Divinity: Original Sin javítás az egyéniségekért

Megjelent az első hivatalos javítás a Larian Studio körökre osztott harccal ellátott, a közösség által összedobott pénzből létrehozott szerepjátékához, a Divinity: Original Sinhez. A Kickstarter projekt egyik legnagyobb ígérete a személyiségjegyek alapos kidolgozása volt – ennek segítségével csapattársaink a választott attitűdhöz hűen reagálták volna le párbeszédeinket és tetteinket. Azonban a fejlesztés hajrájában felmerült pár komoly probléma a dologgal kapcsolatban, így a debütálásra nem készült el a sokak által várt kódsor. Aggodalomra semmi ok: idáig kellett várni rá!

Mostantól fogva karaktergeneráláskor mindenki számára kiválaszthatunk egy saját egyéniséget. Ha az opciót bekapcsoljuk a játékban, hőseink a beállított paraméterek alapján reagálnak a különböző párbeszédekre – feltéve, ha nem éppen őket irányítjuk. Ezzel párhuzamosan az 1.0.72-es javítás persze  számtalan más hibát is kikalapál. Jó hír, hogy a telepítéssel nem kell elölről kezdenünk a programot.

Azóta történt

  • Divinity: Original Sin teszt

    A Divinity: Original Sin olyan szintű vegytiszta szórakozás, amelyre a szerepjátékok között nemhogy az elmúlt évtizedben, de talán még sohasem volt példa.

Előzmények