-
GAMEPOD.hu
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyöször
senior tag
válasz Danecay #39260 üzenetére
Igen köszi, azt a 35 öset pedál nélkül láttam. A szegedi azért tetszett mert el tudtam volna menni érte. Vaterán elutalok 5-10 ezer forintot megbízható eladónak akin látszik, hogy pörög de ph!n nem. Garancia mindenképp kellene így kezdek is leszokni a használt nézegetésről. Szegedre olyan 5ezerért megyek az 62 vs 82 az új. Hajlok inkább az újra. Azon túl meg a G29 re inkább. A saitek r440emnek volt olyan hangja, hogy attól csak csendesebb lehet bármi ami frissebb technika, mert abban egyenesfogazású kerekek voltak. Viszont annak a kefés motor lett a végzete valszeg, a szíjas T150nek meg az, hogy idővel elérik benne. A kefés motor egyáltóhelyében nem megy tönkre ha nem használom. Viszont a G29 sokkal jobban el van látva gombokkal tekerő stb. Meg a fogása is rohadt jó lehet, a T150 ehhez képest eléggé aszkétás :-) A formaautós vonalat a régi kormány 180 foka miatt hanyagolnom kellett, lehet belekóstolnánk abba is, elvégre nézni csak F1et nézek. Nézegetem a G29 eket itt aprón 80 1 év garral... Inkább 2év akkor boltból. Most lesegetem az árakat minden nap minden webshopban, ha elkezdene alakulni lefelé még egy kicsit, hogy beférjen a 82re feltolt lélektani határba az jó lenne... Vagy egy garis jó állapotú használt a közelben.. köszi eddigieket nektek!
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
PNP
őstag
válasz Danecay #39868 üzenetére
Kösz a választ!
Igazából próbáltam a kormányt kb. 5 percig AC alatt, aztán elraktam. Amit akkor tapasztaltam, hogy a fék nagyon kemény, gyakorlatilag nem tudtam vele megállni. Gyanítom, lehet szoftveresen is határolni, és akkor ez kevésbé probléma, de nem foglalkoztam vele. Az, hogy esetleg szerelni kell, nem probléma, sok mindent meg tudok oldani, de ha nincs hozzá alkatrész (értelmes áron), az nyilván már gond lehet. Sőt azon is elkezdtem filózni, hogy később esetleg átalakítom szíjassá a kormányt, de előbb bele kell néznem.
Az a baj, hogy tényleg nincs tapasztalatom jobb kormánnyal, simán lehet, hogy amúgy nincs is szükségem a Loginál jobbra, illetve most épp elég nyomott áron lehetne eladni.
Amúgy a gyors köridők sem érdekelnek, az se zavar, ha hangos a szerkezet, ami inkább érdekel, hogy a FFB reális legyen, nem tudom ilyen szempontból mennyit hozna egy T300. -
GalaHU
őstag
válasz Danecay #40090 üzenetére
Ja, világos. Azért írtam, mert a pCars ballanszolatlansága "öröklődik" rohadt mélyen a kódban lehet. Még az arcade-é korcsosult pCars3 is hordozza, némely kombóban lehetetlen megverni a gépet még Easy-n is...
De a Reiza jó úton jár, szerencsére!
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Yahhher
aktív tag
válasz Danecay #40106 üzenetére
Szia.
Én nyomom xbox/pc vonalon is az assetokat. Xbox acc-vel van rendesen baj, de nem az irányítással, az rendben van. Nekem az AC is rendben van, pedig szoktam csak úgy körözni, tuti nem a konzolos AC a szar Daninál. Amiről ő beszél, olyannal én sem találkoztam, jobban járna mindenki, ha tenne fel videót.
Üdv B.
-
fatal`
titán
válasz Danecay #40113 üzenetére
"A pedálok terén szerintem technikailag semmi különbség nincs a G29, a G920 és a G923 között, még a Logitech oldalán is copy-paste a technikai leírásul"
De van, de minimális. A G29/G920 pedáljaiban egy gumi van, amitől elég kemény a fék (bár szerintemez nem baj, szaturáció lejjebb kicsit és kész), sokan ezt kiszerelték belőle, ezért a G923-on változtattak és egy progresszív rugóra cserélték.
Egyébként +1, szerintem is inkább a TX.
-
troger911
tag
válasz Danecay #40113 üzenetére
Nekem kb. 3 hete sikerült kifognom az egyik webshopban a G923 PC/PS4 változatát 82 E Ft-ért, akkor nekem bestbuy volt. Azóta nyúzom ACC-vel, az itt leírtak közül meg tudom erősíteni azt, hogy érezhető, hogy fogaskerekes. Nem olyan síma az FFB. Viszont így is hatalmas élményt nyújt elsőre. A Trueforce pont megy az ACC-ben, mondjuk kapásból le vettem 50% alá, de nem rossz dolog. Igazából gyorsabb nem leszel tőle, inkább csak ad az érzéshez egy kicsit. Nagy bánatomra viszont ez után lett durván leakciózva a T300 kétpedálos változata, azthiszem 77 E körülre... Na, az lett volna nekem az igazi bestbuy. Már csak vezetni kéne megtanulni Tudom, hogy sok türelem és kitartás kell hozzá... És nem szabad mások idejéhez mérni magunkat...
-
-
speed471
aktív tag
válasz Danecay #40128 üzenetére
Hmmm megnéztem a videót, sajna nem szedi szét a perselyt, azt meg nem látom mi van a tengelyen, mert rca autókban vannak pici csapágyak....
De hiszek neked.
Két lépés közt születik a megoldás. "Okos az, aki csak a felét hiszi el annak, amit hall. Zseni az, aki tudja is, hogy melyik felét."
-
papirzsepi93
tag
válasz Danecay #40513 üzenetére
Na most én a t150 pro vs g29 összehasonlításban olyat olvastam olyantól, aki mindkettőt próbálta, hogy a t150 érzésre a g29 meg minőségre jobb.
A t300 lenne nálam is a kiszemelt, de elsőre rákölteni 120k-t (nagyjából, ha tudtok jobbat mondjátok) kicsit húzós nekem. Így ezért vacilálok a t150 pro meg a g29 között.nagyjából egy árban vannak, de sajnos megfogdosni kipróbálni egyiket sincs módomban, így csak rátok és pl redditre tudok hagyatkozni. -
GalaHU
őstag
válasz Danecay #40513 üzenetére
Amiről írsz, azt a jelenséget “Boldog Tudatlanság” néven szoktuk emlegetni haveri körben, nem csak a kormányokra, de számos műszaki cikkre igaz. Sőt rettenetesen bölcselkedve még a Élet egészére is kiterjeszthetném, de nem akarok Müller Pétert játszani...
Úgy gondolom, a fórumozás a szórakozáson kívül arra “való” hogy mások eddig megszerzett tudásából, tapasztalatából ízelítőt kapjunk, azokat mérlegelve lehetőség szerint elkerüljük a zsákutcákat, lerövidítsük azokat a varga-betűket amit mások már végigcsináltak.
Természetesen rengeteg, akár szöges ellentétben álló véleménnyel is lehet találkozni, hiszen eltérőek az igényeink és sok esetben a lehetőségeink is, ezért kevés általános igazság szűrhető le a hozzászólásokból. Ha az érdeklődő érezhető prekoncepcióval érkezik arra is talál megerősítést, de ha teljesen nyitott akkor meg zavaróan sok az opció!
Már régóta játszom a gondolattal, hogy kéne csinálni egy kormányválasztós folyamatábrát (pár skiccet készítettem is) de mindig félbehagyom, mert nekem se lapul a zsebemben a Bölcsek köve, és csak feszültséget szítana. Biz’ Isten ha lenne helyem akkor csinálnék egy “bemutató termet” a kérdéses kormányokból —mert mindegyik megvan a gyűjteményemben -(DFPro-tól a G29/T300-ig a teljes skála) de hely nélkül a padlásról le-föl hurcibálni azért nincs kedvem.
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
iceman007
aktív tag
válasz Danecay #40513 üzenetére
A zaj kérdéssel, teljesen egyet tudok veled érteni, hangos és kattog, egy TM vagy Fana kormányhoz képest. DE pl egy szobával arrébb már egyáltalán nem hallható, másrészt autós játékot vagy ne adj isten szimulátort azért illik úgy játszani, hogy hallja az ember a motor fordulatát, na ilyenkor már tényleg nem hallani a kattogást. Ha meg fülhallgatóban játszol végképp. A körülötted lévőket meg nem hiszem(bár ez egyéni tolerancia kérdése) hogy zavarná, főleg hogy a kattogás nem konstans van jelen hanem hirtelen erőhatásoknál és ellenkormányzásnál. Legalábbis ha jól van beállítva az FFB, amit nagyon sokan elfelejtenek....
A másik amivel már annyira nem értek egyet a minőség kérdése. A minőség nálam az hogy tartós és milyen az összeszerelés minősége.. A G29nél kb típushiba a potméterek kikopása x-ezer versenyóra után. A váltófül is elgyengül egy idő után és nyúlósabb érzésű lesz. Nekem megrepedt a kormányperec is a varrás alatt. Tekerőkapcsoló van, de minek. Inkább azt mondanám, hogy a Logitech minőségibbnek akar tűnni: bőrkormány, LED-es fordulatszám mérő, tekerőkapcsoló, robosztus pedál fém taposókkal. De mint egyzser már mondottam a G29-cel is lehet élvezni a játékot és gyorsan is menni egyszerre. -
-
Speedy007
őstag
válasz Danecay #42724 üzenetére
már le került sajnos mert addig húztam az időt míg két jó ajánlatról is le maradtam.. Sajnos nem húzza sokáig már a T150-m így lépnem kell(et).. Vettem egy használt G29-t holnap megyek érte. Mik lesznek használatban a különbségek? Nem professzionális szinten használom főleg szimulátorozás (ETS2&ATS)..
-
JulesTS
őstag
válasz Danecay #44225 üzenetére
Két shaker van. Azt a fotel elejére és hátuljára raktam. Ez most kiegészíti a 6 csatornás rezgető motoros cuccot. Ha le akartam volna cserélni a rezgető motorokat, akkor lett volna 80..100eFt. Igazából azon gondolkodom, hogy a pedálokon marad a két rezgető motor, a fotel meg plusz két shakert és a 4 shaker megy a rezgető motorok helyére...
-
JulesTS
őstag
válasz Danecay #44225 üzenetére
Na jól elültetted a bogarat a fülembe (shakert meg a fotelembe), addig próbálgattam, hogy hol lenne jó helyük, amíg...
Ilyen "szimulátor" fotelem van: Poäng
Ha a fotel fa részére rakom a shakert, akkor irtózatosan erősen "szól", szinte rázza az egész szerkezetet. Eggyel próbáltam és attól függően, hogy milyen irányban állt, teljesen máshonnan lehet érezni a legerősebben, de ha kettő vagy netán négy szólna egyszerre, akkor igazi "hangzavar" lenne. Viszont a huzat alá a szivacsba helyezve tud olyan jelzést adni amit meg lehet érezni, hogy honnan jön. A meglévő két shaker mellé meg is rendeltem másik kettőt, meg hozzá az erősítőt és a tápot...
Szóval a fotelben lévő rezgető motorokat váltják a shakerek, de a pedálokon maradnak... -
Neck
veterán
válasz Danecay #44706 üzenetére
Hát igen. Kicsit olyan ez, mint a Hanwag túrabakancs. Túrára ez a legjobb. Lehet benne utcán is járni, de sok értelme nincs
Aztán persze a fotós részlegen hobbifotóra is megveszik a milliós gépeket a kétmilliós obikkal, szóval hagyjuk is
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Ummon
csendes tag
válasz Danecay #44753 üzenetére
Már nem tudom megnézni, de szerintem a TM sztenderd menetemelkedést választott. Így azért külön gondolkodni kell, ha el akarja rontani .
Van a kormány házának az alján és a v szorítón is gumi bevonat. Szerintem pont eléggé megfogják azok is, nem kell tovább tuningolni.
Viszont a T300 első felszerelésekor észrevettem, hogy nagyon súrlódik az a menetes szár és közelről megnézve látszódott a kopadék is rajta. Rögtön meg is kentem az emlegetett lítiumos zsírral. Nem is volt gondom vele az elmúlt hét évben.
-
JulesTS
őstag
válasz Danecay #47147 üzenetére
Nagy részével egyetértek. Persze vannak kivételek.
Pl. a Raceroomban a H váltós autók (NSU, Scirocco), H váltóval ügyes sofőrrel fél mp-es köridő előnyt tud jelenteni a füles félautomatához képest, de egy félreváltással a többszörösét lehet bukni. A Raceroomban a kuplung használat, fordulatszám is számít, hogy sikerül-e a váltás és sérül-e a váltó és itt van egy nagy hátránya a szimulátornak, nincs FFB a H váltón ami megakadályozná, hogy sebességbe tedd, ha nem adottak a feltételek, csak a programban látszik/hallatszik, hogy nem sikerült a váltás...
A másik ahol még használni lehet/érdemes a külön váltót akár szekvenciális módban, az a rallye és a drift. Ott összevissza eltekert kormánynál nem fogod tudni, hogy melyik fül a fel és a le... -
GalaHU
őstag
válasz Danecay #47527 üzenetére
Félig-meddig offtopic, de azért válaszolunk…
Általánosságban egy 3070 bőven jó VR-ozni! A iRacing-el nincs sok tapasztalatom, de mondjuk egy Assetto Corsa vagy AMS2 csodás tud lenni VR-ban.
Az ACC meg mindennel szar, de az az Engine hibája! Talán majd egy 4080-al…
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
Új hozzászólás Aktív témák
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- EAFC 24
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Diablo IV
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Politika
- További aktív témák...
- Sapphire Pure Radeon 7700 XT AMD 12GB GDDR6
- MacSzerez.com - iPad Pro 11" M2 / 4.Generáció / 128GB / Wifi / Asztro / Garancia!
- Eladó Philips TAB8505/10 soundbar, tökéletes állapot!
- ZOTAC Geforce RTX 3080ti Trinity OC
- LENOVO LEGION IDEAPAD Y520-15IKBN , i7 7700HQ , 1050 Ti , 12GB DDR4 , 128GB m.2 , 1TB HDD
- Playstation 4 Pro CUH-7216B
- Apple iPhone 11 Pro 256 GB, Midnight Green, Független, karcmentes, újszerű állapotban, Akksi 75%
- Eladó új 20-mm kék és sárga színű szilikon mágneses szíj, Samsung Galaxy 4/5 órához.
- Corsair LL12cm RGB LED 3db ventilátoros + vezérlő.(20.000-ft)
- 780 Eladó Újszerű Thinkpad T495 AMD Ryzen 5 IR Kamerával /16GB RAM 256GB SSD Újszerű Akkuval
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen