Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stLhee

    csendes tag

    válasz -Solt- #10319 üzenetére

    "Én úgy látom nem a mi szövegértésünkkel van itt a gond... "
    Pedig de. Elég világosan leírtam az okokat, miért döntöttem így. Sajnálom, hogy nem érted. Irigyellek...
    A véleményed elolvastam, megértettem, tudomásul vettem, köszönöm. Biztos voltam benne, hogy hibás leszek az ügyben (pl. amikor a TOF futárra kellett egy hétig várni minden infó nélkül, s mind a futár, mind a cége elérhetetlen volt mind telefonon, mind emailben).
    Ugorjunk szerintem. Peace.

  • Shad0w

    senior tag

    válasz -Solt- #10319 üzenetére

    Nem szeretnék egyik oldalra sem állni és ehhez a konkrét esethez sem szeretnék hozzá szólni. Csupán azért nyomtam a válaszra mert picit témába vág, és mert ezt írtad: "A fogyasztói jog jelen esetben elég egyértelműen a te oldaladon áll". Szal biztos többet tudsz a témáról, mint én... :)

    Szóval tényleg ennyire a vásárló oldalán van a törvényi szabályozás? A legtöbb számtech terméknél az a tendencia, hogy az idővel csökkennek az árak, ezért sokszor a vásárló azért veri a pultot, hogy visszakapja az eredeti vételárat garanciás esetben, vagyis visszaálljon a vásárlás előtti állapot.
    Aztán vannak a szezonális termékek (most éppen vidkari és memória, de a HDD-k is átestek már ezen) amik valamilyen oknál fogva, nem hogy tartják az árukat de durván meg is drágulnak. Ilyenkor a vásárló azért szokta a pultot verni, hogy cseréljék és egyáltalán nem elfogadható a vásárlás előtti állapot visszaállítása.

    Ez nekem kettősmércének tűnik.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák