Új hozzászólás Aktív témák
-
Taru
tag
válasz
Hasaggymeg #8094 üzenetére
Help desk type of job vagy Support desk type of job. Szint függő, az alacsonyabb szinten Help desk feljebb Support Desk (tesóm első állása volt Help desk, majd később lett Support Deskes, ezért tudom biztosra, hogy ez a helyes megfogalmazás).
A Help Desk csak konkrét hibákat old meg papírból (Pl. UPC support, nem megy a net akkor segítenek a beállításban papírból, ha nem megy, felveszik a hibát és küldik tovább), a Support Desk már valamivel többet tesz (cégeknél a jelszó váltás, eltünt filoke, hozzáférési jogosultságok rendezése, Remote Desktop használat, ha nem megy, felveszik a hibát küldik tovább a Rendszer gazdának).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Macrodroid
- Politika
- Xbox tulajok OFF topicja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Építő/felújító topik
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- További aktív témák...