Új hozzászólás Aktív témák
-
mcwolf79
veterán
válasz mattheus #7083 üzenetére
gtplanet
Amúgy igen, sokan elkövetik azt a hibát, hogy nem kezdenek el matani a gépekkel. Pedig már azzal másodperceket lehet nyerni, hogy a váltó áttéteket, valamint a megfelelős max. sebességet belövik. Ezekkel rengeteget lehet nyerni, és még autózsonglőrnek sem kell lenni a megfelelő beállításhoz. Legtöbb autónak túl magasra van default belőve a max. sebesség, amit a legtöbb pályán esélytelen elérni. Akkor már inkább a gyorsulást kell javítani a végsebesség kárára. Kyoto-n a GT-R-rel mikor lejjebb toltam a végsebességet majdnem 1 másodpercet nyertem, mivel alapból ha jól rémlik 280 km/h-ra van belőve a végsebesség,amit még a célegyenesben sem ér el. Lejjebb vettek 250 környékére,és máris gyorsabban szedte a lábát a kicsike.
[ Szerkesztve ]
Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
KaitouP
veterán
válasz mattheus #7083 üzenetére
GT-R -hez:
Setup:
Brake: 5
Traction: 0Ride height: 80mm/3,15in F - 109mm/4,29in R
Frequency (hz): 2.40 F - 2.58 R
ARB: 6 F - 6R
Compression: 53 F - 55 R
Rebound: 85 F - 81 R
Camber: 3.0 F - 1.8R
Toe: in 0.07 F - in 0.12 RDownforce: 250 F - 450 R
LSD:
front
5 5
40 36
5 5
Top Speed: 200km/h
Final Gear: 4640
(First gear 1,518 / 127 and 6th 0,832 / 239)A szerző srác 1:41:800 -at kormánnyal, én 1:44:809 -et mentem kontrollerrel. D-rank élmezőnyhöz elég, C-ben már gyorsabb idők vannak.
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz mattheus #7096 üzenetére
Az autó beállításánál minden egyes pontnál ad egy rövid leírást a játék, egyrészt hogy miért felelős az autó azon része, illetve hogy mi történik az érték megváltoztatásával. Részletesebb leírás nincs, de GTPlanet-en vannak user-ek által tanácsok, hogy mit hogyan kéne beállítani. Csekkold a GTS fórumot, azon belül a tuning topikokat.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
Madwe
nagyúr
válasz mattheus #7368 üzenetére
Nagyjából azonos időket lehet futni. Ahol sok váltakozó éles kanyar van ott jobb a kontroller pl picivel, mert hamarabb atcsapod az ellentétes oldalra. Finom kanyarokkal meg kormány jobb. De mindkettőre gyakorolni kell, az h valaki világ életében kontrollerrel játszott s rögtön ugyanolyan időket fog futni kormánnyal, az esélytelen. Majd idővel, ha ráérez
[ Szerkesztve ]
-
erahurka
félisten
válasz mattheus #7396 üzenetére
Driver rating inkább a versenyzést nézi, tehát hogy tudsz-e előre lépni vagy tartani a helyezésed. Én is folyton felkerülök B-be, de ott már elég kemény ellenfelek vannak, akik általában tudnak konzisztens köridőket autózni. A legtöbb versenyem alacsonyabb osztályban nyertem, de azokhoz képest meg néha rakéta vagyok.
-
Madwe
nagyúr
válasz mattheus #7400 üzenetére
Rossz a mentalitás, ezt már sokszor mondtam itt: nem ai ellen versenyzünk, ahol presztízskérdés h nyersz e, hanem hús vér emberek ellen. S igenis nagy szó az is ha (épp) fair s izgalmas versenyen a 24ből a 14. helyről indulva behozod a 10.re mondjuk. Nem lehet mindenki mindenhol első De hasonló emberekkel versenyezve az is jó eredmény! A mondás itt igazán igaz: az út számít, nem a cél
(az viszont már tényleg gáz mikor olyanokkal sorsol össze, h az utolsó vagy, s az elöttedlevő is fél percel elötted megy... de ez azért ritka, legalábbis esetemben )
[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
válasz mattheus #7411 üzenetére
De ha mindenki oda kerülne, ahol labdába rúghat, akkor mindenkinek külön egyszemélyes csoportjai lennének
Egyébként ha b-be kerülsz s mindig szarul végzel, hamar visszarak c-be. ha ott folyamat nyersz visszarak b-be. Namármost ezzel nincs mit tenni, ha cnél jobb vagy de bnél rosszabb ott fogsz lebegni -
erahurka
félisten
válasz mattheus #7413 üzenetére
A GT szériákban van egy kis lökdösődés, de azért talán nem WTCC szint. Ezek eleve inkább endurance futamok, még egy sprint verseny is órákban van mérve, legalábbis a Blancpain GT szériában. Csak ezért óvatosabbak a pilóták, amúgy az ilyen "fedett kerekes" kocsikkal nyilván nem akkora probléma ha összeérnek.
[ Szerkesztve ]
-
erahurka
félisten
válasz mattheus #7576 üzenetére
Én a trófea miatt mentem 1 másodperccel gyorsabbat, de az arany idő is volt vagy 20-30 kör szerintem.
Nordschleife-én nekem pont a külön szektorok voltak nehezebbek, az arany időhöz kb. csak végig kell menni a pályán kicsúszás nélkül. Először ezüst lett de vagy háromszor kimentem a fűre, meg is pördültem egyszer.
-
hitchins
őstag
válasz mattheus #7681 üzenetére
Eddig nem ertettem hogy lehez egy nap. Alattlecsuszni 1-2 SR levelt de penteken sikerult.
Interlagoson olyan lokdosodes volt hogy a vegen nekemis eldurrant az agyam. Nem voltam durva de a celegyenes vegen visszadtam egy "uriembernek" a kolcsont es kicsit megpockolrem kanyarodas kozben. Szepen megporgott en meg kaptam bemi sr minuszt.
Rament a vasarnap hogy visszakuzdjem magam S-be de megerte
De szerintem ezt az interlagost nem fogom eroltetni mert ott valahogy mindig tulporognek a sracok. -
erahurka
félisten
válasz mattheus #7683 üzenetére
"SR értékem egy jó ideje stabil (S) ugyanakkor csak azért, mert inkább félreállok, minthogy beleálljak a közvetlen harcba."
Francot se érdekel az SR érték ha annak az árán lehet magasan tartani, hogy versenyzés helyett folyamatosan kék zászló üzemmódban körözök. Egyébként volt már dodgem partim B-ben is, és volt már totál tiszta futamom előzésekkel E-ben is, úgyhogy szerintem tök mindegy hol megy az ember, kijöhet rosszul is és jól is belőle.
-
veterán
-
erahurka
félisten
válasz mattheus #8380 üzenetére
Harmadik körben már őt akarta szívatni a svájci, ha nem tudott volna kontakt nélkül elmenni mellette. Egyébként még a nem szándékosan lökdösődő lekörözöttek is baromi idegesítőek sokszor. Nem figyelnek, nem húzódnak le, gyök kettővel beállnak az ideális ívre, ghosting meg nincs. Sokszor kaptam ilyenek miatt ajándék helyezéseket, ahogy sokszor buktam akár győzelmeket is ilyen idiótákon.
[ Szerkesztve ]
-
eisento
addikt
válasz mattheus #8524 üzenetére
kapcsold ki a faszba es kezd el ugy a versenyeket. esetleg probald meg a countersteering-et vagy mit bekapcsolni.
de tcs-nek sztem semmi ertelme, nekem nem volt haszna inkabb csak hatranya. Az biztos, hogy erdemes kikapcsolni es ugy hozzaszokni lehet eleinte szar lesz (bar sztem nem) de elobb utobb raall a kezed.
tuning nem biztos hogy kell mert legtobb lobby-ba meg sport mode-ban BOP van ott meg nem tudsz allitani az auton... max jatek kozben fekerot.
[ Szerkesztve ]
Motorola Edge 40 | PSN ID: HUN_Ejzi
-
erahurka
félisten
-
Nayrobi
őstag
válasz mattheus #8884 üzenetére
Én direkt nem indulok szervezett futamokon már, egyrészt ha nem tudok elindulni mindegyiken, akkor nem látom értelmét, másrészt nem tudnék rá gyakorolni eleget, és gyakorlás nélkül odaállni a rajtrácsra szintén totál felesleges. Néhány évig indultam különböző ligákban rfactorral és jó móka volt, de egy idő után csak frusztrált, hogy nem tudok olyan eredményeket elérni amiket elérhetnék, vagy hogy úgy autóztam top 5ben a 20 fős mezőnyben, hogy a qualon láttam először a pályát.
Szóval egy nem megszervezett funracen elindulnék a ph-s arcokkal, csupán a móka kedvéért, jót dumálnánk, megismernénk egymást, satöbbi...
-
Nayrobi
őstag
válasz mattheus #8886 üzenetére
Persze, gondolom én hogy nem mindenki tud vezetni naponta órákat, de azért vannak meredek arcok, egyszer az egyik csávó az egyik bajnokságban amiben indultam azt hiszem 870 kört tett meg a qual előtt monacoban, hogy aztán az első kanyarban felkenjék a falra. Szóval vannak elmebeteg/időmilliomos emberek.
-
Lacko66
tag
válasz mattheus #9506 üzenetére
Szia.
Egy időben setupokat kerestem többféle autóhoz. Vannak sokan akik ezzel is foglalkoznak. Linkelek egy ilyen videót és abban a Drivetrain beállításoknál az LSD Braking Sensitivity szerintem a fékérzékenységre vonatkozik. Angol nyelvtudásom nem túl acélos de erre gondolok. Ezt soloban lehet állítgatni de online versenyben ezek a beállítások zárolva vannak (legalábbis mióta én játszom, soha nem lehetett variálni ezekkel a beálíításokkal).
A video: [link]Ha esetleg rosszul értelmeztem a dolgokat akkor lesznek itt olyanok akik sokkal régebb óta játszanak és kijavítanak.
[ Szerkesztve ]
Diablo 3 Battletag: Misilaci#1165 | PSN ID: OBH_MihalyLaci |
-
bordi10
senior tag
válasz mattheus #9535 üzenetére
Nálam, meg úgy látom az összes autónál a warm-up kivezetőjén van pár méterig ghost, versenyen a rajtnál, soha.
UPC Connect Boxon vagyok én is, csak szándékosan nem wifin tolom, hanem a pro popójában ethernet kábel van...ööö...elhelyezve ennél biztosabb net kapcsolatról nem tudok.Samsung QE65QN90B | Samsung Galaxy S23 ULTRA™ Green | Samsung Level On Wireless PRO Gold | Samsung Galaxy Watch5™ PRO | PlayStation®5 | PSN Id: bordi10
-
hitchins
őstag
válasz mattheus #9535 üzenetére
Sajnos ez nem upc problema. Nekem a megjelenes ota igy van pedig telekomos net van. Van hogy hetekig nem jelentkezik van hogy gyakorlatilag napokig nem tudok jatszani mert minden lobbyban ott maradok a rajtracson.
A ps4 teljes hard reseten kivul gyakorlatilag mindent kiprobaltam port allitgatas, license restore, system rebuild stb. A ps support sem tudott megoldast. Konkretan azt mondtak a vegen hogy vigyem a ps4et szervizbe!!Most kabellel csatlakozom a modemre kozvetlenul de igy is elofordul.
En nem is ertem, hogy ebbol hogy-hogy nincs balhe legtobbszor nem egyedul maradok a rajtracson szoval nem egyedi problema.[ Szerkesztve ]
-
Quentaro
tag
válasz mattheus #9535 üzenetére
[Settings] > [Network] > [Set Up Internet Connection]
Válassza ki milyen csatlakozást használ: LAN
> [Custom]- Egyéni
• IP Address Settings = Automatic
• DHCP Host Name = Do Not Specify
• DNS Settings = Manual
• Primary DNS: 8.8.8.8 (megjegyzés: 1.1.1.1 érték is használható, kipróbálható)
• Secondary DNS: 8.8.4.4 (megjegyzés: 1.0.0.1 érték is használható, kipróbálható)
• MTU Settings: Automatic (megjegyzés: ha így nem oldódik meg a probléma, az 1473-as vagy 1450-es érték is tesztelhető)
• Proxy Server: Do Not Use
A routeren az alábbi portoknak kell nyitva lenniük:
UDP - 3659, 17503, 17504, 10000-20000
TCP - 80, 443, 9988, 10000-20000, 17503, 17504, 42120, 42210, 42230, 44125, 44225, 44325”
Megjegyzés: a PS4 IP-jének DMZ-be helyezése is jó megoldás
FONTOS: A PS4-nek minden esetben vezetékkel (CAT6 vagy CAT5e UTP kábel) kell csatlakoznia a routerre (ONT-ra). Addig amíg a router/PS nem tud párhuzamosan 2 kapcsolatot felépíteni, a WiFi felejtős, egy mikrózás vagy egy hősugárzó is gond lehet, de ha több eszköz van és WiFi-n aktív szomszédok, az maga a horror.Amúgy én DIGI-nél vagyok, átkértem az eszközt "bridge módba" és a LAN1-et összekötöttem a routerem WAN portjával. Egy Archer C7 v5 van használatban, teljesen jól szuperál. Korábban nekem is voltak mindenféle bajaim.
https://GTFever.EU
-
Quentaro
tag
válasz mattheus #9558 üzenetére
Hali! A játékban lévő grafikon (a Sport mód főképernyőjének tetején) mit mutat?
Az a jó, ha minden irányban maxon van, és esetleg a ping van lejjebb (nekem 35 ms körül).A PS sebességtesztelője felejtős - nekem is mér vicces dolgokat még a PS-es böngésző is szépen mér Speedtesten.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ami a Mókás kis versenyeket illeti: 6-án és/vagy 7-én biztosan lesz (este 8-tól) - a frissítést, új pályát nézzük meg együtt! (Only HUNGARY szoba)
Aki új, és esetleg még nem ismerné, PS-en érdemes rákeresni a „Magyar Gran Turismo SPORT Klub” közösségre (a Communities/Közösségek menüben, vagy akár Androidon/iOS-en a PS Community app-ban).
Így naprakészen értesülhettek, ha valaki épp művel valamit online. Ennek a „párja” FB-n is megtalálható, akit érdekel.Aki gondolja jelölhet PSN-ön: Quentaro81
https://GTFever.EU
-
John_Deere
tag
válasz mattheus #9700 üzenetére
Őszinte leszek, nem tudom mi az a Synology Router (egy márka?),de korántsem biztos, hogy nincs köze hozzá.
Nem egyszer közvetítem neten egyik csapat nemzetközi vagy belső versenyeit akár, ugye ezek mind Lobby-ban zajlanak. Múlt hét végén konkrétan egy órába tellett egy lengyel csapat elleni 2 meccs között megoldani a fiúknak a problémát, még új lobbyt is kellett nyitni. Nem egyszerű és türelem kell hozzá jócskán, de az esetek nagy részében előre kiküszöbölik a hibát.
(#9696): Lacko66
Bezony, igen, azóta ez a rendszere a lobbyknak. Ezt, természetesen a Polyphony részéről 90% biztos vagyok benne, a legkönyebben úgy oldhatnák meg, ha a lobbyk mögött is egy közvetlen szerver lenne, amire csatlakozva nagy eséllyel stabilabbak lennének a versenyek. Gondolom a szerver nem ingyen van, cserébe drága, ezért tippelem, hogy nem erőltetik, egy patch meg nem nagyon oldja meg a problémát.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB digital játékkonzol garanciával hibátlan működés
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB digital játékkonzol garanciával hibátlan működés
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 1TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 1TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB fekete játékkonzol sok extrával garanciával hibátlan
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest