Max Payne 3: Négyszer nagyobb felbontású textúrák a PC változatban

Amikor a Rockstar ismertette a Max Payne 3 című játék PC verziójának hivatalos gépigényét, sokan elcsodálkoztak, hogy vajon miért lesz szükségünk 35 GB szabad helyre a telepítéshez? Nos, a készítők elmagyarázták, hogy mivel a játék nem szimpla konzolport lesz, így a PC verzió azokkal szemben mintegy négyszer akkora méretű és felbontású textúrákat, valamint sokkal jobb minőségű hangfájlokat és átvezetőket fog tartalmazni, ezért lesz ennyi helyre szüksége.

Egy PC World oldalnak adott interjújában Kevin Hoare, a Max Payne 3 PC verziójának vezető tervezője elmondta, hogy jelenleg a PC az egyetlen olyan platform, ahol valóban a maximumot tudják kihozni egy játékból ha akarják, márpedig ők azt szeretnék, hogy a ma kapható legnagyobb monitorokon és a lehető legmagasabb felbontásokban is gyönyörű éles grafikával rendelkezzen a Max Payne 3 PC verziója.

Ez így leírva szépen hangzik, de ez vajon milyen hatással lesz a gépigényre? Nos, ahogyan arról tegnap már beszámoltunk, a készítők letesztelték a játékot kisebb teljesítményű gépeken is, és arra az eredményre jutottak, hogy nem kell aggódnunk.

A Max Payne 3 PC verziója sok beállítási lehetőséget fog tartalmazni, melyeknek segítségével a minimálisan szükséges konfigurációkkal rendelkezőktől kezdve egészen a legmodernebb, DirectX11-támogatással felvértezett gépekig mindenki megtalálja majd a számára ideális beállításokat, más szóval, nem fog olyan rosszul futni, mint a GTA IV.

A Max Payne 3 PC verziója június elsején jelenik meg.

Azóta történt

Előzmények