-
GAMEPOD.hu
A jól bevált formula, ezúttal a II. világháború tengeri legendáival.
0.8.9 Patch Notes
----------------------------------------------------
Magyar WoWs Discord Közösség
----------------------------------------------------
Ajánlott Buildek
I Battleships I Cruisers I Destroyers I Aircraft Carriers I
----------------------------------------------------
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
Ted_Beneky
senior tag
-
félisten
-
olivera88
veterán
válasz Trucker39 #34132 üzenetére
Hááát nekem is volt vmi olyasmi érzésem h még kevesebben akarnak majd CV vel játszani ezután. Miután így "túl lett bonyolítva" .
Sztem még korai leírni, változhat még sok minden..
Eddig csak húzgálni kellett a gépeket a mapon egérrel.. Most meg...
WarThunderben is egeres irányítás van ha jól tudom? Próbáltam, de már nem emlékszem.LG Velvet 5G Android 11 - Windows 10 Pro x64 & Debian 11 Bullseye - WoWS unsinkable_sam_
-
Honzi
senior tag
válasz Trucker39 #34132 üzenetére
Billel is lehet irányítani a hajót ha lelövik az adott squadot vagy leszállsz velük.
Az előbb linkelt videómban is van egy rész. [link]
A gépeket pedig szintén lehet billel szerintem egyáltalán nem volt vészes inkább szokatlan na meg még erősen alpha az egész.[ Szerkesztve ]
Ryzen 3600 & GTX 1080
-
félisten
-
félisten
-
ddt500hu
veterán
válasz Trucker39 #34946 üzenetére
Hát én egy ideje nem CV-zek (nem izgatott már) és ellenségként sem zavart. Valahogy azt éreztem, hogy veszített a vonzerejéből a CV osztály.
Ez meg amit mondasz valszeg végképp kicsinálja. De hát vontak már vissza változásokat szóval várjuk ki a végét.
Lehet minden marad a régiben. -
ledgeri
nagyúr
válasz Trucker39 #34946 üzenetére
Megmaradt az oldal váltás, O Billentyű, se csak 100-100% vagy 125-75% lehet a max eltérés...
Gagyi az egész...(#34949) FoxiestFox a Delayed Detection lett volna a másik... Arról infód van-e?
(#34950) ddt500hu Inkább az kéne, kicsi rebalance-szal!
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
olivera88
veterán
válasz Trucker39 #35010 üzenetére
Tech tree ben azt mutatja ha ráhúzom a kurzort h keressen prém shopban. De ha rámegyek akkor viszont, ott a gomb/ amivel meg lehet venni.
WG modstation van fent nekem, abban a van ez a mod.Frame24 Nekem megvan Belfast és Miss is. Kiváncsi vagyok mit történne ha rákattintok vásárlásra.
[ Szerkesztve ]
LG Velvet 5G Android 11 - Windows 10 Pro x64 & Debian 11 Bullseye - WoWS unsinkable_sam_
-
ledgeri
nagyúr
válasz Trucker39 #35280 üzenetére
...Ha ezt szeretnéd ma, akkor a te játékod a warthunder... ma. Ott mindent irányíthatsz te manuálisan! csak max szinten pl omaha áll, de a többihez képest... OMG katgória!
[ Szerkesztve ]
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
ledgeri
nagyúr
válasz Trucker39 #35367 üzenetére
Egyébként ez is: Kijön a hír egy tartalommal, és másnapra bejelentés nélkül változik...
Első nap nem volt benne a nemzetenként párhuzamos CV-k esélye...// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
félisten
válasz Trucker39 #35386 üzenetére
Akkor vegyük át pontról pontra.
Mikor elkezdesz egy I-II vh. korában játszódó hajós játékot designolni, két úton indulhatsz el.
Az egyik, hogy te szimulátort fogsz csinálni, és eléred az éra szerelmeseinek 5%-át. Lehet, ezzel is sokat mondtam.
A másik, hogy árkád játékot csinálsz, amivel elérhetsz szinte bárkit, aki szereti a harci hajókat.
A WG a második úton indult el, hiszen, mint gyakorlatilag minden kiadó, pénzt szeretne keresni a termékével. Sokat.
Mint árkád játékfejlesztő, megkockáztatta, amit nem kellett volna: egy teljesen RTS nézetű, multitask, stratégiai szemléletet követelő classként hozta be a CV-ket, iszonyú, kikerülhetetlen alpha strike lehetőségekkel.Miért probléma ez? Mert ahogy bejöttek a CV-k a hadszíntérre a valóságban, a tengeri ütközetek így néztek ki:
Ellenfél hajó spotolódik -> repülők felszállnak -> repülők odarepülnek -> repülők ledobják a cuccot -> ellenfél hajó REKT.
Szerinted szükség van erre a játékban? Szerintem nincs, nem volt, nem lesz, plusz a CV playerek marginális részei a játékosbázisnak, cserébe mindenkit idegesítenek. Nem a személyük, mielőtt félreérted, hanem a szar CV design.
Plusz a skill gap óriási közöttük, ami a meccsek brutális többségében sorsdöntő. Ha egy BB felmossa a padlót egy másikkal, vagy két másikkal, vagy három másikkal, még akármelyik csapat nyerhet. Ugyanez cirkákra is igaz. A DD-k hatása már érezhetőbb a capek miatt, de a CV-é sorsdöntő. Megkaptad a jobb CV-t? Win. Megkaptad a rosszabbat? Loss, de sanszos, hogy te is süllyedsz perceken belül.Pár hónapja vázoltam egy elég hosszú hsz-ben (még a rework híre előtt), hogy szerintem hogyan kéne kinéznie a CV újragondolásnak, ha játszható classt akarnak az RTS megtartásával. Gyakorlatilag semmi sem teljesült belőle.
Én, bár a BB-ket szeretem legjobban, játszom cirkálóval is elég sokat, illetve alkalmanként DD-t, tehát nem csak a BB nézőpontot osztom, mikor azt látom, hogy cancer a CV class.
"Nincs is kényelmesebb dolog, mint messziről osztani a salvo-kat más hajókba, a töltés közbeni időben meg malmozni, vagy posztolni valami képet a kedvenc fórumába. Bosszantó is, mikor nem hagyják a csatahajó játékost nyugodtan játszani. Zavarják a csíter CV-k, rombolók, cirkálók... és ahogy olvasom, már a tervbe vett tengeralattjárók is."
Ja, ahogy te elképzeled a BB játékot Nem egészen erről van szó, bár nem hibáztatlak, sokan tényleg ezt csinálják. Viszont nem ettől lesz 60+% WR-od BB-vel, hidd el. A BB játék éppúgy stratégiai szemléletet igényel, ahogy a CV, csak itt a squadok helyett a pozíciódra, a megfelelő pillanatban tüzelésre, és a megfelelő célpontválasztásra kell figyelned, és arra, hogy a hajód életben tartása mellett tankolj a csapatodnak, tehát folyamatosan lőjenek rád, ha lehet, mert addig sem a cirkálóidat lövik, így ők tudnak dolgozni."Azt próbáltam a korábbi hozzászólásomban érzékeltetni, hogy a játék fontos része a hordozó is. Nem, nem támogató fegyver, nem tüzet oltó repülőgép platform, nem füstölő gép platform és még sorolhatnám azt a számtalan hülyeséget, amit felsoroltak a WG-nél a tervek között.
A hordozó, mint a hogyan a 2 világháborúban is volt, csapásmérő, főfegyverzet. Csatákat eldönteni képes, veszedelmesen erős fegyverzet."
Fentebb írtam, mi történik, ha marad főfegyverzet és strike force. Az egyetlen út, hogy maradjanak, a support class, korlátozott strike erőforrásokkal."Ha ez a játék valamennyire még szeretne hasonlítani a valósághoz, legalábbis küllemben, akkor rendbe rakja a hajó osztályokat. nem úgy hogy a hajó osztály felét kitörli és más hasonló marhaságok."
Sosem szeretett volna hasonlítani a valóságra, de évek óta számon kérik rajta. Ez egy árkád cucc, amiben játszhatsz a kedvenc ww I-II hajóiddal."A történelmet ismerő és szerető játékosok messze el fogják kerülni ezt a játékot."
Én régóta kívánom, hogy húzzanak a vérbe abban az esetben, ha nem képesek helyén kezelni a játékot és a tényt, hogy nem szimulátor, és hogy elsősorban játszhatónak kell lenni, és csak másodsorban reálisnak (már ha ez egyáltalán cél bármilyen szinten is, amit kétlek). Mit sem utálok jobban, mint a rinyát, hogy JAJDEAVALÓSÁGBANMÁR....Összegzés:
- marginális CV playerbase a játék össz playeréhez viszonyítva, abszolút irreleváns
- jelenleg olyan strike erőforrások, melyek ellen nincs counterplay (ez a legnagyobb probléma, mindig ez volt)
- a kezdeti CV implementáció folyamatos nerfelése mellett is ugyanúgy maradt cancer, míg kénytelenek voltak belátni, hogy nem fog működni ebben a formában
- nem szempont a történelmi hűség, a játszhatóság a szempont (aminek örülök, talán kiveszik a fejüket a seggükből)Én itt voltam két éve, mikor először, szinte tudás nélkül meglett az első high tier BB-m... a Monti.
