Új hozzászólás Aktív témák
-
l.skywalker
Topikgazda
-
l.skywalker
Topikgazda
válasz Wesder #88883 üzenetére
Ez is összességében érdekes, habár ritkán van, hogy valóban leülök a cloud elé játszani. A gyerekek szoktak hozzá, hogy így nem kell "letölteni" a játékot azonnal lehet játszani ill. én PC-n szoktam néha-néha belépni. De minden ilyen lehetőségnek örülök.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
.LnB
titán
válasz Wesder #88895 üzenetére
CrossFire X (megvolt), Shredders (megvolt), Tunic (megvolt), FM8, Minecraft RST.
Ezt most csak félkomolyan írtam, de kiadja az ötöt idénre.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #88874 üzenetére
Ugye amikor bejelentették az egész Cloud Gaming-et (xCloud), akkor már ott beszéltek arról, hogy ez is a terv része. Mondjuk ehhez minden fent lévő játékot át kell írni rá, mivel bár Series X|S alapú a Cloud Gaming azért nem egy klasszikus értelemben vett Series X|S van ola szerver parkban. Igazából úgy kell elképzelni, hogy a Cloud Gaming az egy harmadik Series konzol, amire szintén meg kell csinálni, optimalizálni kell a játékokat.
Pluszban tényleg ma jelentették be hivatalosan a már egy ideje pletykált dolgokat is:
We’re also revealing the first details of Project Moorcroft, a program that brings the fun and discovery of playing new, curated demos of upcoming games to our Xbox Game Pass members.
- The program will begin rolling out within the next year, beginning with a focus on providing independent developers from around the world more opportunities to build excitement for their games.
- Participating developers will be able to see how their demos perform, and be compensated, enabling them to bring their creativity to Xbox and reach new audiences with Game Pass.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
Redneck
veterán
válasz Wesder #88963 üzenetére
Ezt én is adom, nagyon stílusos.
Kipörgettem az Ascentet, fasza kis játék volt. 29 órám lett benne, megkerestem mindent és megcsináltam az összes fő és mellékküldetést. Érdekes hogy nem adta meg erre az achit, pedig már semmi nincs amit lenyomhatnék.
Pár bugot tálaltam, néhány mellékküldit újra kellett kezdenem miattuk, de nem volt vészes. Remélem lesz folytatása, van benne potenciál.Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
NJanika
aktív tag
válasz Wesder #89032 üzenetére
Csak a DLC-t néztem és pár hónapja. A lényeg, hogy nevetséges áron van. Bár tudom nem, hogy nem kotekszel csak így próbálsz kommunikálni
Azért megnézném, hogy ilyenkor örülsz magadnak és elégedetten hàtradölsz ?Örülök neki, ha van, de már lényegtelen hiszen lesz az 5-hoz is mert már megjelenéskor megvettem a nagyobb csomagot.
[ Szerkesztve ]
"Többet megtudhatsz másokról egy óra játék, mint egy év beszélgetés alatt." Platón
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #89095 üzenetére
Ráadásul natív lesz a Switch kiadás. De ugye az új TDU is jön Switch-re, és prevGen konzolokra azért nem, mert azok már túl gyengék... és ugye, a Switch közel sem olyan erős mint akár egy FAT One. És jelenleg egy WRC10 (amit ugyan az a csapat csinál mint az új TDU-t) így néz ki Switch-en.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #89095 üzenetére
Amúgy szerinted bejelentik ma az Xbox-os FFVII Remake-et? . Ugyanis kb. két hete kikerült a PS store, PlayStation Console Exclusives oldaláról. Bár az igaz, hogy például a Spider-Man sincs a listában.
hombre[EU]: Xbox exclusive Death Stranding 2, Metal Gear Solid VI, Silent Hill reboot???
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
NJanika
aktív tag
válasz Wesder #89137 üzenetére
Bipoláris vagy segítek nyugodj meg. Az orvosod vagyok a megmentőd a példaképed minden inspirációt a belőlem a sugárzó energiából nyersz. Segítek, mert egy drága kis angyal vagy energiaitalos sapkában PS-es tehát legalább ma cseréld át.
Forza lesz vajon ?
[ Szerkesztve ]
"Többet megtudhatsz másokról egy óra játék, mint egy év beszélgetés alatt." Platón
-
Krissz1983
aktív tag
válasz Wesder #89281 üzenetére
Hohó.
Álljunk meg egy pillanatra kérem. Én egy szóval nem mondtam hogy ez baj. Én azt mondtam hogy lehetnének ilyenek is a kínálatban mert-a másik oldal példája- azt mutatja hogy ezekre igenis óriási igény van. És mivel ez egy profit orientált cég bizony az ilyen játékokon is degeszre tudná keresni magát.
Az hogy én hiányolom az ilyeneket az nem azt jelenti hogy a többi amit pl ma mutattak az szar. Csak más mint amilyenekkel en is nagyon szívesen játszanék.
Nézd meg a Callisto Protocolt. Egy személyes sztori orientált akció játék. És milyen meglepő felrobban tőle a gamer közösség annyira várja
Ja és 2013-ban meg azt mondta a micro hogy a jövő a minden egyben box meg a tv. A piac meg beintett.[ Szerkesztve ]
Give them nothing but take from them everything
-
Moby
addikt
válasz Wesder #89289 üzenetére
Azon kívül a nagyprojektek jórésze is story oriented, még ha nem is a sony, kissé egykaptafára készülő TPS-ei, de alapvetően solo gamék, story driven játékok szinte mind. Csakhát azok bele vannak szorulva a jövőbe, és nem látjuk őket. De azt mondani, hogy ilyen nem lesz, és nem is kell várni...há mit kell akkor várni?
