő is kezd egy próbát ezzel...
Semmi sem állandó, csak a változás.
-
Geller72
veterán
válasz zoo8800 #2085 üzenetére
Igen, mindenképpen az lesz. Holnap reggel viszem is. Megpróbálunk egy hibakódot olvasni belőle. Remélem, eltárolta, mi a gondja és azt is remélem, hogy ki is tudjuk olvasni. Nem látok a dologban semmi logikát, főleg ez bosszant. Pont műszakis lesz egy hónap múlva, mindenképpen a végére akarok járni a dolognak. Tavaly is csinálta, hogy mondjuk völgynek, üresbe rakva néha leállt, majd néha eljátszotta ezt, hogy nem akart indulni. Aztán egyre gyakrabban. Sajna, csak egy hetet vagyok itthon két havonta és akkor kell a kocsi, nem tudom megtenni, hogy hetekig - akár - szerelőnél legyen. Most már mindenképpen ez lesz az egyetlen járható út, és egyúttal felkészíttetem és levizsgáztatom. Köszönöm a segítséget. Majd azért megírom, hogy mi volt a gond, hátha valakinek még rajtam kívül is egy megoldási alapot képez. .
Üdv:
Geller -
bb0t
senior tag
válasz zoo8800 #2130 üzenetére
Valószínűleg féltengely. 4-től felfelé gyorsításnál beremeg az autó. Ezen kívül a szokásos olaj és szűrű cserék is lennének.
Talán azoknak való leginkább a hatalom, akik nem vágynak rá. Azoknak, akiket (...) a sors állít az élre, akik szükségből öltik fel a palástot, s aztán maguk is meglepődnek rajta, mennyire jól illik a vállukra.
-
bb0t
senior tag
válasz zoo8800 #2132 üzenetére
Igen, mindenki ezt mondja...
Mára zártak be vagy véglegesen?Talán azoknak való leginkább a hatalom, akik nem vágynak rá. Azoknak, akiket (...) a sors állít az élre, akik szükségből öltik fel a palástot, s aztán maguk is meglepődnek rajta, mennyire jól illik a vállukra.
-
bb0t
senior tag
válasz zoo8800 #2134 üzenetére
Jah, én azt nem találtam, csak cégadatokat, telefonszámot, címet ilyesmit. Eddig Halasra hordtuk, de egy vadparaszt miatt többet oda nem megyünk.
Talán azoknak való leginkább a hatalom, akik nem vágynak rá. Azoknak, akiket (...) a sors állít az élre, akik szükségből öltik fel a palástot, s aztán maguk is meglepődnek rajta, mennyire jól illik a vállukra.
-
bb0t
senior tag
válasz zoo8800 #2153 üzenetére
Azt mondta a szerelő, hogy nincs utángyártott féltengely gyári 2x100k lesz.
Talán azoknak való leginkább a hatalom, akik nem vágynak rá. Azoknak, akiket (...) a sors állít az élre, akik szükségből öltik fel a palástot, s aztán maguk is meglepődnek rajta, mennyire jól illik a vállukra.
-
bb0t
senior tag
válasz zoo8800 #2153 üzenetére
Miért nem elég a csillagot kicserélni, vagy a kehelyt felújítani? Nem értem. Kétlem, hogy teljes féltengely cserére lenne szükség.
Talán azoknak való leginkább a hatalom, akik nem vágynak rá. Azoknak, akiket (...) a sors állít az élre, akik szükségből öltik fel a palástot, s aztán maguk is meglepődnek rajta, mennyire jól illik a vállukra.
-
bb0t
senior tag
válasz zoo8800 #2156 üzenetére
A bravonál ez típus hiba, ha azt mondják teljes féltengely csere kell elhozzuk onnan. Ha tényleg az kell abba csak második vélemény után egyezem bele. Mindegy már, hogy 200k plusz egy szétszerelési díj de az nem lenne mindegy, hogy 50 vs. 200. A rohadt életbe, hogy nincs egy normális fiat szerviz ahol nem a sötétben tapogatóznak legalább.
[ Szerkesztve ]
Talán azoknak való leginkább a hatalom, akik nem vágynak rá. Azoknak, akiket (...) a sors állít az élre, akik szükségből öltik fel a palástot, s aztán maguk is meglepődnek rajta, mennyire jól illik a vállukra.
-
Winne
nagyúr
válasz zoo8800 #2369 üzenetére
Pontosan ez jutott nekem is eszembe. Van, akinek egyáltalán nem kell, akkor felesleges azért, hogy jó, ha van.
Nekem lassan két hete nincs kész az autóm és nagyon meg vagyok lőve miatta, könnyen megszokja az ember, ha van, de amikor nincs, akkor meg nagyon kellene.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
csabi94
őstag
válasz zoo8800 #2413 üzenetére
Értem! Köszi a válaszokat. Csak annyi a bajom, hogy nagyon sok a felelőtlen ember az utakon. Illetve azok is sokan vannak, akik nem tudnak megfelelően vezetni. Apám ment ezzel a kocsival Veszprémbe, és a 8ason felújítás miatt 2 sáv volt csak a forgalomnak megnyitva, és nem volt a szembejövőnek elég a tábla, a sárga vonal ahhoz, hogy rájöjjön, hogy nem mind a két sáv az övé. Gyakorlatilag nem is volt tisztában azzal, hogy nem a saját sávjában megy. Apám rántotta el az utolsó pillanatban a kormányt, a szerencsecsomag meg még meg sem állt. Ekkor kapott el a Temprával egy oszlopot, ezért van kicsit megrogyva az első lökhárító.
Ha nem lett volna ennyire elemében, lehet, hogy nem jött volna többet haza.
Szerkesztés: off.
[ Szerkesztve ]
-
.:Kristian:.
addikt
válasz zoo8800 #2474 üzenetére
Igen, tegnap megbontották, úgy néz ki megúsztam.
Amit tuti cserélni kell:
-Vezérlés (a lehulló fémforgács miatt)
-Vezérműtengely fogaskerék
-Motortartó bakA csavarok beleszakadtak a blokkba, kettőt ki tud szedni a szerelőm, a másik kettőn még töri a fejét.
Anyagiakat tekintve eddig több mint 50, és még sehol nincs a munkadíj. -
.:Kristian:.
addikt
válasz zoo8800 #2478 üzenetére
Szerintem pár száz forintért tudsz venni belevaló csavart. Én nem kockáztatnék és én is kicseréltem volna, ha valaki korábban ír a problémáról, így sajnos én ittam meg a levét.
Gyanítom gyártói hiba, kicsi a csavar keresztmetszete ehhez a terheléshez, úgyhogy 3-4évente fogok bele újakat venni. -
-
sagesz93
addikt
válasz zoo8800 #2687 üzenetére
Aha, azthiszem ezt olvastam. City servoról lehet tudni, mennyire gyakran hibásodik meg ebben a típusban? Klímánál milyen próbléma szokott lenni, esetleg van olyan felszereltség amit kerülni kell?
Bár ha vásárlásra üti az ember a fejét, akkor nem sok példány közül tud válogatni HAHU-ról. -
Fabianus
tag
válasz zoo8800 #2890 üzenetére
Köszönöm!
Az nagyon jó ár. Én kértem ajánlatot másik márkaszerviztől (III. kerület), de ott 130 ezer felett lenne a vezérléscsere.
Ezek szerint márkaszervizeknél is ennyire szórhat az ár.
Volt valami különleges kedvezményed? Vagy ez az ár egy sima mezei "flottamentes" halandóra vonatkozott? -
bb0t
senior tag
válasz zoo8800 #3365 üzenetére
Én a tegnapi klímánkhoz hasonlítom a mait. Kevésbé hűvös, és kevésbé nagy a nyomás. Kicsit el vagyok keseredve nem kellett volna hozzányúlni, de azt olvastam 8-10 fok a jó mi meg a szerelőnél 16-18-at mértünk (ami egyébként nem tűnt nekünk soknak, csak számtanilag) de közben lehet tényleg vacak volt a hőmérő.
Talán azoknak való leginkább a hatalom, akik nem vágynak rá. Azoknak, akiket (...) a sors állít az élre, akik szükségből öltik fel a palástot, s aztán maguk is meglepődnek rajta, mennyire jól illik a vállukra.
-
bb0t
senior tag
válasz zoo8800 #3367 üzenetére
Mostmár inkább inkább 20-22. Manuális klíma. Azt se értem nyomásméréssel hogyan tudta megmondani, hogy 250 van benne. Azt olvastam azt csak leeresztés után lehet megmondani.
Talán azoknak való leginkább a hatalom, akik nem vágynak rá. Azoknak, akiket (...) a sors állít az élre, akik szükségből öltik fel a palástot, s aztán maguk is meglepődnek rajta, mennyire jól illik a vállukra.
-
ACAB95
tag
válasz zoo8800 #3423 üzenetére
Ma lemértem az aksit, 12,3V -ot ad. Motorja nem hiszem, hogy kopott mert brutálisan húz, nem füstöl és keveset fogyaszt. Előző tulaj pár hónapja cserélt vezérlést meg izzítókat. Teljesen hideg motornál 3-4mp kell indítózni mire elkapja.
[ Szerkesztve ]
"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
Termi16
őstag
-
csabi94
őstag
válasz zoo8800 #3530 üzenetére
Annyit tudok róla (mivel eddig nem én használtam), hogy 3 éve egy szerelő feltöltötte gázzal, és nem ment úgy sem a klíma, de amikor direktben adott a klímának áramot, akkor fújta a hideget. Az én szerelőm azt mondta, hogy rámért, így 3 év után kevés benne a gáz, de van benne valamennyi, és direktben valami hideg-szerű levegőt fújt. Ennyit tudok jelenleg, de pl. nem tiszta, hogy annó faterom szerelője milyen gázt tölthetett bele, mert R22-es való bele (amit ugye betiltottak, ezért nem használható). Van valami helyettesítőgáz, de hogy az átalakításokkal jár-e, azt nem tudom.
-
nesa
veterán
válasz zoo8800 #3530 üzenetére
Én a klíma szivárgást ezzel oldottam meg, azóta fasza.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen