Oddworld: New 'n' Tasty teszt

Háromszáz rabszolga világában

Az Oddworld New 'n' Tasty sztorija semmiben nem változott az elődhöz képest. Az alaptörténet egy párhuzamos unvierzumban, Oddworld-ben játszódik, azon belül pedig a RaptureFarms névre hallgató húsfeldolgozó üzemben, ahol 300 mudokon dolgozik rabszolgaként. Közülük pedig egy nem más, mint főhősünk, Abe, aki a szörnyű körülmények ellenére lelkesen dolgozik, többek között az év dolgozója is volt. Egyik este azonban véletlenül meglát egy plakátot és meghall egy beszélgetést, ekkor kiderül számára, hogy belőle és a 299 mudokonból fog készülni az üzem új terméke, amit New ’n’ Tasty-nek kereszteltek el.


A vállalat igazgatója: Molluck, a glukkon. [+]

Abe elhatározza, hogy nem csupán elmenekül a feldolgozóból, hanem megmenti mind a 299 társát, az pedig természetesen csak a játékoson múlik, hogy ez sikerül-e neki. A vállalat igazgatója Molluck, a glukkon, az ő fegyveres fajtársai ellen kell küzdenünk a játék során, ugyanakkor Abe végig fegyvertelen marad, csak akkor tud érdemben támadást kezdeményezni, amikor belemászik egy glukkon lelkébe és a kezében lévő fegyvert használja.


Ha többen osonunk, nagyobb a lebukás veszélye. [+]

Ebben a szellemben kezdjük el játékunkat, nem meglepő módon határozottan érezhető, hogy grafikailag minden elemében előrelépett a játék, részletesebbek a karakterek, szebben kidolgozottak a pályák, finom kameramozgások jelennek meg, ugyanakkor a tárgyak is sokkal élethűbbek. Az irányításon is változtattak az elődhöz képest, Xbox One-on például eltűnt a futáshoz szükséges különálló gomb, a kontroller analóg karjával tudjuk főhősünk sebességét meghatározni, ez megszokást igényel, de aki a hagyományos módszerrel szeretné irányítani Abe-et, az bekapcsolhatja az Old School irányítási formát is.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények