Új hozzászólás Aktív témák

  • King Unique

    titán

    válasz zseko #139985 üzenetére

    Volt már itt szó Macrium Reflect hibakódokról, lásd mások eseteit, ahol a 9-es másnál muzeális programverzió miatt volt, de volt ahol a C-n előtte ellenőrzést (CHKDSK) kellett futtatni, stb. Vagyis kapásból adja magát a kérdés, hogy Macrium Reflect melyik verziójával történik a klónozás? A 7-esnél jelenleg az 7.3.6391 az aktuális, a 8-asnál pedig a 8.0.5963. Ha ezeknél jóval régebbi verzióval próbálkoznak, akkor meg nincs miről beszélni, az bizony részben user error, mármint hogy nem frissítik a programot és amiatt van gond...

    Elég lett volna csak a célmeghajtót USB-n csatlakoztatni, a klónozáshoz / mentéshez meg pendrive-ról bebootolni a Macrium Reflect WinPE / WinRE változatát. Ahol ha már mindkettő USB-n van csatlakoztatva, akkor kérdés hogy az adatkapcsolat, tápellátás stb. stabil-e, szükség esetén másik porton, másik kábellel, másik külső házban próbálva mi a helyzet. + Ha a laptopon lévő W10 alatt történik a klónozás és ilyen hibára fut, meg még a VSS sem működik normálisan, akkor megérhet egy próbát az előbb említett WinPE / WinRE változat pendrive-ról bootolva.

    Aztán a "hdd-ről kellene átköltözni egy 256GB-os NVME ssd-re" is érdekes, ahol nem derült ki milyen bootolási mód szerint van jelenleg telepítve a HDD-n lévő W10, az adott PC-ben az NVMe SSD-nél UEFI boot illetve arra történő konvertálás szükséges vagy legacy (CSM) módban is bootol (példa), az NVMe SSD ugyanabban a PC-ben vagy másik hardverkörnyezetben - ahol a Macrium esetében külön opció van erre ReDeploy néven - lesz-e használva, stb.

    Nem derült ki az sem, pontosan hogyan klónoznak, drag & drop módon húzogatják át valahova (megfelelő helyre?) a szükséges a partíciókat vagy kijelölés után a programra bízzák és az másolja, rendezi automatikusan, stb. Lehet erről sem ártott volna egy scrreenshot...

    Távsegítséget leginkább akkor lehet adni és akkor van értelme, ha a túloldalon olyanok ülnek, akik valamennyire értenek is az adott művelethez és megfelelő információkat tudnak adni a problémáról, ellenkező esetben viszont nincs miről beszélni. :B Valamint a 12 db PC alapján ha ez valamilyen szervezeti (céges) mutatvány, akkor majd megoldja az ottani IT support, vagy annak híján esetleg megfizetnek szépen egy külsős céget, szakembert, ennyi.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák