Új hozzászólás Aktív témák
-
-
PiszokAlfréd
tag
válasz beyruth82 #110345 üzenetére
Én anno pont a Far Cry 2-t hagytam abba emiatt, olyan szinten pofán csapott a felismerés.
Kitakarítottam egy bázist, de valamit- ládát, vagy mittomén- elfelejtettem és visszafordultam kb.150 méterről. Minden ugyanúgy állt mint előtte, a kapuból már messziről lőttek.
Naív voltam, de én akkor úgy kiábrándultam hogy be is fejeztem a Far Cry 2-vel. -
mötálhed
tag
válasz beyruth82 #110358 üzenetére
New Dawn-t pont múltkor húztam be akcióba. AC-nál én is megjelenési sorrendben megyek és a Chronicles engem sem izgat annyira. ACIII-at napokban fejeztem be, a Liberationt meg még meggondolom, hogy ki kellene vigyem vagy sem.
Bár a Black Flag a III remastered FPS boostja után még bántja kicsit a szemem -
Dinomano
senior tag
-
persil
nagyúr
-
-
eL Geri
őstag
válasz beyruth82 #110564 üzenetére
Igen, egyedül játszom.
One X-en vittem el kb. a feléig, szép lassan. És majd Series-en folytatom, csak kevés időm van játszani.
Én kihasználom a játék “hibáját” és úgy tudok benne “nyerni”. A missziókban (a nyílt utcán nem) az ellenségek tipikusan nem jönnek utánad egy ponton túl, ha elkezdesz visszavonulni. Ott beállok egy ajtó mellé, és onnan ki-kihajolva lövöm le őket 😁
-
Steve1207
veterán
válasz beyruth82 #110567 üzenetére
Inkább túl 10 évesekre szabják manapság az összes csőjátékot, hogy egy élettel végig lehessen menni. Amúgy pont az a játék, amit sokan játszanak az 50+ -os korosztályból is és ők se tartják nehéznek.
Ripper: (az első nekifutástól eltekintve, mert ott mindenki pofonba szaladt szerintem ) teljesen korrekt volt és pár körből le lehetett szedni solo-ban. Én akkor tettem helyre a felszerelésem és fegyvereim normálisan..
-
Dinomano
senior tag
válasz beyruth82 #110567 üzenetére
Szerintem is jóval nehezebb (de megcsinálható) a Division 1 mint a második rész. A 2.részben (az első részen edződött skill-jeimmel) kb. nem tudtam meghalni. Meg a Div.1.-ben azért frankón be tudtak keríteni az ellenek, és amíg nem voltak felfejlesztve a játékszerek, addig szívtál...
Mondjuk nagy segítség a telepíthető gépágyú és a robbanós guruló labdák.Volt egy mission amivel sokat szívtam: Háztetőre fel, minibosst kinyirni, majd egy sportcsarnokban jött 2 lángszórós melák, majd a likvidálni való célszemély. Nem tudom, hányszor álltam neki, és csak nagysokára sikerült.
/(^_^)____7=--- - - >|
-
Steve1207
veterán
válasz beyruth82 #110570 üzenetére
Az hol lesz onnantól kimondottan taktikai, ha easy-re átpakolva végigrohan az ember, mint egy Outridersben? Max a nagyobb számú páncélt dobálnánk világtalanul, de csak egy story tps lenne onnantól. Pont a műfaj velejárója, ahogy az egységes szintezés is az online miatt. Vagy souls-oknál se raknak bele, és nagyobb élmény is úgy végigjátszani őket és kitapasztalva, hogy saját magunknak milyen felszerelés és tílus fekszik, de ez mindkettőre igaz. Szerintem kell az ilyen "nehézség", pedig én sima sztory játékos vagyok szintúgy és sokszor nem akarok vacakolni (igaz lépten nyomon checkpoint van már mindenhol).
[ Szerkesztve ]
.
-
Steve1207
veterán
válasz beyruth82 #110589 üzenetére
a jatek taktikája kimerült abban, hogy kb a 15.szintig pár lövéstől elhaláloztál - neee, szerintem nagyon máshogy közelítjük meg a taktikus dolgokat pedig lehetőségek tárháza van és pár lövésből max akkor szed le, ha odamész a fegyvere elé vagy rossz a felszerelésed.
Nálam a taktika általában a következőképp van felépítve:
Pár felsőtestes/gyenge pontra célzott lövés vagy fejlövés és vége mindnek szinttől függetlenül, amely nincs állig felpáncélozva. Ha egész tárat kell belesorozni akkor pontatlan a lövés vagy nem megfelelő távolság az adott fegyverhez vagy simán gyenge a fegyver. Ahol van rajtuk valami sebezhető, pl palack akkor egy-egy palacklövés a két ellenre, egyikbe egy, másikba egy, majd tántorgás alatt egy-egy fejlövés a két ellenfélbe és marad egy, mert általában három járkál együtt. Egy automatával sorozhatod másodpercekig értelmetlenül őket és kb a felét fogja csak levenni, miközben a másik kettő már a nyakadon van. Annál még pár fejlövés is jobb pisztoly mellett pontos lövéssel.A több oldalú nyitott elemek neked lehetőség inkább a tüzelésre, pihire, nem nekik támadni, ők csak elég közelről fognak neked rontani olyankor is, plusz visszatöltheted az életed. Figyelni kell melyiket érdemes leszeded először az adott fedezékeidhez mérten, merre fognak a megmaradtak haladni feléd a legrövidebb útvonalon és milyen tárgyaknál áll majd meg szintén fedezékbe, ezt mérlegelni. Ha van előtte 2 furgon nehezebb leszedni gyorsan, mint pár mini fedezéknél. Azoknál meg fedezékbe vonulónál gránát és fejlövés és már végük, mivel a gránátnál felkel és megtorpan. Mivel ilyenkor messze van megint jobb egy pisztoly erre pár pontos lövéssel, mint egy automata. Ha meg elkezd sprintelni, elé célzol automatával, ami tuti eltalálja és már fix pontban lesz a pontos lövésre, mert lelassul.
Kezdeti pontban messze vannak, fel is mászhatsz egy furgon tetejére leszedni egyet és egy másikat meg tudod még sebezni, amíg kihátrálsz, plusz távolságot is nyersz magadnak a hosszú autó miatt. Ha ott van előtted csak áthúzódsz a másik oldalra a mondhatni "nyitott" fedezékbe és megsorozod vakon pl vagy átfordulsz, kiugrasz és ledarálod egy tárral 1-1-ben.Respawn? Előre mutatja, hogy merről jön pl az újabb egység a térképen olyan feladatnál mindig, amit limitidőhöz vagy az első egység "végéhez" közelítesz. Kivégzed az "első" egységet, átsorolni az ő térfelükre loot-ért és újrabb fedezékért, utána meg ugyanez csak más terepviszonyok között. Ha szintidős és "jól haladsz" nem szabad pár mp-cel a vége előtt letudni, mert rádküld ismét egy egységet, ami fájdalmas lehet a végén
A fix szituációk se különböznek sokban adott feladatoknál. Legalábbis nekem ez a szépsége a játékmenetnek, ezt nyújta a "taktika" a felszerelés, képesség kiosztás és a mozgás, fedezékhasználat mellett, ahol az előbbi egy általános fejlesztést és a saját irányodat szolgálja, hogy milyen támadási stílus és fegyverek fekszenek.
Amúgy szerintem a fentebbi Outriderst kimondottan élveznéd, ha még nem volt meg. Ott nem kell foglalkozni a fentebbiekkel és elég szimplán a magasabb szintű cuccokat magunkra aggatni és mehet a dara.
.
-
Dinomano
senior tag
válasz beyruth82 #110589 üzenetére
Igen. úgy volt kialakítva a pálya, hogy a kereszteződésekben/parkokban volt a gyilok, vagy olyan háztömböknél, amik minden oldalról támadhatóak voltak. Az elején valóban 2 méterenként meghalt az ember, ha feltápolódtál (lett mellény is asszem), akkor már kevesebb gond akadt.
/(^_^)____7=--- - - >|
-
Dawide@axele
aktív tag
válasz beyruth82 #110838 üzenetére
Én erre nem PC-t fejlesztettem hanem vettem egy Steam Deck-et.Magaddal viheted bárhová és a magyarítás is működik.Minden másra ott a az X-Box.
Playstation 4 , Iphone 7 Plus , Iphone XR 128GB, Iphone 12 mini, Iphone 14, Appe Watch, XBOX Series S, Surface Pro, Steam Deck 512
-
Dawide@axele
aktív tag
válasz beyruth82 #110840 üzenetére
Pedig nagyon jó kis masina!Nem a legerősebb de bőven el lehet vele játszogatni.Én Ps-ex címeket tolok rajta.Uncharted , Death Stranding , Spiderman, Days Gone.
[ Szerkesztve ]
Playstation 4 , Iphone 7 Plus , Iphone XR 128GB, Iphone 12 mini, Iphone 14, Appe Watch, XBOX Series S, Surface Pro, Steam Deck 512
-
Moby
addikt
válasz beyruth82 #111028 üzenetére
Ezt meséld el pl az nvidiának Majd kitermeli idővel a piac a versenyhelyzetet, akik meg lemaradnak, azok szükségszerűen kikopnak. És ez megtörénik akkor is, ha a múltban amúgy sikeresek voltak. Ezek időben nem konstansértékek. Az xbox jelen pillanatban nem igazán tekinthető kompetensnek. Lehet, hogy idővel azzá válik, ha egyszer a jövőben mondjuk felfut a cloud géming, de ez a mában nincs. Amire ma vevő lenne a piac, azt az xbox nem igazán képes nyújtani, most azt látom, hogy erre nem csak az ismeret, de a hajlandóság sincs meg. A krízishelyzetek változásokat kellene szülniük, amik az esetek többségében meg is történnek, de nem náluk. Náluk nem történik semmi a szavak szintjén túl. Jelenleg az egyetlen érték, amit a piacnak fel tudnak ajánlani megvételre, a gamepass, amit szisztematikusan degradálnak pl. az ilyen állapotú játékok gamepassban megjelentetésével, ahelyett, hogy erősítenék azt. Ilyenmódon ösztönzőleg nem hat a versenytársakra sem. Amit a piac nyilván be is fog árazni, illetve történik ez jelenleg is.
-
Moby
addikt
válasz beyruth82 #111030 üzenetére
Nem érveltem semmi mellett, csak a gondolataimat írtam le. PS-nek a redfall bukás után nem beszédeket kellene mondania, amivel csak megingatja a vásárlóik béljük vetett bizalmát, hanem azonnali lépéseket tenniük. Ehhez képest három hét elteltével ugyanott tartunk: hibás játék jelenik meg a gamepassban... Kis cím, nem sok jelentősége van, nem is biztos, hogy mindenkinél hibás, de én ebből azt látom, hogy sem kis lépések, sem nagyon nem történnek. Volt egy beszéd, elmagyarázta Phil a bizit, és megy minden ugyanúgy tovább. Iszonyúan csalódott vagyok.
-
Steve1207
veterán
válasz beyruth82 #111134 üzenetére
Én elég sok játékkal várok manapság, ami meg olyan lesz érdeklődési körben, hogy első napos, az a "bugosan is jó" kategória. Ha tényleg foldoznak rajta majd még egyszer felpattintom, ha nem akkor nem sűrűn foglalkozok vele, mert fölös mártírkodni. Olyan hiányosságai vannak konzolon, hogy bármilyen első nagyobb optimalizálásnak ég és föld kategóriának kell lennie úgyis.
.
-
X@b3e
addikt
válasz beyruth82 #111191 üzenetére
Lehet bennem van a hiba, de nálam az első 2 AC hozott újat, a többi csak rókabőr lehúzás, érdektelenségbe torkollott.
Pont így az első Far Cry, ami egyedi volt, aztán következett az évenkénti tucat, bevételgenerátor-only, mondanivaló nélküli folytatáscunami.... Roma siamo noi ... S.P.Q.R.
-
Zó
tag
válasz beyruth82 #111253 üzenetére
Mondjuk, az a korábban sikertelennek minősített FC1 nagyon jól szerepelt a kritikusoknál, és blockbuster is volt PC-exkluzívként. Elég kedvelt és elismert játék volt minden értelemben, így meglep ez a retrospektív "lehúzás".
Nyilván konzolra már később és más formában jelent meg, és abban az évben volt még Half-Life 2, Halo 2 (persze ez PC-n pont nem rivalizált vele), Riddick, Doom 3, Painkiller, CS: Source, UT 2004, Battlefield Vietnam, Call of Duty: United Offensive (kieg, de elég jó volt multiban, az IW helyett az RtCW fejlesztőitől), ezért könnyű volt más friss kedvencet találni.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Ukrajnai háború
- Milyen okostelefont vegyek?
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerékpársportok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- PlayStation 5
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
- Egyedi épített Arcade Vertikális Játékgép és zenegép
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB fekete játékkonzol sok extrával garanciával hibátlan
- Xbox 360-ra lemezek eladóak
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series S 512GB játékonzol + kontrollerrel + töltővel garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol fejhallgatóval hibátlan működéssel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen