Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyogo83

    senior tag

    válasz volvoguy #3282 üzenetére

    Az emlitett D4D-t nem hasonlitanam a JTD-hez, az kicsi kenyesebb rendszer.

    Szerintem itt is paran mar leirtak a tapasztalatukat ezzel kapcsolatban. Penzt lapatolni barmelyik hasznalt autonal megvan az eselyed. Ha dizelt nezel, foleg ilyen ujabbakat, akkor az emlitett koltsegek szinten elo fognak jonni, mert elobb utobb minden elromlik. Orokke semmi nem tart.
    Leirtuk azt is hogy akar sajat, akar ismerettsegi korben mik a tapasztalatok es a varhato elettartam egy egy alkatresznel( kettostomegu, turbo, befecsik).

    Ha ennyire felsz ezektol a koltsegektol, akkor inkabb keress benzinest, vagy vegyel egy viszonylag ar alatt levo peldanyt es az emlitett alkatreszekre rakj felre 4-500kt amibol fullra rendberakatod.

    A hasznalattal kapcsolatban pedig : viszonylag hasonlo km-t megyek egy evben mint amit emlitettel. Nem sporolni vettem dizelt, hanem mert bejon a karaktere a motornak. Az eg vilagon semmi gondom nincs vele es meg az emlitett alkatreszekkel. Az pedig hogy 260-270k km korul majd lassan ki kell cserelni a gyari kuplungot es lendkereket, szerintem nem tekintheto abnormalisnak :)

    Ja, es azert egy szopashalomtol megkimelheted magad, ha egy hozzaertot elviszel megnezetni az autot, vagy atvizsgalasra.

Új hozzászólás Aktív témák