Új hozzászólás Aktív témák
-
Aku-Aku
tag
Kijött a Long War 2-höz az 1.3 patch.
Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
Aku-Aku
tag
válasz Kotomicuki #1255 üzenetére
Codex-nel az is mukodik, ha egybol agyonlovod, pl. bluescreen rounds-al vagy coil rifle-lel, mar konnyu...
Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
Aku-Aku
tag
válasz gab.gergely #1261 üzenetére
Én is csak az LW-t használom. Sajna már kb. hatodik újrakezdéssel. Párszor a tanulás miatt. Sajnos az új verzióknál mindig újra kellet kezdenem. Kivétel a legutolsó. Most már annyira előre haladtam, hogy nem adom fel, folytatom így.
Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
Aku-Aku
tag
válasz gab.gergely #1263 üzenetére
@gab.gergely: És mi az az ok, ami miatt szeretnél visszaállni 1.2-re?
Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
Aku-Aku
tag
A beszivárgás egy új mechanizmus amit a Long War 2 vezetett be.
Azt a helyzetet próbálja a játékban modellezni, amikor egy földalatti szervezet megpróbál csapást mérni a fennálló hatalomra. Ahhoz, hogy a kijelölt célhoz minél közelebb juthasson a csapat tagjainak be kell szivárogni uk az ellenséges területre.
A mechanizmusban a magasabb százalék mutatja a beszivárgás sikerességét. Kb. 25%-os lépcsőfokok vannak. A legmagasabb érték a 200%.
Minél jobb a beszivárgás annál kevesebb ellenféllel lehet találkozni. Ez az alien csapatok (pod) számában illetve az azokban található katonák számával mérhető. Még egy dologra jó a magas értékű beszivárgás.
Ilyenkor a csapatok készültségi foka is alacsonyabb, vagyis kevésbé vigyázatosak, nem ugranak az első zajra.
Tehát végső fokon a küldetés sikerében/nehézségében komoly szerepe van.
A beszivárgás gyorsaságát és mértékét erősen befolyásolják a következő tényezők:
- csapat létszáma
- alkalmazott katona típusok (grenadier például erősen ront, de azért szükség van rájuk)
- a használt fegyvertípusok (pl. SMG a legjobb, viszont alig sebez)
- beszivárgás időtartama
- fegyver upgrade-k (suppressor például javít)
- végső fegyver pedig a Boost Infiltration ami 25 intelért cserébe komoly javítást ad. (150% felett már nem nagyon érdemes használni)Az elején arra érdemes figyelni, hogy minden elvállalható küldetés végre kell hajtani. Sikeresen.
Figyelem! Az LW2-ben most már vannak egy emberes küldetések is!Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
Aku-Aku
tag
válasz gab.gergely #1266 üzenetére
Én általában a patch notes oldalakat szoktam nézni. itt van például az egyik:
[Hivatalos patch note (azt hiszem)]Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
Aku-Aku
tag
válasz gab.gergely #1267 üzenetére
Nincs igazad.
Az úgy nevezett Fortress Doom számlálót minden egyes régió felszabadítása is csökkenti egy kockával. És még van pár módszer.
Plusz ezen kívül még csalni is lehet. Ezt a mod készítői javasolták az 1.2 patch-ről 1.3-ra áttérők számára.
Úgymond hivatalos ajánlás.[ Szerkesztve ]
Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
Aku-Aku
tag
válasz gab.gergely #1271 üzenetére
Megint ellent kell mondjak. Regio felszabaditas egyreszt hatalmas fun factor, masreszt komoly jovedelem forras.
Szerintem nem ismered az LW2 modot elegge.Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
Aku-Aku
tag
-
Aku-Aku
tag
válasz CPT.Pirk #1323 üzenetére
Ez a "lefoglalás" dolog kicsit megtévesztően hangzik.
Igazából így történik:
1. Sectoid mind control-t nyomott az egyik csapattagra
2. Másik csapattag dob egy flashbang-et a Sectoidra
3. Mind control megszűnik mert a Sectoid megzavarodik a flashbang hatásáraKét egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
Aku-Aku
tag
Az DLC előtt gondoltam bemelegítek egy XCOM Enemy Within Long War kampánnyal.
Olyan jól sikerült, hogy teljesen megcsömörlöttem, annyira sokat játszottam.Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
Aku-Aku
tag
LW2-őt már végigjátszottam 3-szor, három különböző fokozaton, kivéve a legmagasabb.
Az elején kell nagyon jól kezdeni, beszivárgás nagyon kell, 1 emberes akciók nagyon kellenek.
Még van pár dolog ami nagyon kell, de talán nem kellene minden poént lelőniKét egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
Aku-Aku
tag
Van itt olyan tag aki XCOM 2 Long War moddal játszik?
Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
Aku-Aku
tag
Jó kérdés. Talált, süllyedt.
Főként tapasztalatokat szeretnék megosztani, vagy átadni, ha esetleg valaki kedvet kapott hozzá.
Tudnék talán tanácsot adni stratégiai vagy taktikai részen, modok területén, akár annak is aki csak a vanillával játszik.Vagy egyszerűen társalognék a játékkal kapcsolatban.
Darth_Revan, mire gondoltál a köszönet nyilvánítással?
[ Szerkesztve ]
Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
Aku-Aku
tag
Lehet csak én játszom a Long War moddal, ha mégsem így lenne akkor itt egy érdekes link:
[LW2 port to WOTC]
Azt hittem már sosem készül el. Így akkor lehet, hogy mégis megveszem a WOTC kiegészítőt
Long War nélkül semmi ez a játék.
A játék fő designer-e és fejlesztője Jake Solomon mondta ezt (pontatlanul idézve):
"Az alapjáték tulajdonképpen egy kb. 20 órás tutorial a Long War-hoz".
Abszolúte így van.[ Szerkesztve ]
Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
Aku-Aku
tag
válasz CPT.Pirk #1537 üzenetére
Feltéve, hogy jól értem a kérdést, amíg megtanulod addig nagyon.
Utána már csak duplán.
Viszont, ha van már tapasztalatod az első XCOM Long War-ral, akkor könnyebb dolgod van.
Akár abba is bele lehet vágni, én például felváltva játszok mindkettővel.
És hát ott vannak a modok. Néhányat szinte életmentőnek lehet nevezniElőbb-utóbb, ahogy kiismered a AI működését, rájössz arra, hogyan lehet túljárni az "eszén".
Különben, nem túl okos. A "sok lúd disznót győz" taktikát követi.
Ha játszottál diablo 2-vel, és tudod mi az a kite taktika, az itt is eredményre vezet.Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
Aku-Aku
tag
válasz CPT.Pirk #1539 üzenetére
Nos igen... Egy kampány eltart akár 2-3 hónapig is. Viszont nehéz olyan játékot mutatni, amiért mondjuk kifizetsz 50 eurót, és aztán éveken keresztül játszol vele.
Videónál ajánlhatom Marbozir és xwynns játékosok feltöltéseit. Mindkettőnek több teljes kampánya is van. Long War 1 és Long War 2 témában. Azonkívül tőlük lehet legtöbbet tanulni. Marbozirt azért írtam első helyen, mert ő foglalkozik legkevesebbet a katonák alakítgatásával (nem a moddolt típusokra gondoltam), és ő játszik leggyorsabban.[ Szerkesztve ]
Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
Aku-Aku
tag
válasz CPT.Pirk #1541 üzenetére
Nos LW2 másként nehéz (bonyolultabban) mint az LW1.
Végül is nem kell mindenkinek Long War-t játszani, aki szereti az XCOM-ot.
Úgy gondoltam megoldom ezt a gondot és indítottam helyetted egy LW1 kampányt
Eddig elég jól állunk, már túl vagyunk a Portent és a Friends in low place kritikus küldetéseken.
Egész jól csinálod, csak így tovább!Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
Aku-Aku
tag
válasz CPT.Pirk #1543 üzenetére
Haladunk, haladunk. Túl vagyunk a Site Recon küldetésen is. 29 élien kipipálva az élők sorából.
Most viszont kösd fel a gatyát, mert jön a Confound Light és utána a Gangplank.
Közben persze az EXALT is megjelent és beleköpött a levesünkbe.
Fegyelmezett pénzügyi- és barakk gazdálkodással megoldható a probléma, de azért figyelnünk kell.
Azért volt egy-két zűrös küldetés, de minden jó ha a vége jó.
"Meg az eleje is és a közepe is". Ez egy idézet volt egy könyvből, de ne zavarjon.
Szerencsére már van lézer fegyver és phalanx páncél. Talán nem pusztul el egyetlen katona sem.
Akartam képet berakni, de közben meghozták a pizzát.Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
Aku-Aku
tag
Vannak fix küldetések. Beledrótózták a játékba.
A történetvitel fővonalát szegélyezik. Ezért aztán fix nevük van.
Site Recon: Kanadában egy bálnából rengeteg chryssalid mászik ki. Az elnéptelenedett halászfalu.
Confound Light: Bizonyos kommunikációs izéket kell kiizélni, hogy a nagy repkedő izébe be lehessen menni és ott jól szétizélheted az élieneket.
Gangplank: Izé... Na jó. Van valami nagy űrhajója a zélieneknek, ott kell rendet tenni. Rendkívül fontos, mert itt lehet szerezni többszáz alloyt, meldet, fragmentet. Legfőképpen pedig valami erőforrás izé, olyan mint a ZPM a Csillagkapuban. És akkor ebből lehet valami Blaster nevű izét gyártani ami rohadt messzire lő, és piszok nagyot robban. Pont olyan mint egy rakétavető, csak nem úgy hívják.
Vannak még más küldetések is. Különösen ha Long War-ral játszol. Ott több van mint a vaniliában, vagy hogyafrászba is hívják izében.
Imádom a Long War-tKét egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
Aku-Aku
tag
Szóval rosszul írtam.
Fix küldetés ugyanannyi van a vanillában és a Long War-ban is.
[Vanilla]
[Long War]
A generált küldetések számában és típusaikban van jókora eltérés. Ez szintén megtalálható a linkeken.
Elnézést.Utóirat: csak Pirk kapitánynak jegyzem meg lement már a Gangplank és egy bázisvédés is sikeresen. Viszont volt egy olyan bomb disposal, hogy csak na! szinte felért az előző kettő közül bármelyikkel.
[ Szerkesztve ]
Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
Aku-Aku
tag
Sikerült megnyerni az újabb Long War kampányt
Közben megnéztem egy videó sorozatot, ahol a vanillával játszottak impossible szinten. Iszonyú könnyedén nyert az illető. Gyanúsan könnyedén. Úgy döntöttem, én is nekimegyek egy ilyennek, kíváncsi vagyok a tapasztalatokra. Mivel már nagyon régen volt az, hogy a vanillában küzdöttem. Viszont az akkori tapasztalataim szerint az impossible fokozat nem volt egy könnyed fáklyásmenet.Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
Aku-Aku
tag
Túl vagyok a vanilla kampányon. Az eleje nem volt könnyű, szinte alig voltak emlékeim róla. De nyertem
Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
Aku-Aku
tag
orkodo72 fórumtársnak írtam egy privát üzenetet, esetleg itt jobban észreveszi...
Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
Aku-Aku
tag
Érdekes ez a WOTC, csak ne pofáznának benne annyit a Kiválasztottak. Ráadásul ki kell várni amíg befejezik, addig semmit sem lehet csinálni. eléggé infantilis tervezés.
Azért még lehet, hogy impossible módban is megcsinálom majd.Mindegy, itt van az egyik legérdekesebb videó amit találtam xcom 2 témában:
[link]Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
-
Aku-Aku
tag
Tudtok olyan magyar videósorozatot ahol xcom 2 long war van?
Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
Aku-Aku
tag
Nektek is lopkodja az XCOM 2-ben az advent a már irányításotok alá került területeket?
WOTC-ben nem csinált ilyent. De ez a DLC rendszeresen lopkodja a területeket. Nem volt retaliation sem semmi, egyszer csak azt látom, hogy újra fel kell venni a kapcsolatot. Ami súlyos intel mennyiségbe kerül. Azt nem tudom, hogy az adótoronnyal ilyenkor mi a helyzet, de már ez is eléggé nagy kicseszés.
Szóval enyveskezű az advent nálatok is?Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
Új hozzászólás Aktív témák
● A spoiler formázás a topikban elérhető.
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Nintendo Switch
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5