Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -Solt-

    veterán

    válasz stLhee #10318 üzenetére

    Én úgy látom nem a mi szövegértésünkkel van itt a gond... :U

    Egyrészt persze, hogy nem cseréli jóváhagyás nélkül, mivel ha a gyártó / annak képviselője elutasítja, akkor bukták az adott összeget. Felajánlották, hogy visszakapod az árát, ha ez nem tetszett és nem akarod elfogadni akkor felvetetsz róla egy jegyzőkönyvet, megbizonyosodsz róla, hogy az adott termék kapható és szépen elballagsz a békéltető testülethez. A fogyasztói jog jelen esetben elég egyértelműen a te oldaladon áll, tehát nem leszel meghurcolva és sárral dobálva, ellenben nem kell fél évet várnod a semmire...

    Szóval amellett, hogy az iPon is ludas ebben az ügyben (már, ha úgy igaz minden ahogy előadod), te is legalább olyan hibás vagy abban, hogy ez idáig fajult. Szóval nem azon megy a lamentálás, hogy veszni hagyod a húszezer forintot (te bajod), hanem azon, ahogy az ügyet kezeled. Egyáltalán nem úgy néz ki a történet, mintha pontot akarnál tenni a végére, az elhangzott érvek a bírósággal kapcsolatban pedig finoman szólva is viccesek. Arról már nem is beszélve, hogy pár hozzászólással korábban rákérdeztek az RMA számodra... nyilván segíteni akartak az ügyedben, de láthatóan az sem érdekel! Ezek után jól értem, hogy a lényeg csak annyi, hogy az iPon / Corsair és a futárcég szar?

    [ Szerkesztve ]

    www.smart-bus.hu

Új hozzászólás Aktív témák