Max Payne 3: DX11 és tesszelláció támogatással készül a PC verzió

Jó hír minden PC tulajdonosnak, hogy a PC Games Hardware csapata egy interjút készített a Max Payne 3 című játékot készítő Rockstar Games PR menedzserével, aki biztosított bennünket arról, hogy a játék számítógépes változatát párhuzamosan fejlesztik a konzolos kiadásokkal, így az nem egy összecsapott konzolport lesz PC-n, hanem teljes mértékben kihasználja majd a modernebb gépek képességeit.

Simon Ramsey elmondása szerint a Max Payne PC verziója támogatni fogja a DirectX11-et, valamint a tesszellációt is, azaz aki újabb generációs VGA kártyával rendelkezik, az biztosan szebb látványt fog tudni elővarázsolni a játékból, mint aki konzolokon fogja játszani.

Hozzátette még azt is, hogy a játék minden gond nélkül automatikusan leskálázza magát, amennyiben régebbi, DX11-et nem támogató konfiguráción futtatjuk. A Rockstar szorosan együttműködik az nVidia hardvergyártócéggel, ami ezt is jelenti, hogy a GeForce tulajdonosok számára a Max Paxne 3 válhatóan valódi csemegének ígérkezhet.

A Max Payne 3 megjelenése nálunk június elsején várható PC-re, PS3-ra és XBOX360-ra. A Rockstar várhatóan az elkövetkező hetek folyamán fogja kiadni a hivatalos PC-s rendszer követelményeket.

Azóta történt

Előzmények