Új hozzászólás Aktív témák
-
mattheus
őstag
Sziasztok!
Tudtok ajánlani valami gyűjtőoldalt, ahol Car Setup-ok elérhetőek?
Kyoto driving park -nál csomóan mennek 1:44.es időket , de én egyszerűen 1:45,6 alá nem tudok menni (GT-R, Ferrari, Viper) és feltételezem, hogy itt már az alap setup már nem megfelelő, amivel próbálkozom.illetve kontrollerrel játszom....
Köszönöm!
-
mattheus
őstag
válasz KaitouP #7086 üzenetére
Szia!
Köszönöm szépen!
Tegnap már nem volt lehetőségem, hogy kipróbáljam.
A héten már új futamok lesznek, így kénytelen leszek én is kicsit beletanulni, mert most kerültem be a C osztályba és halomra aláznak.......Általános beállítási leírást hol találok ? GTPlanet lesz ott is a megoldás ?
Köszönöm!
-
mattheus
őstag
-
mattheus
őstag
válasz Gulyopapa #7193 üzenetére
Nem tudom, hogy milyen TV-d van, de pl. a Samsung tévéken külön kell aktiválni a HDR opciót HDMI csatornánként (!).
Régebben a Samsung TV-k kiírták, ha üzemmódot váltott, de az egyik frissítéssel ezt megszüntették, így úgy fogod észrevenni, ha kilépsz a programból, majd bezárod teljesen (kikapcsolod a háttérben futását), akkor eltűnik a kép 1-2 másodpercre és Non-HDR üzemmódba tér vissza.
Ezen felül még a PS4 menüjében is ellenőrizned kell a megjelenítési beállításokat.
-
mattheus
őstag
-
mattheus
őstag
válasz Bad Pritt #7358 üzenetére
Szerintem határozottan jó a kontrolleres irányítás. Én kormánnyal is rendelkezem (G29), de eddig lehetőség hiányában csak kontroller volt opció. Tegnap ezen változtatva futottam pár kört és kb. 10-12 kör elteltével tudtam megközelíteni (fél másodperccel voltam rosszabb) a kontrolleres időmet (csak egy pályáról beszélek).
Nagyon sokat kell gyakorolni kormánnyal szerintem (váltás időzítés, fékezés erőssége), hogy utána jobb lehess vele. én jelenleg a kontroller esetében jobban tudom adagolni a féket, mint pedállal. Persze ez is javulni fog, de türelem kell hozzá
[ Szerkesztve ]
-
mattheus
őstag
Logitech G29-es kormánynál van valami ajánlott beállítás vagy az alap is jó ?
-
mattheus
őstag
Tegnap átkerültem a B csoportba (Driver Rating) és elkövetkezett az a pillanat, amire (nem) vártam.
Stabilan a mezőny utolsó régiójában vagyok megtalálható és jó, ha az utolsókkal tudok rendesen versenyezni, de tegnap 18 másodperccel voltam lemaradva az utolsótól és a be sem értem idő lejárta előtt .....A kérdésem az lenne, hogy amennyiben ez a tendencia folytatódik, akkor visszasorolódom , jobb esélyeket kapva ?
Feltételezem igen, mert tegnap a Daily Racen megnéztem a Top 10 köridőt (4 másodpercre voltam Tőle) és a fele a csúcstartóknak legalább D-s (!) Driver Ratinggel rendelkezett.
[ Szerkesztve ]
-
mattheus
őstag
-
mattheus
őstag
Alapvetően egyetértek azzal, hogy ez nem a jó "taktika".
Engem nem a sok trófea érdekel és a győzelmi mámor (persze csacskaság lenne azt állítani, hogy nem esik jól), de azt is be kell látni, hogy ha B ligában nem rúgsz labdába (legalábbis egy ideig), akkor az azért lehet, mert nem vagy elég érett arra a szintre.Lehet valaki sikeres Moto 2-ben, de MotoGP-be bejutva, ha a végén kullog az senkinek sem jó. Se a csapatnak, sem a versenyzőnek stb.
Mondjuk utóbbi annyira nem jó példa, hiszen különböző motorokkal mennek, míg a Gran Turismo-ban a One Make futamokon mindenkinek ugyanaz a verda jut. Ott a segédletekkel lehet csak "trükközni"
[ Szerkesztve ]
-
mattheus
őstag
Valami miatt Nálam nem rak vissza az előző csoportba (C), pedig két utolsó helyezéses futamom is volt egymásután (nem szándékos).
Utána ráéreztem a One Make futamra és kétszer is negyedik lettem, ráadásul úgy, hogy az egyik futamban utolsó körben és kanyarban a mögöttem lévő (másfél másodperces hátránnyal) belém szállt belsőíven, így fosztva meg engem a dobogóról és taszított B Sportmanshipbe
Most már elengedtem a furcsa büntetéseket, mert rájöttem, csak bosszankodni fogok. Rájöttem, hogy WTCC-hez hasonlóan kell vezetni sok esetben, mert egyébként "jófejségem" miatt eltipornak.....
-
mattheus
őstag
válasz erahurka #7415 üzenetére
Szerintem ez abszolút korrekt kanyarvétel volt. Bőven volt másfél autónyi hely, egyszerűen védted a pozíciódat, de úgy, hogy közben az Ő előrehaladását sem hátráltattad (szerintem).
Én tegnap folytattam a B/B kategóriás élményeimet. Ha kanyarban lassabb vagyok és meglöknek, negatív SR-t kapok, ha valaki megpróbál kipörgetni hátulról ugyancsak. Ettől függetlenül élveztem, de a győzelem csak nem akar összejönni, de legalább dobogós voltam 3x is
-
mattheus
őstag
Sziasztok!
Amennyiben eddig lemezről játszottam a Gran Turismo-t, akkor ha megveszem digitálisan is, akkor a mentéseim, eddigi eredményeim (pl. Karrier) megmaradnak vagy mindent kezdhetek elölről ?
Köszönöm!
-
mattheus
őstag
válasz Oppenheimer #7572 üzenetére
Ez utóbbi tényleg nagyon hasznos!
Utóbbi időben mindig azt csináltam, hogy online futamon, ha jó alaposan kikaptam, akkor elmentettem a visszajátszást és utána megnéztem az első helyezett szemszögéből a futamot.Tegnap fejeztem be a driving Challenge utolsó futamát, ahol Porsche Cayman-al kellett 1 körös időmérőt menni megadott időn belül (Dragon Trail - Seaside, 1:50.200 az arany).
Ott jól jött volna egy kis segítség, ha lett volna, de a Top 10-es időből kiindulva nem jutottam volna semmire , mert az első tíz helyezett 9 másodpercen belül teljesítette
Kb. 25 perc gyakorlással végül összejött.
-
mattheus
őstag
válasz erahurka #7575 üzenetére
nekem 4 századdal sikerült végül a limit alá mennem, de féltem, hogy a kontrollerem nem fogja bírni
Először nagy naivan azt mondtam (első futam előtt), hogy ezt a pályát ismerem, így sima - liba lesz, de mikor közel tökéletesnek tűnő kör végén közel 3 és fél másodperc hiányzott, akkor az optimizmusom hirtelen köddé váltA másik ilyen komoly kihívás a BMW M6-os Gold-os Nordschleife teljes kör volt. Külön - külön a részek teljesítése nem volt annyira nehéz, de egyszerre megcsinálni a teljes kört eléggé izzadós lett.....
-
mattheus
őstag
Tegnap először próbáltam ki az 1.06-os frissítéssel a programot. Aggódtam, hogy a kontrolleres irányítás rosszabb lett, mert olvastam, hogy azon változtattak, de örömmel konstatáltam, hogy nincs drámai változás.
Viszont meg akartam csinálni a Lake Maggiore Circuit GP 30 Lap Endurance Race futamot. Futam közben folyamatosan izgultam, hogy valamit elrontok, sikerült is, hiszen tankoláskor én lüke a kerekeket nem cseréltem le így persze értékes másodperceket veszítettem körről-körre. Ez még nem lett volna gond, de az utolsó körök egyikében kicsúsztam , így további 14 másodpercet veszítve az első helyezettől 11 másodpercre végeztem.
Ez még mindig nem lenne baj, ha a futam nem lenne több, mint 1 órás
-
mattheus
őstag
Tegnap megint megpróbáltam teljesíteni a Lake Maggiore Circuit GP 30 Lap Endurance Race futamot, figyelve arra, hogy most már végre kereket is cseréljek , ha már múltkor 25 kört ugyanazzal a kemény keverékű abroncsokkal tettem meg.
Összességében megnyugtató különbséggel nyertem (23 másodperc), viszont a tankolást nem értem.
Teljesen teletöltöm a tankot, az első pár száz méteren azt írja ki, hogy 9,7 körig elégséges a nafta, majd az egyik pillanatról a másikra bezuhan 8,5 környékére, ahonnan viszont már normálisan (kiszámíthatóbban) csökken.Nem tudom, hogy másnak milyen tapasztalata van ezzel, de a tapasztalatok fényében 2 kör plusz mindig hagyok tankoláskor, mert félek, hogy elfogy......
Megnéztem a Top10-es időket a futam végén, ahol jellemzően 1 óra és 1 percen belül végeztek kivétel nélkül.
Ehhez képest nekem (hiba nagyon nem volt) kicsivel kevesebb mint 1 óra 3 perc lett az időeredményem.
Ez rengeteg idő és egyben elszomorító, hogy ilyen lassú vagyok. -
mattheus
őstag
Én B/S-ben vagyok, pedig eddig csak két futamot nyertem. Nem érzem valahogy versenyképesnek magam, de a programban lévő algoritmus szerint, akkor ezek alapján mégis ?
-
mattheus
őstag
Szombaton iszonyatosan tetszettek a Daily Race-ek, de hosszú idő után először a program letaszított a B kategóriából vissza a C-be a pénteki ereményeimnek köszönhetően. Én mondjuk nem lettem ettől rosszkedvű, élveztem, hogy a mezőny első felében voltam az időeredményem alapján (8-9-ik hely valamelyike), viszont dobogóra még így is "alkalmatlan" voltam. A legjobb hely, amit összehoztam az egy negyedik volt. Ennek ellenére 4 futam után ismét B kategóriás lettem.
Én továbbra sem értem miért, mert úgy gondolnám, hogy ha a középmezőnyben vagyok, akkor az pont jó liga (csoport) a képességeim alapján..... igaz, ami igaz, hogy jó pár B kategóriást leelőztem.
-
mattheus
őstag
válasz hitchins #7682 üzenetére
SR értékem egy jó ideje stabil (S) ugyanakkor csak azért, mert inkább félreállok, minthogy beleálljak a közvetlen harcba. Teszem mindösszesen azért, mert szinte minden egyes futamnál, ha nem így teszek, akkor kilöknek , megpörgetnek, melynek negatív SR lesz a vége, viszont (!) így könnyen veszítek 4-5 helyet.
Azt nem értem, hogy a játékosok egy része miért nem képes arra, hogy nézze a másik autó pozícióját és miért nem ad arra lehetőséget, hogy legalább 1 kocsiszélességű helyet adjon a másiknak. Érdekes módon ez nekem megy, még akkor is ha tudom, ezzel veszélyeztetem az adott pozíciómat.
Mondjuk pont most szombaton volt arra példa, hogy beszúrtam egy kanyarban és inkább adtak nekem több helyett, hogy megcsinálhassam rendesen a manővert az Ő kárára.
-
mattheus
őstag
csatlakoznék az előttem szólóhoz, annyival kiegészítve, hogy ha van ezzel kapcsolatos how to leírás vagy videó, akkor megköszönném, ha megosztanád.
-
mattheus
őstag
válasz DrTropex #7729 üzenetére
Szerintem ez azért van, mert nemcsak 250 MB-t szed le.
Nálam a korábbi 1.06-os patch esetében nagyon gyorsan lejött az a pár száz mega, de installálás a méret ellenére több, mint 15 percig tartott. Véleményem szerint töltött közben további adatokat. Ez magyarázat lenne (ha tudnám bizonyítani), hogy miért kellett 13 GB Neked jelen esetben.[ Szerkesztve ]
-
mattheus
őstag
válasz KaitouP #7768 üzenetére
Eddig nem nagyon foglalkoztam azzal, hogy egyes autók között különbségek lehetnek, viszont ma az Interlagos-i futamom (Gr.4) be kellett látnom, hogy esélytelenül körözök a B kategóriában sok-sok Megane és Scirocco között az én kedvenc Porsche Cayman Gr 4-es "autómmal".
A futamon körről-körre egyre jobb időket mentem 1:41,9 volt a legjobb, de zömmel 1,42,5 vagy felette. Sok autót leelőztem a technikásabb részen, majd a hosszú egyenesben, néztem, hogy a jobb kigyorsítás ellenére semmi esélyem.
Utolsóként indultam (20) és majdnem utolsóként végeztem (18.), így megtörve a hátsó kerekes fanatizmusomat, megvettem a Renault Megane Gr. 4-es autót és mentem vele egy kört, úgy, hogy előtte kerültem ezeket az autókat.
Első körben (!) 1:39,8-at, majd másodikra 1:39,1-et mentem....... ezzel az idővel az élboly elejéről indultam volna, ha nem a Porsche-t választom.
Szerintetek lesz még finomhangolás az autók teljesítménye között ?
[ Szerkesztve ]
-
mattheus
őstag
válasz Oppenheimer #7861 üzenetére
elnézést tudatlan vagyok. Nerfelés mit jelent ? World of Tanks fórumán találkoztam ezzel a szóval eddig
-
mattheus
őstag
Engem is érdekelne egy fair play szellemben megtartott versenyzés egy erre külön nyitott lobby-ban.
Mattheus_HUN néven megtalálható vagyok. -
mattheus
őstag
válasz hitchins #8348 üzenetére
Lehet, hogy láma kérdés, de a netkapcsolattal nem lehet összefüggésben?
Gondolok arra, hogy WiFi vagy LAN kapcsolat ?
Én LAN-t használok, annak ellenére, hogy a Wifi lefedettségem is jó a szobában és még sosem volt ilyen jellegű panaszom a közel 200 online verseny alatt. -
mattheus
őstag
én is megnéztem a videót és az első körben vitathatatlan, hogy nem voltál bűnös, persze ezt a pórul járt játékos nem tudhatta, viszont a harmadik körben számomra egy kicsit agresszív volt az előzés és az utolsó körben már elszállt gőzölgő aggyal már kirakott Téged. Viszont még így is szerencsés voltál, mert csak 1 helyett veszítettél, ha jól láttam.
-
mattheus
őstag
Nekem két kérdésem lenne:
1. Van-e bármiféle tippetek, tanácsotok, hogy hogyan lehetne leszoknom a TCS használatáról?
Logitech G29-es kormányra 1 hónapja tértem át (előtte PS4 kontroller) és ahol tudok ott fokozatosan csökkentem az értéket 3-ról lefelé.Jelenleg GR4 esetében zömmel 1-es szinten megyek, kivéve az első kerekeseket, ahol 0, míg GR3-ban ez inkább 2, mint 1
Végig tudok menni TCS nélkül is a pályákon, de az minimum 3-4 másodperces lassulással jár. Ami a legnagyobb bajom, hogy mikor észreveszem "megy a kocsi fara", akkor már késő az ellenkormányzásra, amit egyébként szerintem lassan is csinálok, nem annyira hirtelen és keményen, mint a videókon az S/S játékosok.
Tegnap Suzukai futamra gyakoroltam és a Top 10 világ idős játékos (pl. TRL_Fuvaros) 1:56.x időt ment, míg én
csak 2.00.384-re voltam képest. Videót is megnéztem, kanyarok íveit is úgy veszem, mint ők, de feltételezem, hogy a kanyarsebességem, az ami rendkívül lassú.2. Ezen felül még azt kérdezném, hogy a tuningolás művészetét honnan érdemes megtanulnom ?
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
mattheus
őstag
@ eisento, erahurka, lbandi777
Köszönöm a tanácsokat!
Van egyébként olyan autó, amivel jobb kezdeni, mert jobban rávezet a TCS nélküli világra(Gr4-et jobban szeretem) és utána próbálkozni a többivel ?[ Szerkesztve ]
-
mattheus
őstag
Tud esetleg segíteni valaki Suzuki Swift Sport tuningban és váltóbeállításban?
Keresgéltem a neten, de nem nagyon találtam eddig.Köszönöm!
-
-
mattheus
őstag
@Nayrobi és GhostPetya
Bárcsak igazatok lenne ebben. Most jelenleg éppen azzal küzdünk, hogy a most indult (2 heti rendszerességgel rendezett) Hungarian MX-5 Cup versenyeken (LINK) a keménymagon felül (5-6 fő) legyünk többen
Részleteket a futamról, a beállításokról a hivatkozásban találjátok. A társaság rendkívül jó, mindenki segítőkész, kihívás pedig van bőven (van élet a GR 3-4 kategórián kívül is), hiszen olyan kategóriából választunk autót, ahol nűansznyi dolgokon múlik a siker
Amennyiben éreztek magatokban kedvet, akkor szívesen látunk benneteket. Természetesen mindenki mást is
Engem Mattheus_HUN ID alatt találtok meg a PS4 világban.Ez a verseny a Gran Turismo Sport Magyar Klub eseményei között is megtalálható. Ma lesz várhatóan a következő futam kiírása egyébként. Amennyiben kérdésetek van csak szóljatok.
-
mattheus
őstag
válasz Nayrobi #8885 üzenetére
Szerintem 1-2 ember kivételével nem beszélhetünk arról, hogy erre készülnénk is bármennyire is.
Én esetemben ez úgy néz ki, hogy1. 1-2 nappal a futam előtt megnézem, hogy hol van a pálya
2. Létrehozok egy Lobby-t, ahol a versenykiírásnak megfelelően beállítom a nehezítéseket
3. Körözök fél órát és max. beállítom még a váltótEnnél többet nem tudok vele foglalkozni, de így is hatalmas élmény. Már csak azért is, mert tudom, hogy a SPORT móddal ellentétben nem kell kamikaze pilótákkal megvívnom és miattuk bosszankodnom.
+ Tuning itt például megengedett, azonban nyílt lapokkal játszunk, mert a beállításainkat meg szoktuk egymással osztani, sőt még Excel táblázatba össze is van gyűjtve pár.
Én megértem az aggódásodat, hogy nem sok értelmét látod gyakorlás nélkül ennek az egésznek, de az elfelejted, hogy 1-2 ember tudja azt megengedni , hogy folyamatosan gyakoroljon, ami egyébként még nem biztosíték a jó szereplésre Illetve izgalmas csaták mindenhol vannak (mezőny elején, közepén és végén)
UI: szerintem azzal, hogy kipróbálod mondjuk a következő futamot, nem fogsz veszíteni semmit sem Legrosszabb esetben megismersz pár jó arcot
[ Szerkesztve ]
-
mattheus
őstag
válasz Nayrobi #8887 üzenetére
Na itt viszont ilyen nem lesz, mert
- Full törés be van kapcsolva, azaz mindenki érdeke, hogy figyeljen
- Mindenki azon az állásponton van, hogy a versenyt nem az első kanyarban kell megnyerni
- Van kerékcsere és tankolás a hosszabbik futamban, amivel ugyancsak sokat lehet taktikáznide Rád / Rátok bízom. Veszíteni nem fogtok vele, max. lesz egy kellemes estétek szerintem.
-
mattheus
őstag
válasz Nayrobi #8893 üzenetére
Szia!
Ma lett vége az első minibajnokságnak, így csak most tudok válaszolni a kérdésedre.
A tervezett 4 futam, egyenként 10-15 perces időmérővel és pár apró technikai aprósággal (gonddal) fűszerezve két és fél órát tartott úgy összességében.Eredetileg 2 órásra volt tervezve, de mivel első rendezés volt, így kicsit hosszabb lett. Amennyiben nem érsz ilyen hosszú ideig rá, akkor nyugodtan el lehet menni, természetesen nincs semmiféle retorzió, mivel a hangulat és a kihívás a lényeg
-
mattheus
őstag
Sziasztok!
Most vasárnap került megrendezésre a Hungarian MX-5 Cup második futama a Nürburgring GP pályán.
Bővebb infót a versenyről a Gran Turismo SPORT Magyar Klub Facebook oldalán találtok. Gyertek bátran! -
mattheus
őstag
Sziasztok!
Most hétvégén folytatódik a Hungarian MX-5 Cup versenysorozat.
Aki érez magában kellő elszántságot, lelkesedést, ezen felül van ideje és kedve azt nagyon szívesen látjuk most vasárnap, ameddig van még szabad hely.Versenyről, szabályokról és autó beállításokról bővebben a Gran Turismo SPORT Magyar Klub Facebook oldalon olvashattok az eseményeknél.
[ Szerkesztve ]
-
mattheus
őstag
Jelentem megtörtént a váltás lemezes kiadásról teljesen digitálissá. Mindenem megmaradt, azaz mentéseim, autóm, pénzem, korábbi festéseim és beállitásaim továbbra is élnek.
[ Szerkesztve ]
-
mattheus
őstag
Korabban elmentett Replay és képek, ami nem maradt meg, ahogy latom....
[ Szerkesztve ]
-
mattheus
őstag
Sziasztok!
A Gran Turismo-ban lehet esetleg állítani a fék érzékenységén kormány használatakor ?
Logitech G29-es kormányt használok és sokszor az az érzésem, hogy egyszerűen képtelen vagyok megfelelően adagolni, pontosabban mások hozzám képest jóval rövidebb féktávot tudnak venni mint én.
Tudom, hogy sok múlik a vezetési technikán, de úgy érzem, hogy sok gokartozásnak köszönhetően azért van benne rendes gyakorlat is..... -
mattheus
őstag
Szia!
Köszönöm. Az a része megvan a programnak, ahol a Brake Balance-ot tudom állítani. Amit hiányolok az a fékpedál érzékenységének állítása.
Az rendben van, hogy bizonyos esetekben taposni kell, de szerintem már - már túlzás amennyire. Persze az is lehet, hogy vénülő fejemmel, nem ismerem el, hogy
- már nem leszek / lehetek A rangos versenyző vagy
- ezzel akarom "kierőszakolni", hogy cseréljem a kormányt Fanatec-re, mert azzal biztos jobb leszek... ami tudjuk, hogy nem így van, vagy ha igen, akkor 1-2 tizeddel leszek "jobb" versenyző.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- EAFC 24
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Microsoft Excel topic
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB digital játékkonzol garanciával hibátlan működés
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB digital játékkonzol garanciával hibátlan működés
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 1TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 1TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB fekete játékkonzol sok extrával garanciával hibátlan
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen