-
GAMEPOD.hu
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kloss
őstag
Szia!
Ne szabadkozz a kormány miatt, gondolom kellemes perceket szerzett. Attól, hogy nem került csillagászati összegekbe, még jó lehet.
Érdemes lenne megmutatni valakinek, aki ért kicsit az elektronikához, hátha csak apró gondja van. Táp jó? Kábeltörés, stb.
Ha vásárlás, akkor Formula Force EX-től felfelé válassz szerintem. Pénztárcafüggő -
veterán
Logitech DFGT arany középút
És a másik dolog amiről nem illik megfeledkezni, hogy a világ legjobb supportja áll a terméked mögött, és ezt nemnagyon lehet mivel megfizetni, lehet hogy drága/drágább mint ugyanazt tudó társai, de a logitech elég komoly hírnevet szerzett a g25 meg g27-el, lehet hogy túlvannak árazva de nagyon jó kormányok. Bár énis csak egy DFGT-vel nyomom de teljesen megvagyok vele elégedve.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Továbbfordul, de érezni fogod hogy hol a 300 fok, mert a te esetedben pl 300fokos elfordulás után már sokkal erősebben kell tekerni a kormányt, illetve megis akad ott egy picit, túllehet tekerni a 300-nál, de nemfogod mert lehet a kormányt érezni nagyon.
(#6615) Kephamos
Úgygondolom hogy javult ezis a DFGT-be bár nekem momo-val se volt gondom ilyen téren, de DFGT-nek finomabbak a pedáljai, jobban lehet érezni hogy akkor most hol vagy.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
KaraDani
addikt
Tovább fordul, de 300 foknál a motor max erővel fogja a kormányt. Gyakorlatban átlagos ffb és centering force (ha használ valaki, sokan nem szoktunk, nem reális) beállítás mellett úgy érzed megfogja, de ha akarod tovább tudod tekerni, de ahhoz erő kell. Normális használat közben nem fogod tovább tekerni véletlenül. Ha pl. valaki max centering force-al használja (a vadállatja ), az nem érezne semmit ebből.
Ex-ről váltottam DFGT-re: nagy előrelépés. Nagyobb mint a DFGT -> G27 váltás volt szerintem.
A két említett kormányról meg rengeteg pro-contra vita volt nem is olyan régen, olvasgass vissza kicsit. -
zodo
nagyúr
Igen az a D-Pad.
Manettino úgy gomb még ha kapcsolós is hogy be lehet programozni akár kézi vagy automatikus mód társításával.
Kormány konzolon van egy ilyen kapcsoló és ennek segítségével váltasz a módok közt.
Automatikus mód egyértelmű: forgatod a kapcsolót és máris váltja, kézinél pedig plusz meg kell nyomni a kapcsolókart.
CST jelű állás azt hiszem nem programozható hanem az FFB állapotát jelzi.
Villog = Inaktív
Folyamatos fényél = AktívSzerintem bármit rá lehet programozni amit a játék enged de még sosem próbáltam.
DFGT pedálját nem ismerem de az EX-nél sokkal jobb.
Ha érdekel itt a Ph-s cikk és ha saját véleményemre vagy kíváncsi akkor itt olvashatsz ill. a következő (40.) hsz-ben mert a szoftveres részt elírtam első körben.
+ - jelek olyan értékelés féleség.Saját képek.
Kis kép katt aztán nagyító ikon a teljes mérethez ha valaki nem ismerné az oldalt ill. a lap alján lapozható.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Láttam, csak nem akartam mindenkinek külön-külön válaszolni, szóval a "mindenképp " neked is szólt
Ha tartja magát az ipon az eddigiekhez, akkor holnap délelőtt megjön. Ha időben hozzák, még neki is esek, ha nem, majd csütörtökön(délután melózom..). De hétvégém ha igaz szabad, szóval leginkább majd akkor esek nekiEverybody lies.
-
veterán
Ha a Thrustmaster RGT Clutch és DFGT között kellene választani, akkor szerintem mindenki a DFGT-t fogja javasolni.
900 fok meg csak egy opció, nemfontos kihasználni. Belövöd 200 fokra F1-hez aztán jó az úgy.
Maximum ha kamionozni támad kedved akkor mehet a 900 fok
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Igen ennyivel jobb. Nagyon masszív 1 széria.
Ez hogy belövöd 200 fokra azt kell érteni hogy, logitech driverben belehet állítani hogy hány fokig legyen érzékelés. Ennél az adott foknál érzel 1 kis "koppanás" féleséget, de igazából túl lehet tekerni a kormányt, csak fölösleges mert az adott játékban már nemfog jobban fordulni az autó.
Más alternatíva még ez lehet F430
De helyedben a logit választanám Már csak azért is mert az F430 nem 900fokba fordul el max hanem 270
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
KaraDani
addikt
Egészen pontosan úgy néz ki, hogy beállítod az elfordulást amit szeretnél, és azon túl max erővel ellentart a motor. Azaz ha akarod tovább tudod forgatni, de érzed hol a határ simán, és átlagos erőhatásokkal használva nem is nagyon fordítja túl véletlenül az ember. Persze ha valaki esetleg 100% os középrehúzást használna (semekkorát se ajánlott ), az ebből nem érezne semmit.
-
-
Agyzuzo
addikt
Én is ezen dilemmáztam, én az F430 mellett döntöttem az anyaghasználat, design és felépítés miatt. Egyszerűen jobban bejött mint a DFGT és nekem nem kellett a 900 fok. Nem bántam meg, szerintem marha jó kis kormány az F430. Ha nem vagy elvakult szimulátoros akkor szvsz ezzel jársz jobban.
Listen up, maggots. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. ::: http://meatytears.hu :::
-
N€T0X|N
őstag
Az F430 vs DFGT témában volt már egy kisebb vita régebben, mert a DFGT már régóta bizonyított, az F430 meg nem. Viszont azóta többeknek is eltört a pedáljuk, ugyanis mint kiderült van egy kis konstrukciós hibája. Szóval ha mindenáron csicsát akarsz, csak akkor válaszd ezt. Szerintem.
Sent from my keyBoard
-
MODERÁTOR
Én is F430 mellett döntöttem a kettő közül, és szerintem is nagyon jó. Fogásra, anyaghasználatra, összeszerelésre is teljesen frankó. Az FFB hozza amit kell és csendes is. A váltófülek, bár kicsit hangos, könnyen, gyorsan, jól használhatóak. Köszönő viszonyban sincs a DFGT kis csonkjaival. D-pad van, az F430 start gombja 8 irányú gombnak van kialakítva.
Ami hátrány, hogy nem 900 fokos, illetve valóban konstrukció hibás a fékpedál. Nálam is eltört, épp most szervizelik, és ahogy a topikban olvastam korábban gyengébb rugót raknak az eredeti helyett, és a mágneses ellenállást is kiveszik.
Persze azóta lehet, hogy javítva lett a hiba, és lehet nálam is másképp orvosolják, de ezt csak akkor tudom megmondani, ha visszajött.2 év gar van rá, addig törhet
Én nem bántam meg ennek ellenére sem, és ezen kívül nincs is vele bajom, viszont emiatt teljességgel ajánlani sem tudom, hisz azért ez elég nagy hiba..
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
veterán
Legjobban úgy járnál ha mérgedbe vennél egy G27-et D-Pad hiánya viszont kárpótolna egy pár dologért ezen a kormányon.
Amúgy ez a pedáltörés se túl jó dolog.. Így ezmellett még egy érv szól a DFGT mellett. Illetve normális d-pad is van rajta. Menj be szerintem egy MM-ba és fogd meg nézd át a dfgt-t hogy milyen. f430 nemtudom van-e kirakva de DFGT tuti van. Múltkor árkádba láttam.
iPhone 13 Pro Max
-
Agyzuzo
addikt
Hát nézd, nem tudom hogy ez mennyire általános, én 2 méter vagyok, 120 kiló 49-es lábbal és még nem tört szét alattam. Ha nem sürgős várd ki meddig bírja. Amúgy sztem a DFGT fröccsöntött pedáljai pont hogy kevésbé masszívnak néznek ki, legalábbis biztos nem mernék nekik izomból odataposni.
Listen up, maggots. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. ::: http://meatytears.hu :::
-
zodo
nagyúr
HardverKert ajánlom. Le tudod foglalni akkor is ha jelenleg nincs raktáron.
Holnap érkezik 2 db amit akár már kora délután át tudsz venni csak ki tudja ki mennyit foglalt már le ezekből.Látom, végül meg is rendelted.
[ Szerkesztve ]
-
F4Zi
tag
Mindkét típus volt nálam, a dfgt-vel szerintem összességében jobban jársz, bár nekem a dfgt pedálja kevésbé tetszett, de a kormány pótol mindenért. Tény,hogy hangosabb, de engem nem zavart vezetés közbe nem figyelek az ilyesmikre. 900 fok, erős ffb, és hosszútávon is megállja a helyét, meg gombból is akad rajta bőven.
-
KaraDani
addikt
Attól függ milyen programról beszélünk, modern autóról beszélve normál esetben nem. 200 fokot egy irányba kb. ki tudsz élből tekerni átfogás nélkül, kb. ennyinél ér össze a két alkarod. Ez a mai versenyautós áttételekkel majdnem minden kanyarba elég.
Amit nyersz a megmaradt plusz játéktérrel:
-Tudsz menni finom kormányzást biztosító áttétellel, amellett, hogy ha az autó feneke mondjuk megúszik van lehetőséged megfogni, mert van lehetőséged nagyobbat korrigálni és nem koppan le a kormányod.
-El lehet hagyni minden sebességérzékeny kormányzást és még sem kell túl érzékeny kormányzással menned egy olyan pályán is, mint monaco, vagy macau. gMotoros játékokban (rfactor, simbimes gamek), van még olyan segítség is ami menüből nem is kapcsolható és alapesetben 90 km/h alatt egyre jobban segít befordulni, enélkül egy 270 es kormánnyal értelmes áttétellel macauban vagy monacoban be se lehetne venni a visszafordítót.
Ne félj tőle, ha jól állítod be nem kell folyton hatalmas mozdulatokkal vezetned, csak több lehetőséged lesz tőle.Ja hozzáteszem írásom alapvetően szimulátorokra vonatkozik Codemasterses és ilyesmi gameknél 350-400 környékén használom én is, ha nagy ritkán játszok valamelyikkel.
[ Szerkesztve ]