A semmit? Azt nem kell várni, az van most is! -
elder troll
senior tag
válasz Wesder #89303 üzenetére
Jogos, már annyi kiadót vettek meg kilóra (+Kojima), hogy már nem is tudom követni. Ettől függetlenül activision-blizzard is az asztalon van, jövőre zárul le az akvizíció, így a jövő évben megjelenő játékok igazán bekerülhetnének. Mintha a bethesda biznisz lezárása előtt is így lett volna (pl.: doom eternal).
[ Szerkesztve ]
-
Wesder
félisten
válasz Wesder #89308 üzenetére
"Get creative with over 80 new track and stunt pieces that instantly snap together thanks to new improvements to the EventLab toolset. New props included within the Hot Wheels Creation Kit can be easily attached to each other with a push of a button when using the Blueprint Builder."
Na ez nagyon hiànyzott a rendes építéshez.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
mettek
addikt
válasz Wesder #89367 üzenetére
No kans Sky típusú AI által generált bolygók lesznek, máshogy nem lehet megoldani. A sztorinak mondjuk érint majd 20-30-40 bolygót ahol lesz mondjuk bázis vagy város, a többi meg generált élővilággal rendelkezik majd, ahol lehet barangolni nyersanyag után. 1000 bolygót nem tudnak centire megtervezni.
PSN: Mattacks87 Xbox ID: HUNgAlien
-
Norb79
őstag
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Wesder #89391 üzenetére
Mojang meg a Playground Games, illetve 2018-as alapítású az Initiative is, a Publishing viszont nem játékfejlesztő cég.
Nem kell fejen állni, kiadtak játékokat, elszarták őket (Gears 5 multi, Halo Infinite, Minecraft Dungeons még csak nem is exkluzív), tök jogos a kritika, ami éri őket. A Rare meg a Sea of Thieves egy pozitív példa, amiből tanulni lehetne, bár nem játszom vele.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Norb79
őstag
válasz Wesder #89393 üzenetére
Tudom, ezért bosszant. Pedig mai napig az a legjobb rész. Mondjuk legalább crossplatform coop kampány van, majd ősszel, ha otthon leszünk megint lenyomjuk a gyerekkel úgy coopban, hogy neki tv+xsx nekem meg pc+monitor és mindenkinek meglesz a 4K@60 akkor.
De az a játék tökre megérdemelné az xsx patchet! -
Bad Pritt
nagyúr
válasz Wesder #89398 üzenetére
2022-höz közel? A Turn10 5 éve nem rakott össze új Forza részt, a Coalitionnél kanyarban sincs a következő Gears (4 és 5 között három év telt el, Tactics-ot nem ők csinálták), a Rare ki tudja, mit művel az Everwilddal, az Initiative meg olyan, mint Schrödinger macskája, lehet, hogy nem is létezik.
Láttam a fejlődést a tegnapi Forza bemutatón az előző részhez képest, de ha tényleg 5,5-6 év kell egy zárt pályás autós játékhoz meg egy szög egyszerű és félkész Halo részhez, akkor vajon mennyi időt hagynak egy Gears-féle semi open world tps techdemóhoz?...Azért házon belül a hasonló méretű Obsidian mutat egy mércét szerintem azzal kapcsolatban, hogyan kell különböző volumenű projekteket igazgatni egymás mellett.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #89367 üzenetére
Simán igaz lehet, sőt a gameplay videóban látszott, hogy csillagtrendszer térkép a központi csillag gravitációs kútját is jelöli. Vagyis akár ennek is lehet jelentősége. Igazából az, hogy közelebb, vagy messzebb van egy adott bolygó, hold (ugyanis összesen lesz a bolygoból és holdakból több mint 1000) az "élhető" zónától, az nem jelenti azt, hogy nincs rajta élet. Sőt az, hogy benne van az se jelenti, hogy van rajta. Simán meg lehetne csinálni, hogy pl. egy bolygónak ha nincs mágneses tere akkor ott nagyobb a sugárzás, vagy ha kötött keringésű akkor (tehát csak egy napos és egy sötét oldala van), akkor ha közel van a központi csillaghoz akkor az egyik oldala maga a forró, míg a másik oldala maga fagyos pokol. Ráadásul ilyen estben pl. a légkör is reagálhatna rá (vagyis hatalmas szelek lennének).
De olyannak is örülnék, ahol pl. számít az adott égitest légkörének az összetétele (vagyis pl. egy héliumban gazdag légkör esetén minden külső hang nagyon magas lesz, míg pl. egy kén-hexafluoridos légkör esetén meg minden hang mély).
Vagy pl. az adott bolygó gravitációja is számítana (NMS esetén nem számít, de pl. Elite esetében azért elég kellemetlen ha egy több G-s bolygón leugrasz akár pár méterről.
Ezen ötletek nagy részét igazából nem olyan nagyon nehéz megoldani, hiszen puszta változok is lehetnek.
Ja és az is jó lenne ha lenne opció arra, hogy ki lehessen kapcsolni azt, hogy vakumban terjed a hang...
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
Steve1207
veterán
válasz Wesder #89459 üzenetére
A 4 jó, a Village update korrekt, a 2-3-7 felpimpelésnek meg örülünk, de hogy ezek annyit adjanak nem érzem. Én megvárom az elemzéseket, de leírni se akarom, csak szépek voltak gyárilag is.
Amúgy rég láttam olyan show-t, ami után ennyire ledöbbentem. Mutattak egy MHW dlc-t, azt a horda dínó játékot, fú arra nincsenek szavak (Exoprimal)... elment vele vagy 10 perc A negyvennyolcadik arcade kollekció a SF 2-vel, egy hogyan készült dokufilm és a Resi rész, de az legalább tényleg a csúcspont volt.
.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen