-
GAMEPOD.hu
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kozmy
őstag
Ha valakit érdekel a G29 rá kell kérdeznu a garira.
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
rfjanika
tag
a sima t300rs pedáljára szokott panasz lenni? mert elég gagyinak tűnik?
-
arty
veterán
válasz rfjanika #23647 üzenetére
és ebben mi a logika?
az alap t300as szett pont ugyanugy meghalhat, ellenben folyamatosan gyengébb minőséget taposol és markolsza pedál és a perec is LÉNYEGESEN gyengébb az alap szettben, utólag pedig késő bánat lesz (a pénztárcád fog igazán sírni )
panasz szerintem annyi lehet az alap pedálra, hogy műanyag, kettő van belőle, elcsúszkál, nem túl valóságos a taposásérzete (ez mondjuk a t3pa esetén is fennáll, nademégis, picit csak jobb és lényegében "ingyen" kapod vagy a perecet, ahogy tetszik )
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
szekto
aktív tag
Itt a fórumon azt láttam, hogy egy embernek ment tönkre a felfogatása (neki ugye a menetes rész ment tropára). Különböző fórumokon/YT-n viszont láttam, hogy sokaknak eltörik a felfogató fül keresztbe (amivel ugye odaszorítod az egészet az asztalhoz).
Bár gondolom ezek sokszor attól is függenek, hogy ki milyen erősen "tépi" a kormányt" (a la milyen erősségű FFB-t használ...).
Gigabyte B450M-DS3H // AMD Ryzen 5 2600 // 2*8 GB Kingston FURY DDR4 2666 MHz // Gigabyte RTX 2060 Gaming OC 6 GB // 1*Kingston FURY Renegade 500 GB nVME M.2 SSD // 500 GB + 1 TB WD Blue HDD
-
kozmy
őstag
válasz tobias88888 #23657 üzenetére
Szer:
A T500 kombó elég bitang mindentéren. A jofogin láttam ma egy 100 ért T500[ Szerkesztve ]
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
#96349952
törölt tag
válasz szekto #23656 üzenetére
Jelen, én voltam az. Soha többet TM, amíg ezt a gagyi felfogatást alkalmazzák. Ráadásul a garit sem tudtam érvényesíteni, mivel mechanikai volt a sérülés...
N€T0X|N, igen, kell a gari érvényesítéshez a számla a Logitechnél is. Biztos, hogy nem érdemes megvenni garancia nélkül azt a kormányt, nagyon lutri, főleg úgy, hogy nekem is meghalt a pedálja és AOR fórumban még két srác jelezte, hogy hasonló gondjai vannak a G29-esükkel. Szóval jó, ha van garancia.
-
kozmy
őstag
Eről lenne szó [link]
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
neilszab
őstag
válasz tobias88888 #23657 üzenetére
Sztem minőségre a T3PA pontosan ugyan azt tudja, mint a Logitech G2x pedálja, illetve amivel többet is tud, hogy ez már 10 bit-es!
Ami hátránya viszont a Logival szemben, hogy nem lehet upgradelni PTR mod-dal, pedig ott kezdődne az igazán jó pedál...
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
rfjanika
tag
na akkor egy utolsó kérdés
t300 alcantara edition
a kormány mennyire kopik ha én nem fogok kesztyűt a kezemre húzni?mert azt biztos nem fogok.
a t300 gt editionnél a kormány az gyári? mert kép alapján nem látok különbséget az alap között igazán
-
arty
veterán
válasz rfjanika #23663 üzenetére
kopik. vagy csak koszosodik, zsírosodik... vannak ilyen ápolószerek, egyelőre lusta voltam venni
ne foglalkozz vele, csak élvezd a tapintását
én se vagyok hajlandó kesztyűzni....gt kormány is gyári, de kisebb az átmérője, mint az alcantara ÉS mellé nem is alcantara
NE! NE AZT!"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Shodan
addikt
válasz -Solt- #23662 üzenetére
Én is így vettem le. Akkor feltenném azt a kérdést hogy van itt esetleg valakinek még garanciális dfgt-je ?
@arty ha beizzad a kezed akkor az a baj hogy elkezd csúszni.
a GT nem D-shapes, ez mondjuk nekem jobban tetszik benne.
[ Szerkesztve ]
www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
arty
veterán
válasz szekto #23656 üzenetére
szerintem ez inkább felgogatáskor történhet, ha
- túlfeszíted
- anyaghibás
...de El Nano majd leírja nála hogyan jött elő... mindenesetre egy Debreceni kitérővel a kormánya végül nálam landolt (javítva/ragasztva)
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
#96349952
törölt tag
Akkoriban még hajlamos voltam fékezés közben magam felé húzni a kormányt. Nem tudom miért. Gondolom ezt nem bírta, és megadta magát, de hozzátenném, hogy a Logitech kormányoknak ez meg sem kottyant. Meg hát azért olyan erővel mégsem húztam, hogy eltörjön az a vastag menetes csavar... Mindegy, már leszoktam erről a húzásról - majdnem. Ha nagyon feszkós szitu van (kergetnek vagy kergetek), még mindig rajtakapom magam néha...
Egyébként hogy szuperál a kicsike?
-
guftabi96
addikt
Sziasztok!
Rfactor beállításához kérhetnék egy kis segítséget?
900 fokkal szeretném használni, de nagyon rossz. Egyszerűen a legkisebb irányváltáshoz is nagy kormánymozdulat kell.. sok kanyarban nem azért kell lassítanom, mert csak úgy fordulna be az autó, hanem mert annyit kell tekerni..
Gondolom ennek lehet valamit csinálni, hogy olyan legyen itt is a 900 fok, mint minden más szimulátorban.
Próbáltam már az autót is állítani, de ennél nagyobb kormányszöget már nem tudok beállítani.
A DRM moddal szeretnék egyébként játszani.#KeepFightingMichael
-
arty
veterán
válasz #96349952 #23669 üzenetére
Nekem kellemes meglepetés volt, a ph! teszt után rosszabbra számítottam. Első blikkre felismerni véltem a g27et (fogaskerék), aztán rájöttem, hogy ez azért nem olyan - igaz nem is kerül annyiba. Amugy nemtom miért nehézkesebb a kerék forgatása, hogy mi tart neki ennyire ellent (oké, a motor, de miér? ). Ellenben árához mérten (pláne egy javított darabé ) - alternatíva hiányában! - okés.
Akinek te eladtad, példásan megragasztotta! Jobb mint újkorában - hiszen ezúttal nem ment szét.
Szvsz gyártási hibásat fogtál ki (gyengébb heggesztés, mittomén) és dögöljön meg a th, hogy nem fogadta el gariban. Ez kb az a szint, amikor nekem a leégett vga miatt problémáztak... miért? Úgy nem lehet hibás a kártya, hogy leég? (amugyis egy elég szutyok hűtéses, 1 slotos 4850 volt)
Tehát úgy nem lehet hibás a kormány, hogy a heggesztés elenged?! De....És az is oké, hogy szar ez a megoldás (a g27 tényleg jobb, stabilabb, de említhetném a fanatec csr megoldását is: bevált!), de ha ANNYIRA maga ez a módi lenne problémás, nem erőltetnék ezer éve MINDEN kormányukon
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
neilszab
őstag
válasz guftabi96 #23675 üzenetére
Ha már nem tudod növelni a steering lock-ot a setup-ban, akkor kénytelen vagy levenni a 900 fok-ból a driverben. Vagy a modder hibázott, vagy túl reálisra csinálta és nem gondolt a 900 fokos kormányokra.
Az áttétel beállításáról bővebben: LINK
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
This_is_Ice
tag
Gt3rs óta nem fogom meg kesztyű nélkül az alcantarát, nekem a th valahogy vékony is anélkül.
-
rfjanika
tag
Lehet velem van a baj de én kicsit betegnek tartom ha vki otthon 4 fal között a szobában kesztyűben játszik vagy ami még betegebb bukósisakban.
Nem megbántani akartam senkit de számomra vicces. -
tobias88888
őstag
válasz rfjanika #23679 üzenetére
Már miért lenne beteg? Több érv is szól mellette:
- Nem csúszik
- Nem koszolod össze a kormányt, drágábban el tudod adni
- "Vastagabb" lesz a kormány, akinek nagyobb a keze jobb úgyEz nem ugyan az, mintha mondjuk focicipőben Fifáznál, itt tényleg segíthet (a bukósisak persze tényleg túlzás lenne)
[ Szerkesztve ]
-
This_is_Ice
tag
válasz rfjanika #23679 üzenetére
Ahogy az előttem szóló is írta, ennek csak és kizárólag praktikai okai vannak. Ahogy mondtam, nekem túl vékony alapból, azon kívül tönkreteszed anélkül, nincs kedvem hetente alcantara-ápolót venni. A cipő ugyanez a kategória, vannak pedálok, amiket egyszerűen képtelenség anélkül használni.
Én a VR szettekkel vagyok úgy, mint te, hogy röhejesnek találom egy kicsit, emberek félmillás cuccok elé beülnek, hogy aztán felvegyenek egy bilit, amitől nem látnak az egészből semmit -
kozmy
őstag
válasz This_is_Ice #23684 üzenetére
Ciki vagy nem de én is kesztűt használok fanatek F1 rimhez meg Porsche 918 rsr perechez, túl drága cucc, hogy el zsírosodjon kifényesedjen, a pedálsorhoz meg cipőt mert zokniba féket nyomni egy idő után fáj a talpam. A bunkósisakot már tulzásnak tartom én is.
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
rfjanika
tag
Na megrendeltem az alcantarat. Remelem nem a szervizbekuldessel fogom tolteni az ido nagy reszet. Kizarolag puccos kezzel megy majd a jatek azert van hogy engem kiszolgaljon nem masnak vigyazom meg. Kesztyuben sok ertelme nincs akkor az alcantaranak barmilyen anyag lehet ugyse erzi az ember de mondom nem vitanak szanom csak velemeny.
-
RaGi91
senior tag
válasz rfjanika #23686 üzenetére
Egyéni dolog, hogy kinek mi a jó. Én se azért játszok kesztyűbe, mert másnak vigyázok rá. Eszem ágában sincs eladni, amíg megy. Csak kevésbé csúszik ki a kezemből és alapból kicsit vékonynak érződik a kormány. Nekem így kényelmesebb. Télen 18 °C van a szobámban, nekem ez az ideális, még jól is jön
-
RaGi91
senior tag
válasz rfjanika #23688 üzenetére
Nem egy szál pélóban vagyok itthon, felkelek felöltözök. 22°C-ban már melegem van, nyáron egyenesen haldokok Nekem ez az ideális. Lehet túl délen születtem
Most Debrecenben épp szakad a hó, már 2x voltam elsöpörni, meg kutyázni, megyek megint .
Másik dolog. Volt itt valaki, akinek a T300 szorult, ha betekertük teljesen balra. Mondtátok, hogy menjen vissza szervízbe, nehogy eltörjön. Márciusba jár le a garancia. Még mindig szorul, de még nem tört el. Küldjem vissza, fogják javítani/cserélni, vagy nem? Mert ha nem csinálnak vele semmit, akkor megvárom, míg lejár a garancia és utána szétszedem és lereszelem azt a kis részt, ami szorul.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Van egy T300RS Ferrari Alcantarám.
Eddig nem használtam kézi váltót, csak a kormány mögötti karokat. Ahogy nézem, lehet hozzá venni TH8A váltót. Érdemes ezt megvenni? Vagy van más alternatíva? Jól leszimulálja a váltást a való élethez viszonyítva?
-
RaGi91
senior tag
válasz Citroware #23693 üzenetére
Nekem ez van hozzá. A váltó ellenállása nem vehető túl magasra, szóval egy valós autóhoz viszonyítva sokkal könnyebb váltani vele. Egy 2004-es Honda Accord 2.0 benzinesem van, ahhoz képest nem olyan jó, de legalább kapható itthon. Közel duplájáért van még a Fanatec váltója, arra mindenki azt mondja, hogy nagyon zsír. Nekem tökéletesen megfelel a Th8A. Elromlani nemigen fog.
Előnyök a Fanatec-ével szemben:
-Olcsóbb jóval
-Itthon kapható
-konzolon is lehet használni a TH kormányokkalHátrányok:
-Nem olyan valósághű (de nem is rossz)
-Nem lehet állítani a szekvenciális rész ellenállását
-Legalább 2 perc átrakni szekvenciálisból H-pattern-reVannak még ilyen házi barkácsolt váltók is, aprón ritkán szoktam látni. Volt egy valaki, aki megpróbált itthon ebből üzletet csinálni, de nem volt elég vásárló és az anyagköltség, ill. a munka is sok volt vele, szóval abbahagyta.
Hátha valaki tud még itt valami alternatívát, de ebben az ársávban szerintem az emberek 99%-nak ez a 2 közül van valamelyik.
-
Remington
őstag
válasz Citroware #23693 üzenetére
Még az SHH Shifter 7R nevű váltó megfontolandó. 3D nyomtatóval készíti egy srác Spanyolországban.
Jóval nagyobb az ellenállása mint a TH-nak és két mozdulattal szeki módba lehet rakni. Viszont a 3D nyomtatás miatt nem túl szép és én nagyon kicsinek találtam. Na meg rendelés után 2-3 hónap mire megkapod. Olyan 30 körül megvehető szállítással.
Youtube reviewhttps://hardverapro.hu/tag/remington#aprohirdetesei
-
addikt
Köszönöm a tippeket, ezek alapján a TH8A mellett döntök.
-
Shodan
addikt
válasz Citroware #23693 üzenetére
Hát a valóságtól szerintem messze van. Itt van egy kis video amiben összehasonlítom az ellenállását a frex-emel ha érdekel: [link],nekem ez van a t300 alcantara-hoz. Bár ez nagyban autótól is függ (géposztály, utcai, stb.), de ez azért talán közelebb áll hozzá.
www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
addikt
És ha játszok egy szimulátorral, egy ehhez megfelelő autó vezetésekor van a váltás annyira valósághű, hogy csak kuplungot használva történhet meg, mint a valóságban is?
Mert eddig csak a kormány mögötti karokkal váltottam (bármilyen autóról is legyen szó) és a kuplungot még soha nem kellett használnom.
[ Szerkesztve ]
-
Met
nagyúr
Tegnap szétkaptam a T150 pedálját mert a fékpedál kb. félúton kattant, nem tudtam eldönteni hogy a pedál ahogy forog vagy a pedál háza nyekereg ahogy egymásnak feszül.
Szóval szétszedtem, okosabb szerkezet mint a Momo Force vagy Racing pedálja, a pedál tengelyén van egy fogazott rész ami forgatja a poti tengelyének fogazott részét.
Magyarul a pedál esetleges oldalirányú mozgása nem tevődik át közvetlenül a potira mint a logik esetében.
A szétszedése trükkös mert a felső burkolat folyamatos nyomás alatt tartja a pedálokat, összerakni is úgy lehet hogy be kell nyomni a pedálokat, helyrerakni a tetőt, összefogva tartva lehet becsavarozni, szétugrik azért kell összefogni.
Először a pedálokról kell lecsavarozni a taposó részeket, úgy lehet leemelni a burkolat felső részét.
Így viszont elgondolkoztam az extra pedálszetten.
A T3PA-PRO-nál van valami extra haszna hogy lehet állítani hogy fent vagy lent legyen a pedálsor?
Látom hogy F1 style meg GT style de ezek nekem nem mondanak semmit.A lényeg, nem találtam hibát, összeraktam és nem kattog.
[ Szerkesztve ]
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
Új hozzászólás Aktív témák
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
- Fotók, videók mobillal
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vírusirtó topic
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- MIUI / HyperOS topik
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5