Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • reelc

    veterán

    válasz Delávégá #1025 üzenetére

    Rengeteget játszottam a Diablo 3-mal. De nem az elejétől, a RoS és a 2.0 után csatlakoztam.
    Úgyhogy kimaradtak a kezdeti nehézségek. De néha mesélnek róla.
    Jelenleg szezon elején a lvl1-70 egyedül olyan 4-4,5 óra körül lenne ha jól rémlik.
    A Grim Dawn debütálásakor nem tapasztaltam komoly problémákat. De még az Early Accessben sem (béta).
    Az szerintem nem bűn, hogy pl. 2000 óta, a Diablo 2 óta fejlődött valamit a műfaj, és nem abból áll a játékidő nagy része, hogy 2-3 bosst és 2-3 helyet farmolsz cuccért kb. vég nélkül.

    Igen, a GD dob olyan cuccokat, amivel Normal fokozaton tudsz haladni. De aki ezt könnyűnek érzi, pipálja be a Veteran fokozatot, és majd elmeséli, mi a helyzet. ;]

    De írom újra: lvl60-asként, egy profi build skill és pont leosztását követve annyit szenvedtem egy lvl46-os pályán. Ok, én vagyok a béna, mint írtam elfogadom.
    Mert ugye véletlenül sem lehet gond pl.: az, hogy azért is tartott annyi ideig, mert ha rosszfelé fordulsz, simán eljuthatsz a boss helyére, aki még nem spawnolt, a kevés progress miatt, aztán kutyagolhatsz vissza akár a pálya feléig, mert amarra kellett volna menni egy elágazásnál.
    Használtam mutatorokat, de nem olyat, ami kifejezetten bossra volt.

    Rád bízom melyik: vagy túl nagyok a pályák, vagy direkt így vannak szerkesztve, hogy a sok mászkálással még többet legyél játékban, de mégse haladj, vagy a pálya méretéhez képest kevés az ellenfél.

    Nem tudom, valamilyen videóban láttam egyszer, hogy beszélt egy játékfejlesztő trükkökről. Pl., hogy egy karakter mozoghatna gyorsabban, de direkt lassú, mert így később érsz a pálya végére, és ezáltal az nagyobbnak tűnik. :) Így nő a játékidő. Csak úgy eszembe jutott.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák