Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fsb1000

    nagyúr

    válasz rlazol #74333 üzenetére

    Én nem okolok senkit és sikeresnek érzem magam a WoT nevű játékban. Valószínűleg a TOP10% tagja vagyok, ha pedig a korosztályomat lehetne vizsgálni ott talán a felső 1-2%-ban lehetek.
    .
    Kb 52% winrátánál kezdett zavaró lenni a dolog, mert akkor már lényegesen jobb voltam az átlag játékostól. Ezért gondolom azt, hogy egy választóvonal az 52% környéke. Kb 1300-400eff-em volt akkoriban. WN7/8 nem volt még akkor de a kevés sebzés miatt kb. az is ennyi lehetett.
    .
    Az én statisztikámat nem rontja ez a manipulált RNG dolog (legalábbis ezt saccolom), viszont jelentősen rontja a játékélményem, mert kb 2 évvel ezelőtt a játék kiszámíthatósága lecsökkent és azóta is csökken.
    Sok sok tényező okozza ezt, de mindközött a legbosszantóbb és legkézenfekvőbb az RNG eltérítése csatánként vagy akár hosszabb időszakra is.

    És még valami: az MM-el semmi gondom. Ránézek és tudom mi várható, az tiszta ügy. Az a baj, ha egy bármilyen tank jön velem szembe akkor nem tudom mi lesz. A sok ezernyi csatában megszerzett tapasztalat elinflálódott, nehéz megítélni ki fog átütni vagy én kit fogok átütni. Ismerem a gyenge pontokat a legtöbb tanknál de szart sem ér ha száz méterről is beszűkült célkereszttel nagy a szórásom.
    Másnap meg a légy péniszt is lelövőm az ellenfélről, úgy hogy mozog a tankom. És még a gyenge pontokat sem kell célozzam, szinte bárhol átütöm.
    .
    Nyilván van szubjektív túlzás is ezekben az észrevételekben, erősen általánosítok, és már rég nem készítek részletes statisztikát, mert beletörődtem hogy ilyen, de megnyugtató hogy nem egyedül vagyok Napóleon a sok okos ember között akik úgy gondolják a WG olyan becsületes cég, hogy nem alkalmaz pszichológusokat abból a célból, hogy a játékosokat magukhoz kössék pl. a játékmenet manipulálásával.
    .
    Milliárd dollár a tét.

  • PitLee

    őstag

    válasz rlazol #74333 üzenetére

    Javíthatsz te is csak azt a bizonyos Battle Mechanics című szösszenetet be kell biflázni olyan szinten, hogy játékon belül egy éles szituációban is tudd mire számíthatsz és az alapján hozod meg a taktikát amivel nyerhetsz.
    Az alapokhoz tartozik még a játszott tier-ben tud mit hol kell lőni, ismerd a térképeket + az ellenség következő reakcióját próbáld kitalálni vagy hozd olyan szituációba amire egy bizonyos képen reagál..

    Aki ennyi dolgot a fejében tud tartani és alkalmazni is tudja egy csatában azok jobb eredményeket érhetnek el a játékban.

    Azt azért ne felejtsük el, hogy a WG első játékai körökre osztott stratégiai játékok voltak innen álmodtak egy nagyot ami sikerült, de mivel nem szakadtak el a múltuktól a dobókockától ami mai napig a játék fő része(csata kereséskor mai napig látható) és meghatározója.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák