Top 10 - Amit soha többé nem akarunk látni

10-6

Bullet-Time – A mátrix anno forradalmasította a filmkészítés kézikönyvét ( „how to make a movie –for Dummies” ) a bullet time-mal, amit azóta természetesen a filmipar nyakában lihegő játékipar is bevezetett. Először nagyon érdekes és jó volt, de előbb vagy utóbb már nagyon unalmas, hogy minden főhős ex-spec ops katona, alkoholista rendőr olyan jó reflexű srác, mint akikkel Counter Strike közben is találkozhatunk. Épp ideje lenne, ha látnánk valami új dolgot, de első körben örülnénk, ha alant felsorolt dolgokat nem nagyon látnák – az már haladás lenne.

Hófedte orosz katonai bázis – Ha van valami, amit többször láttunk már, mint a bullet time-ot az a hófedte orosz katonai bázis. Már unalmas volt SOF 2-ben is az pedig nem ma volt. Nem tudnak végre valami új dolgot kitálalni? Teszem azt, egy újságosbódé alatt kiépített titkos katonai bázis? Vaaaaagy ...egy nem titkos bázis alatt kiépített titkos bázis? -Ahol nincs hó.

Activision-Blizzard üzletpolitika – Ide eredetileg azt szerettük volna beszúrni, hogy az EA kreatív igazgatók kezét nem szeretnénk a játékokon látni, de az elmúlt pár hónapban az actiblizz megmutatta nekünk, hogy bizony sokkal komolyabb problémák vannak itt. Az évente újra megjelenő CoD, és a játékaikba beleölt kreativitás lassan eléri a nullát. Persze vissza kell hozzá hozni a piszkos anyagiakat, amit egy masszív reklámkampánnyal és gerillamarketinggel kompenzálnak.

SEGA képregényadaptáció-film-játékadaptációk - Aki megmutatja az első jó játékot ezek közül, az kap egy lufit és egy fagyit. Rettenetes játékmenet, előző generációs átvezető animációk, ronda textúrázás, béna szinkron, és ez még csak a felsorolás kezdete. Ha ezeket a játékokat a Ps2-mön láttam volna anno, azt mondom elmegy, de a mai kor igényei mellett nem hiszem el, hogy komolyan vannak emberek, akik ezekért a játékokért pénzt adnak boxra, PC-re vagy PS3-ra. Aki most ismerkedik a játékok világával és csak azért veszi meg, mert tetszett a film, esetleg szereti az adott hőst, eljátszogat vele egy ideig, majd leteszi azzal, hogy még mindig mennyire bénák a mai játékok. Maximum akkor fogadnám el, ha rajta lennének a BD lemezeken extra formájában.

Tripla spektrumon látó MI – Ki nem érte volna már át azt a remek érzést, amikor guggolva, csendben sunyulsz gondolva hogy a Tom Berrenger féle sznájper film alaposan felkészített, aztán arra ébredj fel, hogy bumm...headshot...újratölt...majd megint és megint és megint. Tanulva ebből megnézed a második részt - majd szépen a fal mellett sunyulsz és valószínűleg teljes 3 méterrel tovább is sikerül eljutni, amikor is megint, bumm.... Igen, szerintünk is unalmas hogy az MI ködben, 3000 méterről, falon keresztül is lát, céloz, és persze talál is. Jó lenne elérni azt, hogy mondjuk Easy-n a katonák igenis célozzanak rosszul, mert elég vicces hogy a világ összes terroristája AK-47-tel és társaival lelő egy muslincát Kiszel Tünde szemöldökéről a tipiklisztáni hegyvonulat ellenkező oldaláról.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!