Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
válasz Wesder #46560 üzenetére
Kb. annyiról tudok én is. Ken Levine le is nyilatkozta már a következő generáció során, hogy nem volt esélye a játéknak, mert pont a nagy online service meg multiplayer boom elején dobták ki, amikor egy lineáris, sztoriorientált pár órás játéknak nem volt akkora piaca.
De amúgy ott a Gears széria, az első játék a 360 életciklus elején 12 millióból készült, a harmadik meg a Judgment már 60-60 milliót emésztett fel, ezért is dobta az IP-t az Epic, mert a negyedik részt már 100-ból tudták volna csak összehozni és risky lett volna.
Max Payne 3, GTA V, Destiny, BF4, ezekre is mind eltapsoltak legalább egy 100-ast és a Max Payne ha jól tudom, épp csak nullszaldós lett végül, ezért sem kapott nextgen változatot.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz IntelKiller7 #46562 üzenetére
Akkor is brutálisat ugrottak a játékok méretben, látványban, fizikában, mindenben, de mégsem volt általános az, hogy hulladékokat dobnak piacra állandóan.
De abban igazad van, hogy azóta is folyamatosan fejlődnek, többek között ezért is romlott az overall minőségük:
- nagyobbak, több a hibalehetőség, cserébe a tesztelésre szánt idő nemhogy nőtt volna, de sokszor csökkent is;
- ez a majd utólag patcheljük mentalitás már a legjobb fejlesztőket is elérte sajnos;
- szerteágazóbbak a célplatformok, már több konzoltípus van egy generáción belül is, PC-n megjelentek újabb API-k a DirectX mellett, stb.De a másik oldalon viszont maguk a cégek is nőttek, a szoftver fejlesztéssel járó eljárások is fejlődtek, több pénzből és erőforrásból gazdálkodnak AAA játékok készítése során, szóval a lehetőség adott lenne, hogy például egy Gearbox méretű cég ne dobjon ki egy ilyen gyász nextgen patchet.
És amúgy nem a day 1 patch létezése a baj, a baj a hozzáállás, hogy a CD Projekt, Ubisoft, Bethesda, BioWare, meg hasonló kaliberű mamutok hihetetlen tré minőségű játékokat dobnak piacra évek óta és utána magyarázkodás, ígérgetés megy, próbálják foltozgatni, pedig lenne lehetőségük és idejük normálisan összetákolni őket megjelenéskor is.
Na ezzel nem volt baj tíz évvel ezelőtt, hiába lettek bonyolultabbak a játékok, lettek nagyobbak a cégek, az elvárás ugyanúgy egy stabil szoftver lenne, amit néha képtelenek megugrani.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Halo. Képes tps módra, gyakorlatilag végig tudnád vinni a Halo-kat is úgy, ha engedné a játék, tiptop fizikája van, jó benne a járművek vezetése.
Ott az idtech, amit megpróbálnak tps-hez igazítani.
De a legvalószínűbb az Unreal 5, ha tényleg a MS adna motort neki.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #46662 üzenetére
Open world horrorjáték? Na arra beneveznék.
Az Unreal tökéletesen alkalmas rá, , a Slipspace is, az idtech nem, a Rage 2-nél is nagyon szenvedtek miatta.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ezért írtam, hogy vagy kap Unreal licenszet. És igazából akkor is be tudnak neki segíteni a saját stúdiók, mert a Coalitionnek van elég sok tapasztalata a 4-gyel, biztos dolgoznak már az 5-tel is.
De attól függetlenül, hogy ez lenne a legvalószínűbb, lenne lehetőség first party motort adni neki.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Most is igazam van, az nem a MS vagy bármelyik másik kiadó hibája, hogy Kojima olyan amilyen és nem talál magának megfelelő eszközöket. Mókás olvasni, ismerve az iparág jelenlegi helyzetét, hogy bejárta a fél világot és nem talált neki tetsző motort...
De ha a Sony tényleg elküldte és most ilyen Google Stadiával tárgyalgat, akkor legalább a piac kezdi beárazni emberünket.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Wesder #46841 üzenetére
Hát ja, ez egy elég Taigetosz pozitív lépés volt tőle.
Legalább egy minimális kontaktot felvehetett volna a Mixerrel és akkor egyből megkapja az infót, hogy halott a platform, ne is próbálkozzon, de inkább full homályban kezdett el tárgyalni a Twitch-csel. Iskolapéldája annak, hogyan ne csináljuk.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz IntelKiller7 #46860 üzenetére
RIP. Sad story, pedig atom jó volt.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Jeanue balladája – avagy hogyan tette tönkre egyetlen elszánt hacker az első Titanfallt
PC Guru cikk a PC-s Titanfallról, elég hajmeresztő sztori.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Hát meg a Desperados, Gears Tactics elég egyszerű játék az AoE-hez képest, minden helyszínen előre megadott egységszám van, az összecsapások jelentős része scripttel indul és egy-két tucatnál többen nincsenek egyszerre a képernyőn.
Az AoE-ben meg, ha megtartják a 8 player multit és 200 fős limitet, potenciálisan 1600 egységet ereszthetsz egymásnak egy pályán.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Más volt a lényeg. Mi ugyanennyire mosolyogtunk a Warcraft 3-on, ahol meg néha 10 egységed sem volt egyszerre, de annál is más volt a scope meg az egész játék lényege.
De a legjobb rts ever akkor is a Supreme Commander volt a 100km-es térképekkel és több ezer egységgel, iszonyat epic meccseket toltunk, kb elolvadtak a processzorok egy-egy meccs alatt.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #46962 üzenetére
De amúgy, rohadtul csúnya.
Szerintem tuti nem kap semmit.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #46966 üzenetére
Nem hiszem, hogy prioritás lenne. A 60 fps végképp nem egy körökre osztott rpg-nél.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #46969 üzenetére
Hát ennél még szerintem a DOS 1 is szebb volt. Mondjuk nekem a prológ elég volt arra, hogy megszokjam a látványt, utána már a sztori vitt magával.
Szerintem amúgy valahol itt van a plafon a Unity motor jelen generációja számára, a Larian saját motorja (DOS 1-2, BG3), meg az Unreal 4 (The Ascent például) minden szempontból elpicsázzák már ezeknél az izometrikus játékoknál is, se a Wasteland 3, se a Pillars 2 nem tudott felnőni látványban a többiekhez sajna.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Vicces volt pár napja, mert annyian dicsérték itt is meg máshol is (nem te kifejezetten), hogy leszedtem, mondom megnézem mi változott a demo óta, másnap robbant a coop inventory bug bomba, úgyhogy azzal a lendülettel töröltem is a játékot.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #47015 üzenetére
Jeeee, must have.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #47110 üzenetére
Van egy perk, ami ad 5% esélyt, hogy a junkok között értékes cucc legyen (Antiques Appraiser, Lucia Wesson alapból a barter skillel kezd, szóval nála érdemes ráhajtani).
Mikor eladod a cuccokat, akkor jön egy értesítés, hogy ez értékes volt és asszem valami 50x áron megy el.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #47123 üzenetére
Aha, nyugodtan, így leszel gazdag.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #47126 üzenetére
Mármint a klónok a kis szálló uccsó szobájában? Agyrák küldi főleg az elején, szerintem kellett vagy 10 try, mire az rng beadta.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #47135 üzenetére
Amúgy egyszerűen meg lehet hackelni, másodszor már ezt csináltam: kreálsz sniper karaktereket a bázisodon ehhez a küldihez, beállítod őket a folyosóra jó messze a klónok szobájának ajtajától, az egyik embereddel felrobbantod a tartályokat, majd kihúzod őket a folyosóra, a többit a sniperek elintézik.
Talán ez volt a legnagyobb baj a játékban, hogy bármit meg lehetett így csinálni. Nincs lockpick képességed? Bázisra vissza, csinálsz egy lockpick karaktert és így minden mással.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #47138 üzenetére
Akkor viszont arra készülj, hogy nem fogsz tudni mindent megcsinálni.
Mármint nem úgy, hogy nehéz, hanem tényleg nem lehetséges, nincs elég skill pont 6 főnek, max úgy, ha van két kolonc, akiknek semmi harci képességét nem adsz, de maxra húzol más skilleket.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #47142 üzenetére
A két fő karakteredhez igazítja.
Igazából elméletben lehetséges egy partival minden küldit megoldani, de akkor az elejétől kezdve úgy kell fejleszteni a két saját embered, csak ehhez nyilván tudni kell a jövendő parti képességeit, szóval szintén kicsit hack szagú.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #47444 üzenetére
Rendszerszinten ki lehet amúgy kapcsolni? Vagy minden játéknál manuálisan kell?
Csak mert a Fallout 3-ban hiába kapcsolom ki az ingame menüben, úgy marad és minden lövésnél akkorát rezzen, amit egy szeizmográf is kimutatna. Automata fegyverrel gyakorlatilag tényleg játszhatatlan, mert elviszi a célkört, olyan erősen rezeg.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #47452 üzenetére
Sőt, volt valami szabadalom talán, vagy gyártott is valaki olyan kontrollert, aminél a joystick alá volt egy-egy pici rezgőmotor pakolva, na azzal próbálj meg finom mozdulatokat művelni.
Szerintem egy kezemen meg tudom számolni, hogy hányszor volt értelme vagy haszna a rezgésnek, most így hirtelen az jut eszembe csak, amikor valami kalandjátékban a lakatokat tudtad úgy feltörni, hogy rezgéssel jelezte, mikor áll jól a tolvajkulcs, mikor törhet el, stb.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Van egy új NieR Replicant ver.1.22474487139... trailer. Baszó.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #47702 üzenetére
1280 óra és nincs meg a platina?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
4 végigjátszás van, Leon A-B, Claire A-B, mindegyik teljesen más és mindegyiket érdemes végigtolni.
Gyakorlatilag úgy kell elképzelni, hogy míg az egyik karakter végigszenvedte a saját A sztoriját, addig a másik karakter vele párhuzamosan a B szálat élte meg.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #48176 üzenetére
Ha nem puncik, akkor Todd felsétál a pódiumra és azt mondja: itt az új Starfield trailer, ettől a perctől kezdve tölthetik az Xbox tulajok Game Pass-ból.
Na ezen még én is kamilláznék, minden más nyeh.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Pedig milyen jó is összevetni a 2018-as és 2020-as Cyberpunkot.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kés topik
- Politika
- Bestbuy játékok
- Telekom mobilszolgáltatások
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Autós kamerák
- További aktív témák...
- Xbox Series X, szép állapotban, ajándékokkal, csere van PS5 Slim-re.
- PlayStation 4/Slim/Pro konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!!
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB fekete játékkonzol sok extrával garanciával hibátlan
- XBOX Series S / X HDMI csatlakozó csere, 1 napos határidővel, 3 hónap garanciával, üzletben!!
- Szinte új Lenovo Legion Go - 3 év garancia