- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
JulesTS
őstag
Sajnos nálunk is mennie kellett a C=64-nek amikor jött a 12MHz-es 286-os PC Hercules monitorral...
Ja és logitech force gp (piros) volt igazából az első kormányom (elajándékoztam amikor az újabb windows-nál driver problémái voltak...) elötte meg analóg joystick...
Csak simán Nascar racing volt a címe, sokat mentem vele:
Azért volt gépigénye rendesen
A Viper racing volt még nagyon jó: [link]
A fizikája, meg a törésmodell tetszett nagyon.
Mindkettőt lehetett LAN-on játszani, vagy Hamachi-val neten keresztül is... -
JulesTS
őstag
válasz Danecay #39155 üzenetére
Az erősítő referencia pont potijával be tudod állítani a fékpedál nullpontját, az erősítés potival meg az érzékenységét. Ezzel ugyanúgy mint a gyári potis megoldásnál 0-tól 100%-ig fog működni a fékpedál, a Control panelben nem kell semmit állítani. A szimulátorban is a fékpedál nyomás erejével egyenesen arányos fékerőt kapsz (hacsak nem állítasz a linearitásán...).
-
JulesTS
őstag
válasz Melorin #39164 üzenetére
Nem nekem nincs ilyen problémám. Annyi volt, hogy a rakás műszerem és az egyéb dolgokhoz (kmóra, fordulatszámmérő, üzemanyag szint, hűtőfolyadék hőmérséklet, turbónyomás, ez 5 műszer és ezeknek időzítő kell, de csak 4 van egy arduinoban, a kmóra ráadásul nyűgös volt, csak külön arduinoval volt hajlandó jól működni, van még 48db színes led a lap delta/váltófény/zászló jelzésekre, 8x8-as ledmátrix sebességfokozat kijelzőnek, meg egy 20x4-es LCD) 3db arduino kellett, hogy ne zavarják egymást. Meg még lesz plusz egy a rezgető motoroknak... Meg van egy kiszuperált mobil telefon webes dashboardnak. Nyugodtan átléphetek a simhub-ba és állítgathatok bármit, utána ha visszalépek a sim-be, nem akad.
-
JulesTS
őstag
Egy éve 87eFt-ért vettem (valószínűleg 3 hónapot használt) T300RS GT-t 21 hónap garanciával. Szerintem megérte....
-
JulesTS
őstag
válasz Danecay #39233 üzenetére
Sajnos nem őszinte az öröm. Amikor megkapja a rezgőmotor a tápot, nem mindíg indul el (kb 70%-ban nem), csak akkor ha megpöckölöm a tengely végén lévő súlyt. Elég nagy súly van rajta és jó erős rezgést kelt, de így használhatatlan. Sajnos meg kell várnom a második adag másfajta rezgőmotort...
-
JulesTS
őstag
Szerintem a gázpedálnál nem gáz a poti, végül is az autókban sokkal mostohább körülmények között is sokat kibírnak a gázpedál állás érzékelők, a fojtószelep érzékelők meg pláne. Inkább a kuplunggal van gond, ott ugye érezni kellene a fogáspontot, de ha ezt mechanikailag tudja is a pedál, akkor az ahhoz a pedál álláshoz tartozó értéknél kellene lennie a szimulátorban is. Ehhez vagy az összes programnál ugyanott kellene legyen, vagy a drivert kellene programonként állítani...
-
JulesTS
őstag
20 éves autómban még gyári a gázpedál állás érzékelő, nem valószínű, hogy annyit fogok bármilyen szimulátor pedált használni, mint amennyit ez ment. Mondjuk az is igaz, hogy huszonéves autóban már cseréltem fojtószelep szenzort, mert elkopott az ellenálláscsík...
Ha hasonló minőségű potit raknak.a szimulátor pedálba is akkor azzal nincs bajom.
Rajtprogram nélküli autóban, állórajtnál azért nem lenne rossz, ha érezni lehetne a kuplung fogáspontját. Más esetben tényleg nincs haszna. -
JulesTS
őstag
válasz Machinesloth #39309 üzenetére
Az ütköző plusz a visszatérítésért felelős rugó/gumiszalag rögzítője letörhetett, plusz a tengelyen lévő "pöcök" ami a potit forgatja.
[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
válasz Machinesloth #39314 üzenetére
Először azt nézd meg, hogy a potit forgatva a driverben látszik-e, hogy forog a kormány...
-
JulesTS
őstag
válasz fatal` #39520 üzenetére
Nekem is wheel stand pro-m van. Amikor a T300 hűtés modját teszteltem, felvettem mindenhol maximumra az FFB-t és úgy birkóztam vele fél órát. Az állvány bírta, a kormány is, de másnap rendesen izomlázas lettem...
A 28cm-es kormányhoz bőven elég 4Nm, szerintem 33cm-eshez is. 4Nm fölött sima farok méregetés a nyomaték verseny (annyi pozitívum van csak az erősebb motorokban, hogy 2..3Nm-rel használva biztos nem fog elmelegedni, mint ahogy a T300 teszi). CSL-t nem próbáltam, de a 6Nm miatt nem váltanék. CSL-ről írták, hogy közvetlenebb visszajelzést ad, mint a T300, de tesztelés nélkül nem tudnám eldönteni, hogy megéri-e. Esetleg még a perecek amik a CSL-t vonzóbbá tehetik... -
JulesTS
őstag
Logi akció:
[link]
Konzol és játékszoftver lapon vannak a kormányok...[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
válasz ggbuffon1897 #39587 üzenetére
A T300 egy kategóriával feljebb van, de a logi kormányokkal is lehet gyorsan menni. Arra meg teljesen jó, hogy egy-két hetente elővegye az ember...
-
JulesTS
őstag
válasz RubbishBin #39601 üzenetére
Azon én is gondolkoztam, hogy finom csiszoló papírral adok neki...
-
JulesTS
őstag
Nekem is volt ilyen, a gumi még nem volt szét mállva, csak ragacsos volt. Én hintőporral kezeltem le, azzal jó volt, de nem tudom meddig bírta, mert már nem használtam sokáig...
-
JulesTS
őstag
Volt már itt T300RS GT - Clubsport WRC bundle összehasonlítás? Jöhet?
-
JulesTS
őstag
Akkor közkívánatra...
A Fanatec készlet (Clubsport wheelbase V2.5, WRC perec, CSL Elite pedál + loadcell fék) masszív darab, 25,5kg volt a csomag... A T300GT RS (T3PA pedállal maximum a harmada lehet). A CSL + loadcell pedál mérföldekkel jobb mint az alap T3PA. A loadcellesített T3PA-hoz képest is jobb. A nullpontot és a maximális fékerőt tudtam a saját megoldásomnál is állítani, de a Fanatecnél a pedál érzetet adó gumigyűrűkkel sokkal jobban testreszabható (mennyire legyen puha a pedál, hol kezdjen el felkeményedni és mennyire, ezekkel a pedálút hossza is állítható), de valahogy a gáz is jobban adagolható (lehet, hogy a hosszabb pedálút miatt). A bázis sokkal erősebb, érezhetően közvetlenebb (ütközésnél pofonszerű ütést ad, azt lejjebb is kellett vennem), még keresem a nekem tetsző beállítást. Ami szimpatikus, hogy az FFB beállításai kormányról is állíthatóak és 5 elmentett konfig is előhívható. A perec a legolcsóbb ami a Fanatecnél kapható, az alcantara borítás szép, de annyira nem jön be, izzad rajta a tenyerem (tudom, használjam kesztyűben, de abban is izzad és megtörölni se tudom), a T300-ra húzott kínai műbőrrel nem volt ilyen problémám (mondjuk a T300RS GT műanyag bevonatú perece se egy csúcsminőségű darab). A gombokhoz cserélhető kupakokat is adtak ez tetszik nagyon, mert a T300-on sokszor keresgéltem a keveset használt funkciókat (az kicsit vicces, amikor az előtted lévőre szeretnél rávillogtatni és helyette pit limitert, vagy kéziféket nyomsz...). A nagyobb kormányátmérő is tetszik, a kormány tetejére rakott 3x7 szegmenses kijelző és váltás jelző led csík, inkább csak dísznek van. A beállítások változtatásához jó, de menet közben, ha rá akarsz nézni, akkor nagyon elveszi a fókuszt a képernyőről, kicsi is a 7 szegmenses, a led csík (igazából csak 1db többszínű led világít egy tejfehér műanyag csíkocska mögött) meg kis fényerővel világít (sötét szobában lehet, hogy elég), a műszerfalamon a váltó fény meg a fokozat kijelző az olyan, hogy ránézés nélkül is tudom, mikor kell váltani és hányas fokozatban vagyok. Teszt körök alatt aránylag gyorsan tudtam hasonló jó időt menni mint T300-zal és láttam, hogy aránylag könnyen tudok még az időből faragni. Szóval tetszik! : O )
A Fana készlet kb. kétszer annyiba kerül mint a T300RS GT, annyival talán nem jobb, de a T300 igazából a T300 is drágább mint kellene... -
JulesTS
őstag
-
JulesTS
őstag
Be is építettem:
[link]
Teszteltem is. Ha a fotel fa szerkezetére kötegelőztem fel a motorokat, akkor annyira elvitte a rezgést a váz, hogy azt se lehetett érezni, hogy hány motor működik, azt meg pláne nem, hogy honnan jön, az ülőlap szivacsának négy sarkába helyeztem el végül és ott már jól érezhető külön külö mind a négy rezgető motor. A beállításokkal még lehet bíbelődni de már így is jó visszajelzést ad, hogy fékezésnél/kanyarodásnál melyik kerék csúszik meg. -
JulesTS
őstag
válasz shteer #39691 üzenetére
Ennyi az egész:
[link]
Annyi plusz, hogy a motorshield-re külön kell bekötni a 12V-ot és a jumpert ami az arduino 5 voltos tápját adja neki le kell szedni. Egy táp aljzattal úgy spóroltam, hogy az arduinoba dugtam a 12V-os tápot és az arduino nyájára forrasztottam két vezetéket amit a motorshield-be bekötöttem...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs