- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Steam topic
- Diablo IV
- Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Flintlock: The Siege of Dawn
- EA Sports WRC '23
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- EAFC 24
- PlayStation 5
- Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Három nap alatt 5 millió eladott példány
-
GAMEPOD.hu
Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmény topic: World of Tanks - MMO - Archívum I.
Aktív témák
-
"As mentioned earlier the final drive for the whole series was meant to be at the rear of the vehicle. However none of the drawings of E-50/75 make any space allowance at all for a rear gearbox and final drive except for adding teeth to what was the idler. For instance the turret would probably have to be a couple of feet further forward on the hull top. Also they all show the standard Tiger II sprocket at the front of the vehicle as well! I think that the E-50 probably had the gearbox at the front: the E- 100 certainly did. I believe the projected rear drive motor was to have been the Maybach HL233P with ZF gearbox but my German isn't that good! "
Ott a lényeg, a többi lényegtelen most.
Azért írtam amit írtam, hogy a legjobb motorral/esetleg fejleszthető váltóval kerüljön a váltó hátulra.
Vegyük észre, hogy nem a motor van benne elől, hanem a váltó. Azt meg szerintem nem nagy kunszt elrakni hátra, ha már összehánytak pár olyan meggymagköpködő dobozt ami az E75höz vezetett.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。