Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Trojka33

    csendes újonc

    Sziasztok!

    Olyan problémám merült fel kb. két hete, hogy nem reagál semmire sem a Start gomb ill. a értesítések+műveletek gomb sem. Ezenfelül egy gyári alkalmazás sem indul el (pl.: Áruház, Posta, Naptár Defender stb.) Akkor megpróbálkoztam egy rendszer visszaállítást csinálni, szerencsére bevált, de a mai napon, ismét az előbb említett jelenség ütött fel a fejét, nagy örömömre.

    Így viszont semmi ötletem nincs, próbáltam keresgélni, hát ha találok valami használható megoldást, de nem járt szerencsével.

    Nagyon-nagyon megköszönném, ha tudnátok segíteni!!

    Op. rendszerem: Windows 10 Pro 1709 (OS rendszer buildszáma 16299.248)
    Gépem: Acer Aspire A5 515-51G-51JP

  • Trojka33

    csendes újonc

    Sziasztok!

    Olyan problémám van, hogy a laptopom 2-3 percenként alvó módba teszi magát, ha nincsen használva. Ez annak ellenére is fenn áll, hogy hiába állítom be az energiagazdálkodási lehetőségeknél, hogy pl.: hálózatról csak 20 perc után kapcsolja ki a kijelző majd 30 perc után tegye magát alvó állapotba. Próbáltam már azt is, hogy az energiagazdálkodási beállításokat visszaállítom alapértelmezettre, de az se segített.

    Kérdésem az, hogy mit lehetne tenni ez ellen? Milyen megoldási mód van rá?

    Az op. rendszer SSD-n van , ill. van még egy HDD is a notebook-ban, azon csak adatokat, filmeket stb. tárolok. Magát a rendszert kb. egy hónapja telepítettem újra, akkor került bele SSD, ez a probléma pedig 2 hete jelentkezett először. De érdekes, mert nem mindennap jön elő.

    Válaszaitokat előre is köszönöm!

    Windows 10 build száma: 17134.165
    Verzió szám: 1803

  • Trojka33

    csendes újonc

    Sziasztok!

    Újra telepítettem a rendszert a gépemen, és mind a Chrome, az Edge és a Firefox azt írja ki a mikrofon használatakor, hogy: Hardverhozzáférési hiba..

    Nos, elősorban megnéztem a beállítások, hogy engedélyeve van-e a mikrofon, és igen. Akkor próbálkoztam egy teljes driver újratelepítéssel, de ez is sikertelennek bizonyult. Érdekesség az egészben, hogy a Skype-nak nincs ilyen problémája.

    Keresgéltem fórumokon, néztem videókat, de az ezekben olvasott és látottak sem segítettek, vagy lehet, hogy én értelmeztem valamit rosszul.

    Kérdésem tehát annyi, hogy valaki találkozott már ezzel a problémával? És ha igen, hogyan sikerült megoldani-a ezt a problémát, ha egyáltalán sikerült?

    Válaszokat előre is köszönöm!

    Op. rendszer: Windows 10 Pro 1909 Bulidszáma: 18363.592
    Hangkártya driver: Realtek HD Audio Driver 6.0.1.8378

    Ui.: elnézést kérek, ha rossz helyre írtam ezzel kapcsolatban.

  • Trojka33

    csendes újonc

    válasz Fire/SOUL/CD #112777 üzenetére

    Laptopról van szó, egy Acer Aspire 7 A715-72G-s modell.

    A hangkártya drivert én szoktam feltelepíteni, amit az Acer oldaláról töltöttem le ehhez a típushoz tartozóan.

    Továbbá az eszközkezelőben nincsen felkiáltó jel, azt írja pl. a mikrofonra is, hogy az eszköz megfelelően van telepítve. Holott ez igaz is lehet, csak valamiért a böngészők nem tudják kezelni vagy valami más áll a háttérben.

Új hozzászólás Aktív témák