Új hozzászólás Aktív témák
-
-Solt-
veterán
Urak,
Arról van valami infó, hogy a "kedvencek, kívánság lista" mikor lesz újra elérhető? Kismillió szarra volt árfigyelő beállítva, megkergülök ha törölték...
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz Törzsúr #10281 üzenetére
Ezt komolyan gondolod? Képzeld el miképpen nézni ki az email fiókja bármely webáruház ügyvezetőjének, ha az nyilvános lenne...
Több lehetőséged is van,
- Panaszkönyv
- Békéltető testület
- Leírod itt a problémát, hátha egy másik iPon-s tud segíteni... (én ezt tenném)www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz Törzsúr #10288 üzenetére
Magadnak generálod a felesleges feszültséget ha ezt tényleg komolyan gondolod. Tegyük fel meglesz az email cím (meglepne), annyi fog történni, hogy nagyon udvariasan visszairányít a garanciális ügyintézőkhöz.... már, ha válaszol.
Az ügyedhez meg annyit, hogy a 30. napon "visszakérhetted volna a pénzt", de így, hogy kivártad amíg ők jelentkeznek és nem szorítottad sarokba őket nincs más teendőd mint elfogadni a javított alaplapot, ugyanis a garancia nem arra vonatkozik, hogy ha valami elromlik akkor kapsz helyette újat, vagy visszakapod a pénzt. Amíg valami javítható, köteles vagy elfogadni. Amennyiben nem javítható akkor jöhet az új cseredarab, ha nincs és mást akarnak adni helyette akkor kérheted vissza inkább az árát. Szóval amit te ráírattál a papírra, hogy levásárlás az akkor élt volna, ha nem javítható, ergo nem lettél sem becsapva sem megkárosítva.
Leadtál egy alaplapot, javítva visszakaptad, így pont került a történet végére. Ezzel a történettel így jártál, ezen senki nem fog tudni neked segíteni. Akkor jössz ki belőle a legjobban ha a visszakapott lapot eladod az aprón.
Egyébként az alattam (felettem?) lévő hozzászólásban kérdezett rá az RMA számodra egy "iPon-s", de ha annyi a sztori amit leírtál akkor csodára ne számíts.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
-
-Solt-
veterán
válasz Törzsúr #10299 üzenetére
Persze, hogy nem érted... ezért írtam már az elején, hogy ezt vagy érti valaki csípőből vagy nem, de megmagyarázni nem lehet. Az érdek nélküli korrektségre születni kell, hidd el nekem...
Zárásként kívánok neked sok olyan korrekt vevőt amilyen itt most te is voltál ebben a sztoriban. Szép napot!
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz Fehercsoki #10309 üzenetére
Szerintem csak elírás... én is jártam így egy T300-l. Írj nekik...
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz stLhee #10318 üzenetére
Én úgy látom nem a mi szövegértésünkkel van itt a gond...
Egyrészt persze, hogy nem cseréli jóváhagyás nélkül, mivel ha a gyártó / annak képviselője elutasítja, akkor bukták az adott összeget. Felajánlották, hogy visszakapod az árát, ha ez nem tetszett és nem akarod elfogadni akkor felvetetsz róla egy jegyzőkönyvet, megbizonyosodsz róla, hogy az adott termék kapható és szépen elballagsz a békéltető testülethez. A fogyasztói jog jelen esetben elég egyértelműen a te oldaladon áll, tehát nem leszel meghurcolva és sárral dobálva, ellenben nem kell fél évet várnod a semmire...
Szóval amellett, hogy az iPon is ludas ebben az ügyben (már, ha úgy igaz minden ahogy előadod), te is legalább olyan hibás vagy abban, hogy ez idáig fajult. Szóval nem azon megy a lamentálás, hogy veszni hagyod a húszezer forintot (te bajod), hanem azon, ahogy az ügyet kezeled. Egyáltalán nem úgy néz ki a történet, mintha pontot akarnál tenni a végére, az elhangzott érvek a bírósággal kapcsolatban pedig finoman szólva is viccesek. Arról már nem is beszélve, hogy pár hozzászólással korábban rákérdeztek az RMA számodra... nyilván segíteni akartak az ügyedben, de láthatóan az sem érdekel! Ezek után jól értem, hogy a lényeg csak annyi, hogy az iPon / Corsair és a futárcég szar?
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz stLhee #10320 üzenetére
Pedig nem! Tisztán értem amit leírtál, szimplán hülyeségnek tartom a kreált indokokat. Ahelyett, hogy érvényesítenéd a jogaidat vagy elfogadnád az itt felajánlott segítséget, játszod a mártírt mert csak.
A történetben pedig igenis hibás vagy, mivel hagytad idáig elfajulni. Nyilván könnyebb a fél világot hibáztatni a nyűgöd miatt, de eredményre vezetőbb lenne ha erre a magas lóra akkor ültél volna fel amikor ki kell állni az érdekeidért. Már ha valós a történet és nincs kerekítve a sértettségből fakadóan... kezdem azt hinni, hogy nem véletlenül nem mondasz rma számot.
De ne érts félre, nekem hulla mindegy, hogy mi lesz a végeredmény, szimplán csak viszketek az ilyen vásárlói magatartástól.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz stLhee #10323 üzenetére
Nem kell hazudni, elég csak kizárólag a saját nézőpontodból előadni a történetet és máris torzul a "valóság"... Nem szeretném én ezt túlragozni, csupán annyit kell eldöntened, hogy megoldást szeretnél, vagy elég annyi, hogy "lehúztad" őket egy fórumon. Az rma számot meg nyilván azért kérte, hogy segítsen ha módjában áll... ez elég korrekt hozzáállás tőle is, és az iPon-tól is... szerintem.
Részemről itt befejeztem.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
Nem tisztem védeni őket és nem is teszem, de a garanciális ügyintézés oroszlánrésze a nagykeren és vagy a gyártón múlik. Ha alaposan megnézed, akkor az összes online áruházra van bőven panasz a garanciális ügyintézést tekintve ami pontosan ebből fakad. Egyértelmű, könnyen reprodukálható hiba esetén az esetek többségében nincs gond, a problémák akkor kezdődnek amikor nem sikerül a hibát reprodukálni...
Nem érzem magam elfogultnak, csak tisztában vagyok vele, hogy ekkora volumenben benne van a porszem a gépezetben... nekem két hete húzódik a visszautalásom pedig még ismeretségem is van.
Az pedig, hogy itt egy alkalmazottuk igyekszik segíteni az elakadt ügyekben, tudtommal egyedülálló, szóval ezt igenis korrekt dolognak tartom!
Aki meg engedi, hogy hónapokig húzódjon az ügye, az így járt...
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
-
-Solt-
veterán
válasz Shad0w #10327 üzenetére
Jelen esetben lejárt a 30 nap, felajánlották neki a pénz visszafizetését amit nem köteles elfogadni, ha az általa leadott termék elérhető a cég kínálatában. Ha nem, akkor viszont vagy vár amíg lesz, vagy ha nem lesz...
A törvényi szabályozás szerint javítás -> csere -> pénz. Ha egy termék javítható, akkor el kell fogadnod a javítást, ha nem javítható és elérhető azonos típus akkor el kell fogadnod a cserét, ha ezek egyike sem áll fenn, akkor kérheted vissza a pénzt. Fontos, hogy azonos típus... tehát másik hasonló tudású és árú termék elfogadása csak egy opció, erre nem vagy kötelezhető.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
Mennyit nem ér? Egy kérelem leadását nem éri meg? Ha megfelelne neki a várakozás, akkor nyilván nem jött volna ide elmondani a panaszát. A várakozás egy kényszer megoldás, mert nem tudta érvényesíteni a jogait.
Nem is volt soha 30 nap... 15 nap van és a törekednie kell rá, de a 30. nap után a bírói gyakorlat alapján már a te javadra ítélnek, ezért van a 30 nap emlegetve.
Szóval megfelelően védve vannak az érdekeink, csak picit utána kell járni...
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
Aki így tesz, az nem fog utána elmenni egy fórumba és lehúzni az adott üzletet... Persze csavarhatod addig amíg úgy érzed neked lesz igazad, csak ez a tényeken nem változtat. Vannak fogyasztóvédelmi törvények, van békéltetőtestület, megfelelően védve vannak az érdekeink. Amennyiben ezekkel tisztában vagyunk, akkor nem kell fél évet várni a semmire... ha nem vagyunk vele tisztában, akkor lehet várakozni, de akkor mi is hibásak vagyunk benne.
Részemről a téma lezárva, nem nagyon van mit ezen ragozni már.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz tomgabor #10382 üzenetére
Tudtommal mindig az elérhető legolcsóbb nagykert listázzák... a vevők többségénél az ár fontosabb mint a garancia.
Ettől függetlenül a minimum 2 év termékszavatosság mindenre jár! Annyi a különbség, hogy ilyen esetben az 1 év jótállás (garancia) letelte után a gyártóhoz kell fordulnod. Az EVGA esetében például mindegy, hogy hol veszed, a számlával tudsz regisztrálni az oldalukon és megkapod a 3 év garanciát. Ráadásul az ő garancia intézésük példás, tuti, hogy hamar megoldják a gondod.
Amennyiben nem szeretnél adott esetben külföldre postázni, xy gyártóval levelezni akkor mindenképpen olyan magyar kiskereskedőt keress aki annyi garanciával kínálja az adott terméket mint a gyártó. Ebben az esetben a garancia teljes időtartama alatt a kiskerhez kell fordulnod gond esetén.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
A Samsung például csak az itthon vásárolt és hivatalos forrásból származó SSD-ire adja meg az 5 év garanciát. Ezért is kellett egy időben regisztrálni náluk a termékeket...
Én itthon csak olyan terméket veszek meg amire a kisker annyi garanciát ad mint a gyártó.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz HUN]Repa #10388 üzenetére
És olyankor mi van, ha valaki megvesz egy szürke importos Samsung SSD-t 1 év kiskereskedői garanciával (jótállással) , majd az 1,5 évesen tönkremegy? Elvileg a kötelező termékszavatosság 2 év, tehát a második évben a Samsunghoz mint gyártóhoz kéne fordulnia... Ha az számít gyártónak aki forgalomba hozza, akkor a magyarországi Samsung képviselet nem jöhet szóba, hiszen a szürke importos SSD-t nem ők hozták forgalomba. Marad a Samsung Wordwide?
Az EVGA példás ügyintézését a magánszemélyek felé értettem...
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz HUN]Repa #10399 üzenetére
Elbeszélünk egymás mellett szerintem... Árul a kisker egy terméket amire 1 év jótállást (garanciát) ad. Engem mint vevőt az EU-ban 2 év termékszavatosság illet meg. Kihez forduljak, ha az 1 év letelte után, de a két év lejárta előtt meghibásodik a termékem?
A jogszabály egyértelműn gyártót említ, igaz a gyártó fogalma nincs meghatározva.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
Na ez az... én még akkor kezdtem el tőlük vásárolni amikor az Újpesti rkp-n volt az üzletük, de ekkora garanciális különbségeknél elgondolkozik az ember, hogy máshol veszi meg, főleg ha nem egy esetben még az ár is azonos.
Értem én, hogy nagy a verseny, de pont az ilyen "apróságokkal" lehetne megfogni az embert. A linkelt Seasonic táp esetében például egyetlen kisker adja meg a 12 évet itthon.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz HUN]Repa #10698 üzenetére
Ez oké, csak az egyszeri földi halandó meg annyit lát, hogy adott terméknél ide-oda van pár ezer forint eltérés az üzletek között, miközben ti adtok rá 1 évet, a másik meg 3 évet, vagy éppen 5 évet...
Szerintem érdemes lenne többféle variációt kínálni 1-1 termékre, nem csak a "legolcsóbb" nagyker kínálatát listázni. Ne érts félre, nem akarom megszervezni az életeteket, csak innen kívülről furának tűnik... a tudatosabb vásárlókat ez biztos elüldözi.
Seasonic esetében pedig a 12 éves garancia periódusnál belefér ez a korlátozás, más kérdés, hogy ez a magyar jogszabályokkal nem igazán fér össze.
Az FSP-nek meg nincs itthoni képviselte, zöldségeket beszél az a srác... lehet, hogy valamelyik konkurencia embere!
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz HUN]Repa #10701 üzenetére
Tiszta sor, hogy nem ti ügyeskedtek vele, ez fel sem merült bennem! Szimplán csak a vásárló szemszögéből nézem és próbálok használható infót adni a kerítésnek erről az oldaláról!
Innen nézve én elgondolkoznék azon, hogy csak azokat listáznám ahol a partner is normális garanciaidőt vállal... nyilván nem minden apróságnál, de főbb alkatrészeknél (alaplapok, CPU, memória, VGA, stb) üzletileg szerintem előnyösebb lenne. Ha meg olyan termékről van szó, ami csak olyan helyről elérhető ahol 1 évet adnak rá, akkor feltüntetni, hogy adott gyártónál regisztrálva extra garancia van rá... mint anno némelyik Samsung SSD esetében.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
Az ilyen megjegyzéseknek akkor lenne értelme, ha tudnánk, hogy mekkora forgalmat bonyolítanak... meglepne, ha az ilyen "elfajult" esetek kitennék a teljes forgalom 0,01%-t, és akkor még lehetne tovább bontani, hogy ebből mennyi valóban az ő saruk.
Azért pedig kifejezetten piros pont jár nekik, hogy itt is foglalkoznak ezekkel, kitéve magukat annak, hogy nagyobb nyilvánosságot kapnak ezek az ügyek.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Motoros topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NBA és kosárlabda topic
- Airsoft
- Nyaralás topik
- Gyúrósok ide!
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Azonnali fotós kérdések órája
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
- Bomba ár! Acer Travelmate P215 - i3-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! HP Pavilion 15 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I Nvidia MX150 I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T460 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G7 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- DDR3 notebook, laptop memóriák 2-4-8GB méretben, jó áron! Samsung, SK Hynix, Kingston, Micron
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G3 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULL HD I Cam I W10 I Gari!
- Logitech G213 billentyűzet RGB
- Gembird SATA-IDE-2 adapter/átalakító (kétirányú)
- HP EliteBook 745 G6 Ryzen 5 Pro 3500u / FHD IPS / 8Gb DR4 /256 SSD / Win11 / Gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs