Új hozzászólás Aktív témák

  • fagy53

    nagyúr

    DFGT vs. GXT288

    Néhány félreértést szeretnék tisztázni elsősorban a GXT védelmében / nem GTX !/.
    Öt éve használom a DFGT-t, elégedetten. A másik helyen lévő gépemhez most vásároltam a holland TRUST cég míves termékét, így van összehasonlítási alapom.
    Kihalásának időpontjában 40-50k között volt a DFGT, a GXT 28k és nagyjából reális az árkülönbség.
    A GXT teljesen hasonló a DFGT-hez, ugyanott van a pillangófül is csak ennél könnyebb a használata. A perec átmérő 27.5cm ami szintén nem különbség és a gombok is hasonló számban hasonló helyen vannak, a kormány rögzítése hajszálra megegyezik.
    A leglényegesebb különbség az FFB. ill. a 900° a DFGT javára, viszont a pedálok sokkal jobbak a GXT esetében, bár műanyagok és potis érzékelvel rendelkeznek, de a rugóerők úgy a gáznál de kiváltképp a féknél sokkal jobbak mint a DFGT-nél.
    Pályaversenyekre F1 kivételével jobb a DFGT a nagyobb és állítható kormány elfordulási szög miatt, rallynál tökéletesen elég a 270° és még az ETS2 esetében is jól terelgethető a kamion.
    Az FFB izlés dolga, ha minden játékban, szimulátorban úgy lenne szoftveresen kivitelezve ahogyan azt a valóságos autóban megszoktuk, akkor nélkülözhetetlen lenne, de így a jelenlegi formájában inkább árt mint használ, szerintem.
    Kétségkívül jobb kormány a DFGT, a pedálokat leszámítva, de sajnos újonnan már nem kapható, a használtnál meg vagy szerencsénk van vagy nincs. A GXT- ha nincs ló, jó a szamár is- elven működik és az FFB nélküli, 270°-os kategóriában a legjobb.

Új hozzászólás Aktív témák