Új hozzászólás Aktív témák
-
dudikpal
aktív tag
válasz proof88 #3353 üzenetére
"Jó lehetőséget látnak benne és ezért, meg persze némi pénzért cserébe ők a félgyári csapat."
Te egy álomvilágban élsz. A mondat az életben így hangzik: "Kurvasok pénzért cserébe ők a félgyári csapat"
Ennek a lehetőségnek a kibulizásához(sajnos) semmi köze nincs Norbihoz, csakis ZZoli "okolható" ezért a félgyári felállásért. -
Motion_Blur
félisten
válasz proof88 #3384 üzenetére
Megéri bizony! És igen, rá lehet hátulról látni a 2. kanyarra és a Mansell-re is
Illetve a teljes utolsó szektorra. De a legnagyobb élmény a csapatok kamionjainál mászkálni, illetve hátulról beosonni a csapatok garázsába
soha nem felejtem el amikor jópár éve GT-n ott álltunk a Maseratik között a garázsban, a világon senki nem szólt ránk, de akkor nem is nagyon voltak kint népek, nem foglalkoztak vele hogy kik vagyunk
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Ventur@
senior tag
válasz proof88 #3384 üzenetére
Vastagon megéri a paddock jegy. Tavaly mi is vettünk és hát pl.: az időmérőt D'Aste-ék boxa mellett követtük végig. Nagyjából 2 m-re volt tőlünk a bömbölő (és ha jól tudom mellettük voltak Zengőék) és látni az autót élőben, meg hallani a hangokat (érezni az illatokat ), főleg mikor egybe be és akkor guruljunk, az minden pénzt megért (iiistenem, de szép hangjuk volt a Fordoknak ).
A paddockban kaptuk el Coronel-t egy kis beszélgetésre az időmérő után - úgy kóricált ott a népek között, mint egy túrista - és lazán leállt velünk csevegni egy jó ideig (ne egy-két percre gondolj. Legalább vagy 10-15 percig beszélgettünk vele).
Vagy ott volt még az autogramosztogatás is, majdnem az összes WTCC-s pilótától szereztem mind promóanyagra aláírást, mind a pólómra párat (JT, Coronel, Wéber Gabi, de aláírta Juni Gyuri is).
De ha akarod még folytatom az élménybeszámolót .
Szóval vastagon megéri a 3000, mert még egy ilyen élményt, ilyen kevés zsetonért nem kapsz .
Ahogy a PH-n szokták írni: Különösen ajánlott .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
-
ruti
Közösségépítő
válasz proof88 #3455 üzenetére
tényleg nem volt tömeg,
a Q1 végén Thomsonnak azért nagy szurkolás ment
(ő is ugye az utolsó másodpercekben tudta megkezdeni a mért körét, a Q1 leintésekor, aztán végül nem lett jó idő, és nem fért be a 12-be, pedig aztán senki nem zavarta ) kár érteviszont nem volt Zengős stand, vagy holnap lesz csak?? meglátjuk...
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
ruti
Közösségépítő
válasz proof88 #3457 üzenetére
1. szerintem mindenképpen előny, hogy nem kell sorban állni...
a 8-as kapunál ma 2 ember tépte a jegyet, az lesz a tölcsér, ha ott nem bővítenek, a kapunál is felhalmozódik a tömeg.
2. igen, a 8-asnál 5 jegyárusító fülke volt, a főkapunál már nem emlékszem, de lehet ott még több...
3. a paddock belépő az napi, nem kétnapos, ha vasárnapid van, azzal a kapuban nem csinálnak semmitSession Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
IreN!CuS
őstag
válasz proof88 #3507 üzenetére
Ami engem baromira zavart ,hogy a Gold5 zárva volt pedig már tavaly F1-alatt is ültek ott....most miért nem lehetett kinyitni.....Előttünk mentek a gpticketshop srácok ők is csodálkoztak ,hogy ez milyen szervezés
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
-
dudikpal
aktív tag
válasz proof88 #3606 üzenetére
"ez az egész világon elterjedt dolog az autósportban" - lófaszt! Nézzél több V8 supercars-t. Ott motorerőből mennek a srácok időmérőn, nem létszükség baszakodniuk ilyen szarságokkal, illetve nem is tehetik meg! Ilyen szabályokkal nem lehet népszerűbbé tenni 1 wtcc-t.
Ez egy pont olyan röhejes etap volt, mint amilyen a sorozat maga. Remélem Norbi mihamarabb ugrik innen egy normálisba, az Ő érdekében. -
madmike
őstag
válasz proof88 #3617 üzenetére
Szerintem nem csak a WTCC-ben, ugy gondolom, hogy a zárt karosszériás versenyeken mind használják. A formula autók nem tudják, mert őket lassítja ha valakinek a seggében mennek.
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
madmike
őstag
-
Male
nagyúr
válasz proof88 #3625 üzenetére
Elég kemény büntetés, ugyhogy igen...
Jó lenne, ha nem menne el jogászkodás irányába a WTCC.Jah, és mik lesznek a kivételek? "jajj, hát leesett a turbó nyomás, azért mentünk lassan"... szerintem itt nincs olyan komoly rendszer, mint az F1-ben, hogy minden adatot pontosan lássanak az ellenőrök.
Vagy éppen "kicsit kicsúsztam, azért lettem lassabb" -> legfeljebb porol egyet, és ráfogja.Értelmes emberek vannak ott, tudják értelmezni azt, hogy versenyezni kell, és kész. Ha elkezdik agyon szabályozni, ahogy az F1-nél, akkor csak exponenciálisan nő a szabályzat hossza, és jönnek a végeláthatatlan viták, hogy szabályos, de nem az, de akkor is az, de nem... ezt utálom az F1-ben is. (műszaki okokból álltam félre, nem azért, mert kifogyott volna az üzemanyag... a műszaki ok pedig az volt, hogy kevés volt az üzemanyag... de akkor sem a mi hibánk, mert a töltő berendezés volt rossz... gondolom te is emlékszel ezekre... a franc se kíváncsi az ilyenre. ...de a tiltott csapatutasításos időszakban is mi ment... ez csapatutasítás volt, de nem volt az, mert nem mondtuk ki, de az értelme az volt, de nem...)
-
válasz proof88 #3638 üzenetére
Én meg azt remélem, hogy marad ilyen szerény srác és akkor továbbra is csak megmosolyoghatjuk az ilyen beszólásokat.
Ellenben egy tökszteroid-kúrán remélem átesik idén, mert tavaly néha bántóan óvatos volt a pályán (amit ő is lenyilatkozott többször, hogy muszájból, de ugye idén nem a yokohama trophyra kell figyelni).
Ebből a szempontból nálam Coronel az etalon. Ő azt a nyamvadt kocsit odarakja, ahova befér, nem szarozik. És nem olyan idióta módon, mint néha Müller, aki ráadásul az egyik legjobb technikában ül.
Szóval remélem, hogy Norbi is be fog keményíteni idén rendesen. Elsőkerekessel amúgy is könnyebb püfölni a másikat. Legalábbis míg el nem fogy a gumi.Sent from my keyBoard
-
-
válasz proof88 #4660 üzenetére
Lehet, de Kiss Norbi kb. bármibe beleül és rögtön villant. Szóval neki inkább elnézhető. Szvsz.
Yayoh: abban mi a nagyképűség, hogy szeretne dobogót és/vagy top10-et? Attól, hogy olyan messze van tőle, hogy nem látja, még szerethetne. Végül is valami célokat ki kell tűzni.
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
válasz proof88 #4666 üzenetére
Én bírom a Gábort, tett le ő az asztalra kézzelfogható a dolgokat és a technikai tudása nyilvánvalóan kimagasló, nem féltem most se. De szerintem szerethetőbb figura lenne, ha valamivel több alázatot mutatna a többiek és a sport iránt. Ezt nem csak a fentebb említett megjegyzésére értem (még ha azt esetleg félre is értettük páran).
A WTCC-ben tényleg nem volt arc, viszont durcázás annál több. Szerintem azt akkor szintén nem kellett volna erőltetni. Nyilván amúgy a WTCC-s szereplést pont nem lehet mérvadónak venni, hiszen tök ismeretlen autó volt, én nem is írom le ennyiből. Nagyon remélem, hogy most a Seat-tal - ami azért mindenkinek új - fogja tudni hozni ismét az eredményeket.Sent from my keyBoard
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen