Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lirion

    addikt

    válasz kenwood #51499 üzenetére

    elkepzelem,ahogy mesz a lvl 100as karaktereddel jade forrestbe es ilyen 15 perces csatakat vivsz a 85os non elite pokkal
    Az lesz a vicces, hogy az exponenciális görbe lineárissá tétele után a lvl 100-as karakter majd lecsapja 30 mp alatt a 85-ös elit pókot, a 80-as karakter meg 45 mp alatt.

    (#51498) ígyvanferi
    Már mint, hogy van-e benne kihívás vagy miközben tv-t nézel és borsót fejtesz tudsz geart szedni? Ez tényleg nem mindegy.
    Mostanáig csak egy oldalról néztem a squisht, arról, hogy az aktuális szinthez képest lefelé minden ellenfél sokkal erősebbé válik. Ugyanakkor van ennek egy másik oldala is, lényegében ennek pont a fordítottja, vagyis az aktuális szinthez képest felfelé minden ellenfél gyengébb lesz. Játékos szemszögből nyilván jó móka lesz majd, hogy fejlődés közben a 3-4 vagy ennél is több szinttel magasabb mobot/játékost is le lehet győzni, de a blizzard részéről nem biztos, hogy jó lesz az, ha minden karakter az aktuális szintjénél 3-4 szinttel magasabb területekre jár majd fejlődni. Azt hiszem, ha megjelenik a wod, kihagyom az első pár részt és rögtön ugrok a 95-ös területekre fejlődni..
    A twinkekről nem is beszélve, nagyon úgy áll a helyzet, hogy egy 90-es twink bis gearben hosszú ideig sokkal erősebb lesz, mint egy lvl 100-as min. heroic gearelt karakter. Arra is kíváncsi vagyok, vajon hogy oldják meg azt, hogy a játékosok ne a lvl 90 bis mop gearben járjanak majd raidelni, mint a az első bc/wotlk raidekben. Nem tudom, hogy te játszottál-e már akkor, de én még emlékszem, hogy egy t3 set még simán megállta a helyét a t4 mellett, és minden akkor elérhető kék cuccnál jobb volt. Volt bc-ben egy kínai guild, ahol a játékosok 3/4-ede t3-ban volt, amikor kipucolták a bt-t (t6 insta). Kb. ez várható most is a squish-sel, hogy sok guild majd soo gearben fog járni a wod t2-t3 raidekre.

    Azok a játékosok, akik leginkább sírnak a squish miatt, elfelejtik vagy nem is tudják, hogy miért volt egyáltalán szükség az exponenciális fejlődésre. A repülés állandó gátolása max szintig, a hp hatalmas növelése cataban és mop-ban is mind arra hivatottak, hogy a fejlődő karakter számára veszélyes legyen a világ, ne akarjon sokkal magasabb területekre menni és figyeljen oda, hogy merre mászkál, mert egy erősebb mob simán lezúzhatja. Emellett pedig meg volt az az érzés is, hogyha a karakter szintet lépett és jobb cuccokat szerzett, akkor érezhetően erősebb lett az ellenfelekkel szemben. Most mindkettő el fog tűnni. Nem véletlenül van megint 10 szint ugrás, legalább ennyi kell, hogy a lineáris fejlődés miatt legalább észlelhető legyen valamiféle fejlődés..

Új hozzászólás Aktív témák