Új hozzászólás Aktív témák

  • -Solt-

    veterán

    válasz L4mie #10325 üzenetére

    Nem tisztem védeni őket és nem is teszem, de a garanciális ügyintézés oroszlánrésze a nagykeren és vagy a gyártón múlik. Ha alaposan megnézed, akkor az összes online áruházra van bőven panasz a garanciális ügyintézést tekintve ami pontosan ebből fakad. Egyértelmű, könnyen reprodukálható hiba esetén az esetek többségében nincs gond, a problémák akkor kezdődnek amikor nem sikerül a hibát reprodukálni...

    Nem érzem magam elfogultnak, csak tisztában vagyok vele, hogy ekkora volumenben benne van a porszem a gépezetben... nekem két hete húzódik a visszautalásom pedig még ismeretségem is van.

    Az pedig, hogy itt egy alkalmazottuk igyekszik segíteni az elakadt ügyekben, tudtommal egyedülálló, szóval ezt igenis korrekt dolognak tartom!

    Aki meg engedi, hogy hónapokig húzódjon az ügye, az így járt... ;)

    [ Szerkesztve ]

    www.smart-bus.hu

Új hozzászólás Aktív témák