Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    félisten

    válasz persil #82490 üzenetére

    Szerintem ennél árnyaltabb a kép, az eddigi open world játékok nagyon sok mankót adtak vagy adhattak a játékosnak akár a térképekkel, akár iránytűvel, akár speciális látás képességgel, vagy bármi mással.
    Az Elden Ringnél sem csinálsz nagyon mást, nem találta fel Miyazaki a spanyol viaszt, a pszichológia más mögötte: ugyanúgy feladatokat pipálgatsz, csak a játék ezt nem jegyzi, nem ír ki semmit igazából, magadban viszont elkönyveled, melyik dungeon van kész, melyik romot lootoltad már, miket gyűjtöttél össze, akár a térképen is lajstromba tudod ezeket venni a markerekkel. Ha egy modern AC-ben kikapcsolod a térkép jelzéseit, ugyanezt kapod meg és az open world feeling is hasonló lesz, a lehetőség adott.
    Azt is is hozzátenném a lehető legobjektívebb módon, hogy nagyjából most van annyi játékidőm az Elden Ringben, mint amennyi az első Dark Souls 3 végigjátszásom volt és amennyit a Valhallába tettem eddig és ennyi idő alatt itt sokkal több az újrahasznosított elem, mint a DS3-ban vagy az AC-ben volt, viszont mindig tweakelnek valamit rajtuk, hogy ne legyen teljesen ugyanaz az élmény.
    Szóval az irány jó, a Dark Souls formula működik egy open worldben is, de van hova fejlődni.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák