Új hozzászólás Aktív témák

  • adamgreen

    senior tag

    Amugy itt a teljes poszt :

    ¤ Korábban az lett közzé téve, hogy az új fizika tesztje két lépcsőben érkezik, az egyik a realisztikus fizikával, a másik pedig az egyszerűsített verzióval, de Storm szerint a második lépcső nem az egyszerűsített változat lesz, hanem ugyanúgy a realisztikus, csak némi módosítással.
    ¤ A 9.7 tesztje nemsokára jön.
    ¤ Teljességgel lehetséges a tier XI-es csata tier IX-esek nélkül. Az MM remekül működik. (Nem, nem elírás, a tier XI a IX-es és a X-es tankok MM besorolása, ez eredményezi a néha előforduló teljes, vagy majdnem teljes X-es csatákat, egy - kettő, vagy akár nulla IX-essel. - a ford.)
    ¤ Egy orosz szerver moderátor megerősítette, hogy az ellenséges töltőidő kijelző mod nem tiltott (pláne az nem amelyik a ,,Jove modpack"-ben van, ami a bal alsó sarokban a tank statisztika mellett mutatja a töltőidőt).
    ¤ Lehetséges, hogy a T-34-88 (zsákmányolt T-34 88 mm-es L/56-os ágyúval felszerelve) be fog kerülni a játékba.
    ¤ A Csehszlovák ág még a nagyon kezdeti állapotban van, a fejlesztők az első prémium közepes tankon dolgoznak, a T 40-esen.
    ¤ Storm eléggé vitathatónak ítéli azt az álláspontot miszerint a WoT jelenlegi fizikai rendszere elegendő.
    ¤ Meglehet, hogy a napi bejelentkezési bónusz az EU és a RU szerverekre is be lesz vezetve, de később. (Asia és NA már rendelkezik egy - egy ilyen bónusszal ami naponta sok apróságot ad - prémium nap, fogyócikkek, kredit stb. -, majd a végén egy prémium tank - tier VI - is beparkol a garázsba. Mindezeket csupán azért, mert napi szinten belépnek a játékba. - a ford.)
    ¤ Annak ellenére, hogy a BigWorld-ben megoldható lenne a randomizált objektum lehelyezés a pályákra, nem lesz megcsinálva, mert felborítaná a pályák egyensúlyát.
    ¤ A csaták átlag időtartama 7 perc, bár ez a tier függvényében változik. Ez az elmúlt 6 hónapban alig változott. (7 perc... jó lesz az 3 - 4-nek is, tiertől függetlenül. - a ford.)
    ¤ A lehetőség, hogy egy tank bezúzza a másikat ütközéssel egy szilárd objektumba (házba, falba) nem lesz megcsinálva.
    ¤ Úgy tűnik a T95 nem fog buffot kapni kompenzálandó a ramaty mozgékonysága a dombos pályákon.
    ¤ Nincs tervbe véve, hogy a prémium tankok pontosság nerfje miatt a játékosok bármiféle kompenzációban részesüljenek. (Hogy itt a 9.6-os általános pontosság nerf-re gondoltak, vagy lesz egy második, csak a prémium tankokat érintő nerf, azt nem tudni. - a ford.)
    ¤ Unalmas lenne, ha az összes tank, vagy legalábbis az azonos típusok ugyanakkora látótávval rendelkeznének.
    ¤ A Super Pershing HD átdolgozásának célja: ,,Megpróbáljuk nem megváltoztatni a páncélzatát."
    ¤ A fejlesztők azon (is) munkálkodnak, hogy a tank típusok még változatosabbak legyenek.
    ¤ A TD látótáv nerf következményeképpen a TD-k kevesebbet sebeznek (átlag összesebzési érték) úgy, hogy ők is szpotolják fel a célpontot, de összességében a sebzésátlaguk nem csökkent.
    ¤ Kijelentés: ,,Túl sok balhés tank van!" Válasz: ,,Akkor játssz többet ilyenekkel." (Valószínűleg a ,,statpadder" és a könnyebben játszható, kissé OP tankokra értik. - a ford.)
    ¤ Kérdés: ,,Mit kellene kezdenem a nagy távú támogató tankokkal azokon a pályákon amik rákényszerítenek a közelharcra?" Válasz: ,,Légy találékony smile hangulatjel"
    ¤ A szovjet könnyű tankok a statisztikák szerint jól muzsikálnak, talán túl jól is. (Várható egy esetleges könnyű tank nerf az oroszokhoz...... de, mint tudjuk, ha az orosz változik, az az összes többi nemzetet is érinti. - a ford.)
    ¤ Lehetséges, hogy egy szpotolódó pontot fognak hozzáadni a lövegcső végéhez. (Értsd: Ha kilóg a cső a bokorból, már szpotolhatnak is. Hozzáteszem, ennek a fordított változata szinte biztos, hogy már rég benne van a játékban, mikor is az ellen a lövegcső végével szoptol minket. Rengeteg, félre nem érthető (!) szituációnak voltam már tanúja amikor ,,csőszájfékek" szpotoltak fel. - a ford.)
    ¤ ScorpionLord ¤

Új hozzászólás Aktív témák