Új hozzászólás Aktív témák
-
-
sting2
addikt
-
Gulyopapa
addikt
Úgy kell játszani, mint a való életben. Minden érintkezés tilos. Na ezt kibírni nagyon nehéz, és nem is mindig lehet. Törekedni kell rá. IRacingben csúnyán büntet a rendszer minden hibát * ütközés, megpördülés, pályaelhagyás* ezért nem is szeretem, engem frusztrált ez a nagyon szigorú büntetési rendszer
-
Stevenstyle
senior tag
Köszönöm szépen
erahurka & RetroJack: igen, elvileg az ellenkormányzáson javítottak (arra rá is fért). Kipróbálni sajnos csak este tudom majd.
busman: az a nyerő recept annyira nyerő volt, hogy a konkurens széria simán a fejükre nőtt, míg ez az új irány az elmúlt idők autós címeiből hirtelen a legkelendőbb lett. Értem, hogy valaki nem szereti az online mókát és hiányzik neki a kampány, de ezt lehetett előre tudni és többek között ezért sem sorszámozott rész az új. Ha annyira kampányt akar valaki tolni, most ott van neki a Forza.
[ Szerkesztve ]
-
busman
addikt
Nem emlékszem,hogy pl Steamen mikor volt heti néhány órás szerver "karbantartás",akármit is jelentsen.
Stevenstyle:nyilván én is megvettem,de nem hiszem,hogy rekordokat döntöget az eladás.
[Itt vannak az adatok...háát viszik.][ Szerkesztve ]
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
frankstork
aktív tag
Ha kicsúszom, senkit nem érintve, nem vagyok fair?
Ha jogosulatlan előnyhöz jutok, az oké.Egyébként: tegyük már rendbe ezt a kérdéskört.
Az SR a viselkedésre jár. Ha előttem megy valaki, és kigyorsításkor elémhelyezkedik az oké. Nyilván ne álljon félre. De megtörtént olyan, hogy kigyorsításkor jobban elkaptam, úgy nézett ki sikerül majd megelőzni, szélárnyékba be, majd balra ki, elém jött, oké akkor jobbra, elém jött, oké akkor balra, elém jött, (tudtommal itt már szabálytalan), és aztán bevágott egy satut, persze belementem, mert egyenesben nem számítottam fékre, és kaptam büntetést, meg sr mínuszt. Ő meg semmit, mert befutottunk, és neki nem írt büntetést. Holott az ok nélküli fékezést tudtommal büntetik az igazi versenyeken is. Pedig az ai-nak nem lenne nagy feladat, hogy észlelje, ez itt direkt szívatás volt.
Más.
Kanyarban elől vagyok, mögöttem egy mókus. Jön a féltáv, belém csattan, és megint kapom mindkettő kokit. ??? Pedig az ai-nak észlelni kellene hogy féktáv van.Az elöl haladó van védett pozícióban. Kivételt képez ez alól, a hátul érkező szándékos feltartása. Vannak a védekezésre szabályok, pont azért hogy a hátul haladó tudjon mire készülni. Tehát az említett két esetben nem járt volna semmi.
És ha én érkezem hátul, és elmérem a féktávot, és neki megyek, jöhet mindkét bünti. De ha nincs ott senki, akkor minek büntet? F1ben is megforognak, aztán a stewardok még se molesztálják, elég annak a hátrány amit szerzett. -
dinostaRR
tag
Ezzel is teljesen egyetértek, csak a kolléga azt hozta fel, hogy olyan mezőnybe kerül ahol számára képtelenség nyerni és így cinkes egyáltalán indulni. Ez rossz felfogás, illetve jó csak helyén kell kezelni a dolgot. Alapból úgy gondolom, hogy jelenleg akkor szabad kitűzni célul a győzelmet, ha top 3-4-ből indul az ember, de úgy is több lesz a képlet az egyenletben, hogy te gyere ki győztesül. Középmezőnyből mire felérsz addigra már másfél kör múlva a topposok elhúztam 1,5-3,0 mp-re. Vérégről indulva meg érdemes várni 1-2 kört mire a rakéták célt értek vagy épp tévesztettek, utána már lehet harcba keveredni a pozícióért és felérni amennyire csak lehet. A verseny végén meg arra kell gondolni hogy ebből kihoztad a maximumot, nem pedig hogy fújfújrossz, csak pozitívan és hidd el idővel fejlődni fogsz. Ám abba is érdemes belegondolni, hogy ami veled történik az úgy ált. másokkal is, tehát egy nagy körforgás az egész.
Tökéletes rendszert meg nem szabad elvárni mert a nap végén ez még mindig csak egy játék és nem real. Itt tolják neki a népek, mert nem csinál több milliós kárt a kocsiba, nem vágja haza a karrierjét és nem történhet akár haláleset.
[ Szerkesztve ]
PSN: dinostaRRHU [SONY PS5 - Huawei Mate 10 Pro]
-
erahurka
félisten
Elvagyok én azzal ha top 10-ben tudok végezni, nyilván nem lehetek mindig dobogón. De mikor második vagy harmadik helyről rajtolok és az első meg nálam 2 másodperccel jobb kört ment, mögöttem meg 6 pilóta van 1 tizeden belül, akkor kicsit csalódott vagyok mert tudom hogy csak hátrafelé vezet majd az út a versenyen.
-
mcwolf79
veterán
-
hitchins
őstag
Sajnos a mai vilagban ahol mindenkinek “nyertesnek/menonek/gazdagnak kell lenni/latszni sokan nem tudjak/akarjak megerteni azt a tenyt hogy ilyen nincs.
Minden futamon egy gyoztes van ahogy kell lenni utolsonak is. Senki nem akar az lenni de hat valaki megis az lesz.
Baumgartner sem akart mindig utolso lenni dehat ferrariba sajnos nem fert be ez van.A hetkoznapi eletben is hasonlo a dolog GT-ben legalabb eldontheted hogy akarsz-e igy jatszani az eletben nem.
mattheus:
Felrertesek elkerulese veget ezt nem Neked szantam egyszeruen csak a tema kapcsan eszembe jutott.[ Szerkesztve ]
-
erahurka
félisten
Az a baj hogy a GT Sport is kb. arra tanít, hogy ha nem első vagy, nulla vagy. Vége a versenynek, az első kap egy kiemelt kis videót, az FIA futamok után hosszabbat, a második már le van kakálva. A végeredményen nem látod hogy ki hány helyet javított vagy esett vissza, eleve nem számol semmi mást a játék csak a győzelmeket, trófea is csak azért jár...
-
hitchins
őstag
Ez csak egy pelda arra hogy a mai eletben nyertesnek kell lenni.
Ezt a mentalitast nem a GT-ben “tanulod” meg. Raadasul a single reszben pont elfogadhato elvaras szerintem. Ha ettol valtozik a mentalitasa valakinek az gaz. Nekem oszinten nem kellett atkattani semminek. Ahogy single-ben ugy itt is nyerni akarok. Ahogy itt normalis versenyzessel erem el a celt ugy singleben sem szeretek lokdosodni. Az mar mas kerdes hogy single-ben magam valasztom meg milyen eros az ellenfel igy konyebb kivitelezni es nem kerek bocsanatot az AI-tolnha veletlenul elnezek egy fektavot -
mattheus
őstag
Valami miatt Nálam nem rak vissza az előző csoportba (C), pedig két utolsó helyezéses futamom is volt egymásután (nem szándékos).
Utána ráéreztem a One Make futamra és kétszer is negyedik lettem, ráadásul úgy, hogy az egyik futamban utolsó körben és kanyarban a mögöttem lévő (másfél másodperces hátránnyal) belém szállt belsőíven, így fosztva meg engem a dobogóról és taszított B Sportmanshipbe
Most már elengedtem a furcsa büntetéseket, mert rájöttem, csak bosszankodni fogok. Rájöttem, hogy WTCC-hez hasonlóan kell vezetni sok esetben, mert egyébként "jófejségem" miatt eltipornak.....
-
heihachi
addikt
Mondjuk annak idején a 240 fokos Momo-val simán eljátszottunk akármilyen akkor nagyon jónak számító szimulátort, szóval szerintem hacsak nem teherautó szimulátort akar, vagy rally-t, akkor a 270 fok bőven elég, mert a 240 fokot sem sikerült ütközésig tekerni, csak ha épp már úgyse a pályán voltunk. De nyilván jobb a több, csak úgy mondom, hogy alap szinten azért azzal bőven el lehet játszogatni.
[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
veterán
-
KaitouP
veterán
Nem is kell a sport részt érintően offline mentés, (lol, miért kéne?) de az eleve offline versenyek (driving school, stb.) eredményeit mentse már a gépre is a program, hogy ne kelljen újrakezdeni a dolgokat. ALAPVETŐ funkció, nem is értem hogy lehet ilyesmit kihagyni.
Még a livery editor -t sem tudom normálisan használni, mert a custom matricák nem érhetőek el.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen