Új hozzászólás Aktív témák

  • stLhee

    csendes tag

    Jaj, srácok, nem igaz, hogy ennyire rossz a szövegértés :W

    Hibás kitet - amíg a Corsair nem bólint rá - az Ipon nem hajlandó saját költségén cserélni (kb. 20e HUF), én meg nem fogadom el a felajánlott vásárláskori eredeti árat (kb. 10e HUF), mert nem kapok érte még hasonlót sem. Patthelyzet. Fél éve.
    Bíróságra meg nem megyek, hogy sárral dobáljanak és rámenjen az egészségem (maradéka), annyit nem ér az egész. S ha majd az Iponnál méltóztatnak úgy gondolni, hogy mégis méltónak tartanak arra, hogy cseréljék a hibás terméküket, akkor majd jelentkeznek (ebben állapodtunk meg az utolsó levélben). De ennél többet nem teszek. Ennyit jelent a 'lezártam az ügyet' kifejezés.

    S itt meg szerintem nem azon kellene lamentálni, hogy mennyire vagyok hülye, hogy veszni hagyok húszezer forintot (mert valljuk be, maguktól soha nem fogják cserélni), hanem, hogy egy ilyesfajta cég (beleértve a zsák-a-foltját kedvenc TOF futárcégüket is) hogy lehet még jelen a piacon.
    Egy normális kereskedő egy hónap után igenis kicseréli a kis értékű hibás terméket akár a saját költségére is, hogy a vásárló továbbra is nála költse el a pénzét. De hiába, ezt nem értik itt meg a pannon puma földjén.
    Azt meg már meg se merem kérdezni, hogy a boltban milyen kupleráj lehet, hogy senkinek nem tűnt fel egy fél éve lezáratlan garanciakezeléses ügy?

Új hozzászólás Aktív témák