Új hozzászólás Aktív témák
-
zseko
veterán
válasz Toyota Supra #10292 üzenetére
Ha (egy boltnak, akármelyik boltnak) nincs raktárkészlete, hogy vehetek át valamit már aznap, vagy másnap?
HR24.hu
-
Fehercsoki
aktív tag
i7 8700k-t szeretnék rendelni (más egyéb alkatrészek mellett), azonban feltűnt, hogy csak 1 év garancia van rá, ez elírás vagy később lesz 3 év garival is? (nem szívesen venném meg kevesebb garanciával)
-
-Solt-
veterán
válasz Fehercsoki #10309 üzenetére
Szerintem csak elírás... én is jártam így egy T300-l. Írj nekik...
www.smart-bus.hu
-
bul07
nagyúr
válasz Fehercsoki #10309 üzenetére
Kérdez rá a
info@ipon.hu
az a biztos mert minden megeshet , attól függ hogy milyen nagykerből veszik( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
kory24
őstag
Sziasztok!
Ha az info@info.hu email címem keresztül megbeszélek valamit, akkor ők azt kötelesek is ugye betartani?
Emailben megígérnek valamit, akkor azt be is tartják, pl vegyek meg másik termék és ami már úton azt visszahivjak, árát majd visszautaljak.
Így cserélve ki, amit vettem másikra.[ Szerkesztve ]
-
stLhee
csendes tag
Sziasztok!
Óva szeretnék inteni mindenkit, hogy az Iponnál vásároljon, a cég garanciakezelése és ügyfelekkel való kapcsolattartása kritikán aluli. Számomra egy szintre kerültek az ED és Ready jellegű ultragagyi műintézményekkel. (És ez egy vélemény, ami jelenleg még szabad, még nálunk is).
Novemberben adtam le nekik egy Corsair kitet gariztatni, amit továbbítottak javításra. Harminc nap elteltével - mivel nem tudták megmondani, hogy mikorra lesz kész a javítás - jeleztem, hogy kérem a termék cseréjét. Ezt ők ilyen-olyan humbug indokokkal megtagadták: vagy várjak, vagy visszafizetik az eredeti árat. Mivel ez az aktuális ár nagyjából fele, így számomra nem volt elfogadható, mert a terméket használni szerettem volna, nem még ráfizetni is. Esetleg még mehettem volna perre is szerintük akár az EU-ig is, de akkor én arra jutottam, hogy nekem nem éri meg az ügy az idegeskedést vagy egy agyvérzést.
Most már több, mint fél évnél járunk, továbbra sincs semmi infó a gariról.
És 'tök mindegy, hogy a Corsair ül még rajta, a nagyker vagy az Ipon a hibás, ez így felháborító és teljességgel elfogadhatatlan, már pr-szempontból is, mind a Corsairnak, mind az Iponnak. De egyiküket sem érdekli semennyire sem. Csak a profit a fontos, akár emberéletek árán is.
Én meg fél év után betegség miatt inkább elengedem, fő a nyugalom. Őket meg boldogítsa a tudat, hogy megint megszívattak egy régi visszatérő vásárlót. Húszezer forintért. Biztos megérte. Jóval többet buktak azon, hogy azóta máshol vásárolok. Gratulálok.A részemről soha többet Ipont és soha többet Corsairt. Az ügyet ezennel lezártnak tekintem. További választ nem várok. Köszönöm, hogy elmondhattam.
-
stLhee
csendes tag
válasz subaruwrc #10314 üzenetére
Szia!
Köszönöm. Nem segítségért jöttem, csak a tapasztalataim és véleményem megosztása végett.
Mint említettem volt, az ügyet lezártnak tekintem. Egyszer már megfizettem a tanulópénzt, az Ipon nyert. Nem szeretném újranyitni a parttalan vitát, nem éri meg az a 180-as vérnyomás. Remélem megérted. -
stLhee
csendes tag
Jaj, srácok, nem igaz, hogy ennyire rossz a szövegértés
Hibás kitet - amíg a Corsair nem bólint rá - az Ipon nem hajlandó saját költségén cserélni (kb. 20e HUF), én meg nem fogadom el a felajánlott vásárláskori eredeti árat (kb. 10e HUF), mert nem kapok érte még hasonlót sem. Patthelyzet. Fél éve.
Bíróságra meg nem megyek, hogy sárral dobáljanak és rámenjen az egészségem (maradéka), annyit nem ér az egész. S ha majd az Iponnál méltóztatnak úgy gondolni, hogy mégis méltónak tartanak arra, hogy cseréljék a hibás terméküket, akkor majd jelentkeznek (ebben állapodtunk meg az utolsó levélben). De ennél többet nem teszek. Ennyit jelent a 'lezártam az ügyet' kifejezés.S itt meg szerintem nem azon kellene lamentálni, hogy mennyire vagyok hülye, hogy veszni hagyok húszezer forintot (mert valljuk be, maguktól soha nem fogják cserélni), hanem, hogy egy ilyesfajta cég (beleértve a zsák-a-foltját kedvenc TOF futárcégüket is) hogy lehet még jelen a piacon.
Egy normális kereskedő egy hónap után igenis kicseréli a kis értékű hibás terméket akár a saját költségére is, hogy a vásárló továbbra is nála költse el a pénzét. De hiába, ezt nem értik itt meg a pannon puma földjén.
Azt meg már meg se merem kérdezni, hogy a boltban milyen kupleráj lehet, hogy senkinek nem tűnt fel egy fél éve lezáratlan garanciakezeléses ügy? -
-Solt-
veterán
válasz stLhee #10318 üzenetére
Én úgy látom nem a mi szövegértésünkkel van itt a gond...
Egyrészt persze, hogy nem cseréli jóváhagyás nélkül, mivel ha a gyártó / annak képviselője elutasítja, akkor bukták az adott összeget. Felajánlották, hogy visszakapod az árát, ha ez nem tetszett és nem akarod elfogadni akkor felvetetsz róla egy jegyzőkönyvet, megbizonyosodsz róla, hogy az adott termék kapható és szépen elballagsz a békéltető testülethez. A fogyasztói jog jelen esetben elég egyértelműen a te oldaladon áll, tehát nem leszel meghurcolva és sárral dobálva, ellenben nem kell fél évet várnod a semmire...
Szóval amellett, hogy az iPon is ludas ebben az ügyben (már, ha úgy igaz minden ahogy előadod), te is legalább olyan hibás vagy abban, hogy ez idáig fajult. Szóval nem azon megy a lamentálás, hogy veszni hagyod a húszezer forintot (te bajod), hanem azon, ahogy az ügyet kezeled. Egyáltalán nem úgy néz ki a történet, mintha pontot akarnál tenni a végére, az elhangzott érvek a bírósággal kapcsolatban pedig finoman szólva is viccesek. Arról már nem is beszélve, hogy pár hozzászólással korábban rákérdeztek az RMA számodra... nyilván segíteni akartak az ügyedben, de láthatóan az sem érdekel! Ezek után jól értem, hogy a lényeg csak annyi, hogy az iPon / Corsair és a futárcég szar?
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
stLhee
csendes tag
válasz -Solt- #10319 üzenetére
"Én úgy látom nem a mi szövegértésünkkel van itt a gond... "
Pedig de. Elég világosan leírtam az okokat, miért döntöttem így. Sajnálom, hogy nem érted. Irigyellek...
A véleményed elolvastam, megértettem, tudomásul vettem, köszönöm. Biztos voltam benne, hogy hibás leszek az ügyben (pl. amikor a TOF futárra kellett egy hétig várni minden infó nélkül, s mind a futár, mind a cége elérhetetlen volt mind telefonon, mind emailben).
Ugorjunk szerintem. Peace. -
Zoltn
senior tag
válasz stLhee #10313 üzenetére
Én majdnem ugyan így jártam egy SSD-vel. Gariztatáskor sokkal többe került mint mikor vettem. Nyilván minden áron a pénzemet akarták visszaadni. Fogyasztóvédelem levelére nagy nehezen kaptam egy ugyan olyan specifikációjú, de más márkáju terméket. Ez több hónap levelezés volt...
A VGA-mat pl azért adtam el mert ipon gari volt hozzá!"Music is your only friend. Until the end!"
-
-Solt-
veterán
válasz stLhee #10320 üzenetére
Pedig nem! Tisztán értem amit leírtál, szimplán hülyeségnek tartom a kreált indokokat. Ahelyett, hogy érvényesítenéd a jogaidat vagy elfogadnád az itt felajánlott segítséget, játszod a mártírt mert csak.
A történetben pedig igenis hibás vagy, mivel hagytad idáig elfajulni. Nyilván könnyebb a fél világot hibáztatni a nyűgöd miatt, de eredményre vezetőbb lenne ha erre a magas lóra akkor ültél volna fel amikor ki kell állni az érdekeidért. Már ha valós a történet és nincs kerekítve a sértettségből fakadóan... kezdem azt hinni, hogy nem véletlenül nem mondasz rma számot.
De ne érts félre, nekem hulla mindegy, hogy mi lesz a végeredmény, szimplán csak viszketek az ilyen vásárlói magatartástól.
www.smart-bus.hu
-
stLhee
csendes tag
válasz -Solt- #10322 üzenetére
Küldtem privát üzenetet (ami ugye a tartalma miatt privát...).
Itt csak annyit, hogy kikérem magamnak az utalgatást, hogy hazudnék. Az RMA-t meg nem titkolom, megadom szívesen, ha annyira érdekel. De mivel tudomásom szerint harmadik féllel nem oszthatom meg, így csak egy Iponos kollégának tudom megadni. Csak szvsz ezek után sem fog semmi változni az ügy tekintetében.
Peace és részemről folyt. köv holnap
-
-Solt-
veterán
válasz stLhee #10323 üzenetére
Nem kell hazudni, elég csak kizárólag a saját nézőpontodból előadni a történetet és máris torzul a "valóság"... Nem szeretném én ezt túlragozni, csupán annyit kell eldöntened, hogy megoldást szeretnél, vagy elég annyi, hogy "lehúztad" őket egy fórumon. Az rma számot meg nyilván azért kérte, hogy segítsen ha módjában áll... ez elég korrekt hozzáállás tőle is, és az iPon-tól is... szerintem.
Részemről itt befejeztem.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
L4mie
veterán
válasz -Solt- #10324 üzenetére
az korrekt hozzáálás az ipontól, hogy ha nyilvánosan valaki panaszkodik...utána megpróbálnak segíteni?
a korrekt hozzáállás inkább az lenne, ha nem hónapokig húznák az ügyeket....azért elfogultak ne legyünk.Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
bul07
nagyúr
Na álljunk meg
Szerintem stLhee nem hibás semmibe, leadta garanciáztatni amit a nagyker nem igazán akar cserélni, mert gondolom az ipon nem fogja tartogatni ha neki is cserélik
Az árát meg nem kéri mert soha nem fog már olyan áron vásárolni memóriát, hiába is várjuk az áresést
Ő dolga hogy kivár, és neki így kényelmesAz meg hogy itt egy nyilvános fórumon nem adja meg a RMA számot érthető mert akár visszaélésre is adhat lehetőséget
Azt meg hogy Subaruwrc kérését [link] a RMA szám irányába nem értette. Miért az ő hibája?
Honnan is kellene tudnia hogy Subaruwrc az ipon-nál dolgozik és segíteni akarstLhee küld el a RMA számot privátba Subaruwrc-nak és ránéz a dologra.
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Shad0w
senior tag
válasz -Solt- #10319 üzenetére
Nem szeretnék egyik oldalra sem állni és ehhez a konkrét esethez sem szeretnék hozzá szólni. Csupán azért nyomtam a válaszra mert picit témába vág, és mert ezt írtad: "A fogyasztói jog jelen esetben elég egyértelműen a te oldaladon áll". Szal biztos többet tudsz a témáról, mint én...
Szóval tényleg ennyire a vásárló oldalán van a törvényi szabályozás? A legtöbb számtech terméknél az a tendencia, hogy az idővel csökkennek az árak, ezért sokszor a vásárló azért veri a pultot, hogy visszakapja az eredeti vételárat garanciás esetben, vagyis visszaálljon a vásárlás előtti állapot.
Aztán vannak a szezonális termékek (most éppen vidkari és memória, de a HDD-k is átestek már ezen) amik valamilyen oknál fogva, nem hogy tartják az árukat de durván meg is drágulnak. Ilyenkor a vásárló azért szokta a pultot verni, hogy cseréljék és egyáltalán nem elfogadható a vásárlás előtti állapot visszaállítása.Ez nekem kettősmércének tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
-Solt-
veterán
Nem tisztem védeni őket és nem is teszem, de a garanciális ügyintézés oroszlánrésze a nagykeren és vagy a gyártón múlik. Ha alaposan megnézed, akkor az összes online áruházra van bőven panasz a garanciális ügyintézést tekintve ami pontosan ebből fakad. Egyértelmű, könnyen reprodukálható hiba esetén az esetek többségében nincs gond, a problémák akkor kezdődnek amikor nem sikerül a hibát reprodukálni...
Nem érzem magam elfogultnak, csak tisztában vagyok vele, hogy ekkora volumenben benne van a porszem a gépezetben... nekem két hete húzódik a visszautalásom pedig még ismeretségem is van.
Az pedig, hogy itt egy alkalmazottuk igyekszik segíteni az elakadt ügyekben, tudtommal egyedülálló, szóval ezt igenis korrekt dolognak tartom!
Aki meg engedi, hogy hónapokig húzódjon az ügye, az így járt...
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
-
-Solt-
veterán
válasz Shad0w #10327 üzenetére
Jelen esetben lejárt a 30 nap, felajánlották neki a pénz visszafizetését amit nem köteles elfogadni, ha az általa leadott termék elérhető a cég kínálatában. Ha nem, akkor viszont vagy vár amíg lesz, vagy ha nem lesz...
A törvényi szabályozás szerint javítás -> csere -> pénz. Ha egy termék javítható, akkor el kell fogadnod a javítást, ha nem javítható és elérhető azonos típus akkor el kell fogadnod a cserét, ha ezek egyike sem áll fenn, akkor kérheted vissza a pénzt. Fontos, hogy azonos típus... tehát másik hasonló tudású és árú termék elfogadása csak egy opció, erre nem vagy kötelezhető.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
bul07
nagyúr
válasz -Solt- #10329 üzenetére
Hát tudod van akinek nem ér ennyit és kivár, miért lenne ebben hibás
Ha neki így is megfelel akkor megMi ez a 30 napozás? Máshol is olvastam de sehol nincs már 30nap
Ha jól tudom 15nap van említve meg hogy törekednie kell a leghamarabbi ügyintézésre
Ha a 30 nap környékén rákérdez a nagykernél hogy mi van az már törekedés, és ez így mehet a végtelenségig, és nem szeg szabályt, persze ez már kirívó eset és senkinek se jó[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-Solt-
veterán
Mennyit nem ér? Egy kérelem leadását nem éri meg? Ha megfelelne neki a várakozás, akkor nyilván nem jött volna ide elmondani a panaszát. A várakozás egy kényszer megoldás, mert nem tudta érvényesíteni a jogait.
Nem is volt soha 30 nap... 15 nap van és a törekednie kell rá, de a 30. nap után a bírói gyakorlat alapján már a te javadra ítélnek, ezért van a 30 nap emlegetve.
Szóval megfelelően védve vannak az érdekeink, csak picit utána kell járni...
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
bul07
nagyúr
válasz -Solt- #10333 üzenetére
Tudod mit, ismerek olyat hogy nem szervizeltet mert nem éri meg neki a rászánt időt meg ideget, inkább vesz újat
Én cipővel vagyok így
Veszek cipőt kicsit leválik, hát veszek a boltból 70Ft-os pillanatragasztót és megoldom, nem fogom garanciáztatni( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-Solt-
veterán
Aki így tesz, az nem fog utána elmenni egy fórumba és lehúzni az adott üzletet... Persze csavarhatod addig amíg úgy érzed neked lesz igazad, csak ez a tényeken nem változtat. Vannak fogyasztóvédelmi törvények, van békéltetőtestület, megfelelően védve vannak az érdekeink. Amennyiben ezekkel tisztában vagyunk, akkor nem kell fél évet várni a semmire... ha nem vagyunk vele tisztában, akkor lehet várakozni, de akkor mi is hibásak vagyunk benne.
Részemről a téma lezárva, nem nagyon van mit ezen ragozni már.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
stLhee
csendes tag
Leírtam az okokat itt is és magánban is, amik alapján döntöttem. Mindamellett többen azt tanácsolták, hogy várjak még (pl. itt a prohardveren), valamint nem biztos, hogy belefért volna munka mellett a hatósághoz való rohangálás (és koránt sem biztos, hogy hajlandó lett volna a bolt végrehajtani a döntésüket). Szóval döntöttem úgy, ahogy. Ennyi. Lehet nem egyetérteni vele, de tényleg zárjuk le a témát, eleget pofoztuk már a pofozhatatlant.
"Ha egy termék javítható, akkor el kell fogadnod a javítást"
Úgy tudom, hogy ha harminc napig nem sikerül a javítást elvégezni, akkor kérhető csere is attól függetlenül, hogy amúgy javítható lenne-e a termék. De javítsatok ki, légyszíves, ha tévednék.
(Egyébként részben innen jön az általam említett 30 napos kivárás, ill. onnan is, hogy az Ipon 15 munkanapot kért az ügyintézésre, utána meg jött az év vége.)A RAM egyébként ez volt: klikk. Itt lehet látni, mennyire elérhető.
-
Mr Bond 007
őstag
Vásároltam kb 2 hónapja 2db tökéletesen egyforma ram modult, de valami furcsa okból kifolyólag csak az egyiket eszi meg a nasom amibe bedobtam. Először azt hittem hibásat küldtek, ment vissza gariba és ott elvileg 80 óra memtestet hibátlanul teljesített. Sajnos mivel ddr3l-es ramok, ezeket másba nem tudom használni. Ilyenkor mit lehet tenni? Szerintetek le lehet cseréltetni másikra (akár ráfizetéssel)? Nem pénzt akarok vissza, hanem használható ramot.
[ Szerkesztve ]
-
h1mpi
nagyúr
válasz Mr Bond 007 #10337 üzenetére
Eladod aprón és veszel egy újat
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 9999 Ft
-
WildSeven
tag
Jól vannak még az ipon bérencek? Igen? Szuper, akkor visszanézek pár hónappal később, hátha addigra bezáratják ezt a balkáni hangulatú kereskedelmi csoportosulásnak csúfolható valamit.
EVGA 3080 Ti FTW3 Ultra / R5 5600X / Arctic Liquid Freezer II 240 / Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 3600Mhz / Gigabyte B550M AORUS PRO-P / 870 EVO 2TB + 1 TB / MP510 1TB / ADATA SX8200 2TB / Alienware 34" 21:9 / Corsair K70 / Logitech G Pro Wireless / iPhone 12 Pro / Apple Watch Series 6 44mm
-
Toyota Supra
csendes tag
válasz WildSeven #10339 üzenetére
😂😂
Ez aztán remekbeszabott, építő jellegű kritika-hozzászólás!😂
Gondolom egész hétvége alatt ezen agyaltál, és ezt mind sikerült kreálnod😂😂😂
Esetleg valami konkrétumot adhatnál, hogy mi a problémád?
Én nem vagyok itt rég óta, leginkább csak olvasgatok, de más oldalakon (amit biztos nem reklámozok, de valszeg többen ismeritek és jártok oda innen, mint ahogy gondolnátok😉😋) saját topikom van.
Én ott nem annyira szeretem az ilyen hangvitelű megnyilvánulást. Ha szar volt a hétvégéd, akkor a főnöködön verd le, ne egy olyan helyen, ahol a tapasztalatok szerint, érdemi segítségnyújtás történik a az arra jogosultaknak...(meg az arra nem jogosultaknak is, de ez egy másik hozzószólás lesz😋)
Szép hetet mindenkinek! -
L4mie
veterán
válasz Toyota Supra #10340 üzenetére
Érdemi segítségről eléggé eltérőek az elképzeléseink itt fórumon belül.
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
lafaty80
őstag
válasz Toyota Supra #10340 üzenetére
Biztos érzelmi alapon jött de ennyi
Nekem is van egy nyitott pontom lassan nem is nézem mióta... (#9912) és bár némán de várnám azóta is a választ.
így csak ennyit tudok hozzáfűzni: L4mie + 1
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
Kean_Sorbo
őstag
Sziasztok!
Lehet csak én nem találom, de hol tudom megnézni a rendeléseimet? Eddig a profilnál volt a lista, de most egyszerűen eltűnt.
Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!
-
tlac
nagyúr
válasz Kean_Sorbo #10343 üzenetére
sehol
-
zseko
veterán
válasz Toyota Supra #10340 üzenetére
'ne egy olyan helyen, ahol a tapasztalatok szerint, érdemi segítségnyújtás történik'
bah
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
Darth_Revan
veterán
Sziasztok!
Sajnos hibás termékek kerültek teljesítesre és e miatt elallassal éltem .
Azt mondták 2 héten belül visszautaljak az osszeget, de mi a tapasztalat?
Lehet már pár nap múlva fizetnek vagy kivárják és csak a 14. Napon utalnak ?[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
Hát a honlap az így ragadt szerintem
Nem értem fejlesztésnek eladni egyértelmű visszalépést hát
Ezeregy dolog hiányzikRendelések visszanézése
Kereső is sz@rabb lett, egyszerűen nem jegyzi meg hogy inaktív dolgokba is keressenKíváncsi lennék hogy milyen mértékben eset az oldal látogatottsága a rettentő fejlesztésnek köszönhetően
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Kerékpárosok, bringások ide!
- DIGI kábel TV
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- DIGI Mobil
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Netfone
- DIGI internet
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen