NFS: Rivals - Különbség a generációk között

Amikor megjelenik egy új generációs hardver - legyen szó akár PC-ről, akár konzolokról -, általában a leendő felhasználó elsődlegesen arra kíváncsi, hogy az arra megjelenő játékok mennyiben nyújtanak jobb és/vagy szebb élményt a korábbiaknál. A Need For Speed: Rivals című programot készítő Ghost Games egyik vezetője, Craig Sullivan, egy Digital Spy oldalnak adott interjújában mondta el részletesen, hogy milyen különbségek lesznek a jelenlegi és a következő generációs készülékekre érkező verziók között.

Az elmondottakból kiderül, hogy nem lesz sok eltérés a két kiadás között. A következő generációs hardverek nyújtotta lehetőségeknek köszönhetően ott több lesz a dinamikus időjárási effekt - vezetés közben beborul, elered az eső, villámok cikáznak az égen, vizesek lesznek az autók, stb. -, ezenkívül pár finomhangolást és módosítást eszközölnek, de ezzel nagyjából véget is ért a lista.

Magyarra lefordítva ez annyit jelent, hogy a grafika minőségén kívül csak pár apróbb eltérés lesz, de végső soron a két verzió ugyanazt fogja nyújtani. Graig Sullivan ráadásul azt is elmondta, hogy ezeket a különbségeket félretéve, egy darabig még biztos nem fog megszűnni a régebbi konzolok támogatottsága sem, hiszen rengeteg van belőlük a világon és nem mindenkinek van pénze egyből megvenni az új csodamasinákat, ráadásul az XBOX360 és a PS3 még mindig jó teljesítményű gépnek számít.

A Need For Speed: Rivals című játék megjelenése novemberben várható PC-re, PS3-ra és XBOX360-ra, valamint egyelőre dátum nélkül XBOX One-ra és PlayStation 4-re is. A következő generációs konzolokra készülő változatok várhatóan a készülékek premierjét követően válnak elérhetővé.

Azóta történt

Előzmények