Új hozzászólás Aktív témák

  • zolee001

    őstag

    válasz #54072192 #97434 üzenetére

    Nos nekem a munkakörömböl adodoan kell foglalkozni az IT-vel,nem örültem meg,hogy Beta nyomoroncokkal ökörködjek sem magamnak az ügyfeleknek pedig pláne nem mert megköszönnék a munkámat.
    Vegyük ketté,az itteni forumokon nevezzük lelkes amatöröknek a többséget ez egy dolog mert hobby felhasználo,az emberek többsége és föleg aki produktumra használja vagy csak a mindennap életéhez az nagy ivben tesz a világrengetö updatekre,hogy fekete lett a file explorer és hasonlo ellenben azért vette az eszközét é,hogy használja.
    Ajánlom figyelmedbe a MS support forumokat ahol igen kemény kritikák vannak
    Már anno belinketem egy MS MVP tollábol:

    With the botched rollout of Windows 1809, and the botched rollout of 1803 and the bugs in 1709… Windows 10 confidence has plummeted. Both in business and even the little old ladies I help out on Saturdays. This has lead to many questioning what the Insider program is for, if not for finding these bugs. Are two updates a year too much for Microsoft – the biggest software company in the world?

    Nos,ha egy MS alkalmazott ezt mondja akkor csak van benne valami és én is érzem a börömöm,persze group policyval "hülyebiztossá" probálom tenni
    Az idézetben benne van a lényeg,a céges ügyfelek megvesznek eg terméket azért hogy profitot termeljen nekik és nem azért ,hogy állandoan az IT-nek kllejen fizetni hibaelháritásért akár system akár user error miatt

Új hozzászólás Aktív témák