Akkoriban nem szerettem, gyengébb is volt, a skill is hiányzott.
Elmesélem, hogyan nézett ki egy csata. Akkor még nem volt sok radar, sem lényegesebb CV nerfek, így szinte minden csatában volt 5 DD, és 1 CV per team (kezdetben 2)
Elindítottam a játékot, elindultam az egyik flankre, kikerültem 30-45 20km-es Shima torpedót (ha épp sikerült), majd jöttek a repülők, az AA lelőtt kettőt, majd a 2-3 squadnyi torp bomber tökéletes fésűben a hajó oldala mellé dobott 10-15 torpedót. Teljesen mindegy, hogy be, vagy ki fordultam, a legerősebb AA-val rendelkező T10 BB sem volt képes megvédeni magát. Ha valamiért ezt túl is éltem, 10-20k hp-val a csatahajó a csata további részére való tekintettel teljesen haszontalanná válik, mert tankolni nem tud, ergo hót fölösleges a csapatának. Illetve ezután úgyis jöttek a bombák, és leégtem a picsába.
Aztán később, már valamennyi tudással a Kurfürsttel is replikáltam ugyanezt a mechanizmust.Na, ez ment pár hónapig, mígnem elkezdték nerfelgetni a CV-ket. Csak lassan, pár havonta valami kicsit.
Kb egy évvel ezelőtt jutottunk el odáig, hogy a régi CV playerbase jó 70%-a feladta a classt, és elkezdett valami mással játszani. Elértünk oda, hogy lassan egészen játszható lett a játék a legtöbb class számára.
A cirkálók erősek, a DD-k száma limitálva lett, és a radar is kordában tartja őket valamennyire, és alig lehetett CV-t látni. Hosszú, szoros csatákat lehetett menni még egy éve is DD-vel is, CA-CL is, BB is.
Néhány hónapja ez változott, felröppent a rework híre, majd megjöttek az első videók, és hirtelen újra megjelentek a CV-k minden tierben.
Hogy miért? Ki tudja. Talán élvezik az utolsó, igazán cancer hónapokat a rework előtt, talán most húznak ki CV ágakat, hogy aztán megkapják az összes újradolgozottat, viszont elértünk oda, hogy a mostanában megélhető 10 perces unalmas roflstompok mellé még CV is gyakorta jön szembe, és szinte minden esetben sebzést farmol, tehát ránk, BB-kre dobál, ami továbbra is segg, mert nincs lehetőség a counterplayre. Még annyi sem, mint a cirkálóknak, hogy megnyomnak egy gombot, és egy ideig lepotyognak a repülők.
Csináltam egy külön full AA Monti 19 pontos kapitányt, de semmit sem ért, mert a másik segg ág, a brit HE BB-k két salvoból legurítják a fedélzetről az AA ágyúk nagy részét, és ugyanott vagyok, mint addig, csak feladtam pár értékes perket az AA-ért.Pár dolog, aminek a játékban teljesülnie kell:
- ne legyen kő-papír-olló. Tehát a cirka üti DD-t, BB üti cirkát, CV üt mindent. Legyen counterplay opció minden classnak minden class ellen. Ez még a BB-k számára is adott még a DD-k ellen is, mert látjuk, ha spotolva vagyunk, látjuk a minimapet, értelmes kanyargással a DD-k veszélye is minimalizálható, a cirkák és a többi BB ellen ott a főfegyverzet, a CV ellen viszont nincs gyógyír.
- unicum CV csak unicum CV ellen mehessen, ugyanis ha noob ellen megy, az egy win az első perctől, gyakorlatilag akadály nélkül le lehet farmolni az ellenfelet átlagos CV játékkal isMost így ennyi.. de szerintem azért látod, hogy nem olyan fekete-fehér ez, mint látszik, és kicsit többről van szó, mint arról, hogy a BB class rinyál a CV-k miatt.. nem.. minden class rinyál miattuk, amióta mennek a szerverek, mert ez az egyetlen class, amivel közepes és afölötti játékkal akadály nélkül lehet lefarmolni szinte bármi mást, és ennek nincs helye a játékban, mert az nem normális, hogy a playerbase 10%-ának kedvéért szopjon a másik 90%.
[ Szerkesztve ]
-
sutyerák007
senior tag
válasz Trucker39 #35386 üzenetére
Az megvan hogy cv-ből 1 van a csapatban? Szerinted az jó dolog hogy 1 emberen múljon egy meccs? A jelenlegi metában kb így néz ki. Példa: T10 meccs neked van egy full idiótád/bot szembe pedig egy unicum cv játékos akkor kb 90% hogy a jobb cv-s csapat fog győzni...
Fox:
Nem a személyük, mielőtt félreérted, hanem a szar CV design.
Plusz a skill gap óriási közöttük, ami a meccsek brutális többségében sorsdöntő.igen sajnos túl nagy a szórás a játékos között. Ami még annyira nem is baj egy BB,CA játékossal mer belőlük van 2-4 ÉS 1 ilyen hajónak nincs akkor hatása egy meccsre DE cv-ből csak 1 van. (nyilván homokozó szinteken lehet 2 még mielőtt valaki ráugrik)
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Trucker39 #37755 üzenetére
Hát igen, ez már nem CV játék. Poén, hogy játékmenetben nerf, sebzésben és irritációban buff, vagy valami olyasmi Sikerült visszafelé fejlődni mintkét aspektusból.
Ez a repcsis wasdolás egyetlen class esetén tudna amúgy működni, és az a BB-CV hibrid, pl az Ise.
Ez Blitz-ben bent van, és egész mókás, ahogy néztem videón.
Simán adhatna egy plusz dimenziót az Ise-nek, hogy lövöldözés közben felküldhetsz egy rajt, és wasdolhatsz vele, míg az ágyúid töltenek. nyilván valami masszív cd-vel, hogy ne legyen OP. Mondjuk 3 perc.
Pl BB 1v1, a célpontod nose in, felküldesz pár TB-t, rápottyantod, kifordul hogy beálljon közé (már ha elég oktondi ahhoz, hogy ne ismerje fel, hogy jobb megenni 1-2 torpot, mint oldalt mutatni), a főágyúiddal pedig kicsapod.
Vagy ha egy DD vadászik rád, megkereshetnéd abban a fél percben.Vagy ott a Tone, hasonló kezelhetőséggel azt is be lehetne tenni.
-
olivera88
veterán
válasz Trucker39 #37755 üzenetére
Nem csak azért lett egy squadron h jobban oda tudjanak figyelni. Hanem h ne legyen akkora hatása CV nek csatára. Ugye erről volt szó h ne legyenek olyan erősek a hordozók. De még így is erős tud lenni h egy squadron van levegőbe, mert ugye többször bír támadni ha nem lövik le a gépeket.
Például kigyújtok egy BB t rakétával, akkor félre húzodok egy kicsit olyan helyre ahol már nem ér a légvédelem, és megvárom h javitson, aztán ha javitott akkor ráküldöm megint a gépeket és újra kigyujtom.
LG Velvet 5G Android 11 - Windows 10 Pro x64 & Debian 11 Bullseye - WoWS unsinkable_sam_
-
sith7
nagyúr
válasz Trucker39 #37759 üzenetére
csodás
igen, szó volt róla, hogy a service idejét növelik
Fox
elhiszem, hogy Te örülsz neki, de ha belegondolsz, ez se jó , ha tényleg így van ...
Szarrá nerfelik a cv - ket, akkor minek vannak a játékban ... régen a történelemben elég erősen jelen voltak a tengeri hadviselésben, ha jól emlékszem ... de itt ... így ?egyszerűbb lenne kivenni őket
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
félisten
-
félisten
-
félisten
-
félisten
-
cheatergs
senior tag
válasz Trucker39 #37838 üzenetére
Sztem ki kéne venni a fenébe a cv-ket, és eventként v inkább jutalomként kéne szerepelniük.
Tegyük fel a cap jutalmaként vmi időlimit elteltével (jelezve, h az adott csapat meg is tudta tartani a capet) beszáll a map széléről egy-két raj és megtámad (~likvidál) 1 ellenséges hajót. Így létfontosságú lenne mind2 csapatnak a capelés, és mid range-en kívül senki nem tartózkodna, mert a camp egyenlő az öngyilkossággal.
Cserébe buffolni kéne a bb-k páncélzatát, és felére csökkenteni a fire chance-t, h ne legyenek már fodderek a másik 2 class számára close combatban (152 mm alatti űrmérettől kvázi ne sebződjenek, és a cl-ek se őket HE spameljék, hanem a dd-kre vadásszanak).No, nem mintha a wg képes lenne ezt kivitelezni, nem h balance-olni!
Mindig minden mindegy
-
sith7
nagyúr
válasz Trucker39 #37838 üzenetére
Az egyik legnagyobb szívás most, hogy nincs T9 ... és így 330k xp - t kell összeszedni a következőhöz
Ennek az lesz a vége, hogy aki azt mondja , játszanék egy jó cv - s csatát, akkor only T10 cv - vel fog játszani, mert ott nem kell idegeskedni, hogy tud - e érvényesülni, vagy nem
FoxiestFox
értem, és a nagytöbbség az cv ellenes ... egyszer ki kellene próbálnod neked is, hogy mennyire nem egyszerű cv - vel érvényesülni, főleg jelenleg -
capulet75
addikt
válasz Trucker39 #37850 üzenetére
Nem hiszem hogy érted, de itt arról van szó hogy a jelenlegi játékosbáizis 80-90%-át szivatják a CV-k miatt. Én nem tudom mekkora bevétel lesz az új prémium CV-kből, meg a többi, de ha nem lesz ki ellen játszani, akkor cseszhetik. Arról nem is beszélve hogy a másik 3 ösztályból 10x annyi prémium hajót el lehet adni. Jó, ez így nem teljesen igaz, inkább 20x.
Saját magamból kiindulva: elég sok pénzt beletettem ebbe a játékba. Van cca 600 nap prémem, 32 vásárolt prémhajóm van ( a többi nyeremelny vagy láda ), olyan 50k doublont vettem eddig camokra, ect... Ez elég jelentős összeg egy játékra , és mivel szeretem ezt a jgémet, és szeretek játszani a klánommal, ezért ez a pénzcsap továbbra is nyitva lenne ha nem baszna ki velem, és másik 46587342 random emberrel a WG. Van egy raklap másik játék ahol pokoli jól lehet szórakozni, valahogy túlélem hogy nem hajós. Volt már így is jó pár meredek húzása a WG-nek, és ha nem lenne a REKT, már valószínűleg nem ezzel játszanék.
Azt gondolom hogy kapják bőven a visszajelzést. Megértem hogy egy ekkora munkát nem szívesen baxnak ki a kukába, próbálnak rajta javítani valahogy, de fentebb írta valaki hogy vagy így, vagy úgy de valakinek mindenképp szar lesz. Egyenlőre a labda a WG térfelén pattog, meglátjuk tudnak-e valamit kezdeni vele.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
capulet75
addikt
válasz Trucker39 #37865 üzenetére
Nem szeretném ismételni magam, de nem érted. Van egy csomó olyan player mint én, aki egységnyi pénzt elkölt egy évben erre a játékra. Ezek a játékosok, akik FIX bevételi forrás a legfontosabbak egy FTP játéknak, mert az újpistike_22 nem biztos hogy fog pénzt költeni erre a játékra. A DD, CL, BB ágakon levő prémforrás még messze nem merült ki, ott a Regia Marina 3 teljes ága, az Orosz BB-k, a kettészedett könnyű és nehézcirkálóvonalak, a BB és a BC, Pán Europai hajók, ect...
Ezzel szemben behozhanak max 1 teljes CV ágat, ez a brit, nagyon izzadságszagúan talán a franciát is ( ez eddig 8 regulár ship, mennyi prémiumot tudsz ezek mellé tenni? max 2-3 ).
Szóval az elméleted szerinti 2-3 prémhajóval szemben ott lehet kb 20+ , arról nem is beszélva hogy amikor újpistike_22 eljut T5-be, és ott agyonvágja a CV folyamat, akkor uninstall, és elmegy GTA6-ozni.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
capulet75
addikt
válasz Trucker39 #37870 üzenetére
"Azt sem lehet tudni, hogy olyan jól megy-e az üzlet, hogy elegendő-e a fix játékosok által befizetett éves összeg."
De, ezt lehet tudni, az internet csodája révén.
"Ezért érzem úgy, hogy valamilyen formában benn kívánják tartani. Különben már az első teszt utáni felháborodás miatt meggondolták volna magukat."
Ezt sem érezni kell, megmondták hogy PTS feedback nem egyértelmű, ezért kell élesben tesztelni.
"Még egyszer: Nem lehet tudni, mi zajlik a WG háza tájékán."
De, ezt is lehet tudni. Tudható hogy terjeszkedni akarnak a konzolok irányába, tudni hogy mik a techfa tervezetek, tudni hogy nem akarnak kukába dobni egy ekkora fejlesztést 1 hét háborgás után. Ez érthető, de azt is tudni hogy nagyon ráhajólnak a kolbászra ha ennyire leszarják a feedbacket. Ezt a habitust megszívták a WP-n, a tanknál is, elkezdék itt is. Nem kell úgy kezelni a WG-t mint ha valami ultraokos szofvercég lenne, aki nagyon varázsol meg annyira tudja hogy mit csinál, mert nem. Tipikus oroszok.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
félisten