Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vm93hun

    aktív tag

    válasz .LnB #99929 üzenetére

    Jól tetted!
    Kár azért a 40-50GB-ért amit az SSD-n foglal. Más, sokkal értelmesebb programok is ki tudják tölteni a helyét.

    A driftelést azért nem eröltettem, mert nem jöttem rá, hogy hogy lehet rendesen driftelni. Lehet azért, mert béna vagyok, vagy mert az adott autó karakterisztikájából adódóan nehéz ezt a mutatványt kivitelezni. Tovább nehezítette a helyzetemet, hogy kéziváltóval játszottam. Persze, a játék már az elején közli, hogy ehhez csak "pöcköld" meg a féket, de nekem ettől nem állt eléggé keresztbe ahhoz az autó, hogy értékelhető módon csússzon. Illetve, ahogy mondtad is, lehet finomhangolni a kocsit, hogy az irányítása inkább driftelős legyen, mint tapadós, de annak a csúszkának kicsi a mozgástere. Lehet azt bővíteni tuningolással, csak ahhoz pénz kell, a pénzhez "nyerni" kell, a nyeréshez a nitrót kell nyomni, a nitróhoz driftelni kell, a drifteléshez tuningolni kell az autót, a tuning pénzbe kerül... ja ez már volt. :D

    Az, hogy mennyi esélyed van a nyerésre, azt nem sak ez befolyásolja, hanem az inkonzisztens MI is. Van, hogy nitróra az ő autójuk gyorsul a tiéd helyett, van hogy egy olyan kanyarban kenődnek fel a falra, amit én röhögve beveszek hármas padlógázzal.

    Én ott rontottam el, hogy a Mitsubishi Eclipse-et vettem meg, miután kiraboltak, ami egyrészt nem is túl gyors (180 feletti tempót még nem láttam vele), és a fent vázolt problémára sem az ideális választás. Már így is ráment a 10 órás Trial-nak a fele, de ezek után nem akartam már újrakezdeni.

    Amúgy igen, abban egyetértünk, hogy ez az "alkotás" egy katyvasz. Nem tudom, mire gondolt a művész, mikor megalkotta, illetve ki az a célközönség, akinek szánta, de vétek volt ezt NFS néven kiadni (bár szerintem ennek a sorozatnak amúgy is mindegy).

    Nekem életem van, nem fészbúkom, ezért a telefonom is 6 napig bírja egy töltéssel.

Új hozzászólás Aktív témák