Új hozzászólás Aktív témák

  • KaraDani

    addikt

    válasz Tecsa #12432 üzenetére

    Egyik nagyon jellemző széria a vegyes technikára az ausztrál V8 supercar. Hiába szekvenciális a váltás, néhány pilóta mégis kuplungol a leváltásoknál. [link]

    (#12427) batai15: A potis pedálnál attól függ a fékerő, hogy meddig nyomod le a pedált, még a load cellesnél, attól, hogy miylen erősen nyomod. Egy igazi autóban sem lineáris a fékpedál útja és a fékhatás közti kapcsolat. Az elején könyebben benyomod, majd egy ponttól a pedál már kevesebbet mozdul, viszont minnél erősebben taposod annál nagyobb a fékerő. Szóval én azt mondanám, sokkal természetesebb érzés, és könnyebb a határon tartani. A PTR modos G27 pedálom úgy néz ki, hogy a pedál útjának elején a gyári rugó dolgozik majd egy pont után eléred a rugóba behelyezett kemény téglalap alakú gumit, ami progresszívan keményedik. Nagyon hasonló érzés mint egy utcai autó fékje, annyi különbséggel, hogy keményebben használom, mint egy utcai szervós féket. :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák