Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kékes525

    félisten

    válasz Kékes525 #117993 üzenetére

    Annyit hozzáfűznék, hogy az USB elosztóm egyik portján sem ismeri fel a kérdéses SSD meghajtót. Az USB elosztó minden portján minden más USB eszközt helyesen ismer fel. Az SSD meghajtó viszont jó, mert a közvetlen portok mindegyikében látható a meghajtó. Ezért gondolom, hogy a driver a hibás. Ez miatt lehet, hogy az USB elosztón keresztül most nem ismeri fel az SSD-t. A régebbi drivernél nem volt gond.

    [ Szerkesztve ]

    Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.

  • King Unique

    titán

    válasz Kékes525 #117993 üzenetére

    Egyrészt a Windows 10-nél eleve natív USB 3.0 támogatás van Intel alaplapi vezérlőnél, beépített (inbox) a driver. Vagyis nyilván nem úgy megy, hogy csak úgy eltávolítod és másikat telepítesz helyette, mint pl. W7-nél, ahol nincsen natív támogatás, meg többek között pl. UASP sem, stb. VIszont ha be van kapcsolva a rendszer-visszaállítás és van korábbi visszaállítási pont, vagy rendszermentésed (pl. Macrium), akkor arra, illetve az illesztőprogram régebbi verziójára ilyenkor elvileg vissza lehetne állni. Aztán az más dolog, hogy van-e értelme, lásd az alább leírtakat.

    Másrészt azt írod, hogy az USB-elosztó nélkül közvetlenül a gép USB 3.0 portjához csatlakoztatva megfelelően működik a külső SSD, valamint az USB-elosztó minden portján más USB-eszközök is. Vagyis akkor nem teljesen világos minek erővel piszkálni a drivert, amivel ha akkora gond lenne, akkor annak ilyenkor a közvetlen csatlakoztatásnál és más eszközök használatánál is eleve jelentkezni kellene. Továbbá nem derült ki, hogy pontosan mit jelent ez az "egyik portján sem ismeri fel". Azaz az eszközkezelőben és a lemezkezelőben megjelenik-e a külső SSD, eszközkezelőben nincs-e hibakód, USB-n a csatlakozás/érintkezés megfelelő-e az eszköz kábelének csatlakozója és a hubon lévő portok/aljzatok között, másik kábellel ki volt-e próbálva, a hubhoz először egyszerre csak a külső SSD csatlakoztatása ki volt-e próbálva, Windows újraindítása és szükség esetén a naprakészre frissítése megtörtént-e, stb.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák