Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Rexdemon #130 üzenetére

    Érdekes dolog, hogy hajdan a 'négy nagy' rend a játékokban az UltraMarines / Space Wolf / Blood Angels / Dark Angels volt, a farkasok lassan kikoptak, de a maradék három eléggé jól tartotta magát. Aztán jött ugye a Dawn of War, és a Blood Ravens, szvsz velük nem nagyon fogunk találkozni, leginkább azért, mert erősen a Dawn of War szériához köthetőek. Másfelől azért a Relic egy picit bátor is volt, hogy egy saját űrgárdista rendet 'gyártott', de üdvözítő is, mert így megtört a jég. A lore szerint ezer űrgárdista rend van a birodalomban, mi ebből ismerünk mennyit? 70-et, hozzávetőleg, és egy részük "érdekes" háttértörténettel, mint a Shadow Wolves, amik egy író feleségének "kedvéért" jött létre (a feleségének tetszett a Luna Wolves űrgárdista rend, szóval készített egy farkas (leginkább Space Wolf) ikonokkal teli, lila színű páncélt viselő rendet...).

    A canon szempontjából az a fő gond, hogy a legtöbb rend "csak" ezer űrgárdistával rendelkezik, itt volt a DoW problémája is, mert egy-egy csatában úgy vesztettél el akár egy századnyi űrgárdistát, hogy nem is fájt, picit sem. Persze játékmenet szempontjából ez logikus, csak lore szempontból nem.

    Hogy milyen játék lesz? Nem tudom, az állásajánlatok alapján feltehetően ARPG.

    Visszatérve a fajokra, valahol probléma is, hogy a többi faj sosincs előre tolva, de alant (felent, kinek milyen a fórumbeállítása) már említettem a Fire Warrior-t, ami ékes példája az óvatosságnak. Kb. maréknyi faj / frakció van, amit elő lehet hozni, és nagyon nem nyúl mellé az, aki a Space Marine / Imperial Guard / Space Ork / Chaos / Eldar, esetleg Tyranids mesgyéken marad. Ha megfigyeled, a Nekronok vagy a Sisters of Battle csak a sokadik kiegészítőben tűntek fel régebben is. (A margóra: volt hajdan egy Panzer General-szerű Wh40k játék is, ott viszont a "birodalom" kvázi egységes volt (Imperium undivided? :D), ugyanúgy tudtál SM / IG / SoB seregekből építkezni).

    Mivel a világ iszonyú szerteágazó és hatalmas, nehezen tudsz különböző frakciókat jól összemontírozni. A "klasszikus" megoldás ugye az, hogy az Imperium vs. Ork (vagy Eldar) csata közben a fejükre robbannak a Tyranidák vagy a Chaos. A forgatókönyvet itt kb. le is lehet tenni, mert kevésnek tűnik a mozgástér. Ami persze nem igaz, hiszen például lehet a lázadó, birodalomtól elszakadó ex-Imperium frakciókkal is keverni. De ha rossz fiúk kellenek, az Űrorkoknál, Tyranidoknál és a Káosznál messzebb menni nehéz (az Eldarok nagyon jók lennének ebben, csak sajnos a megfelelő háttér prezentálása nélkül súlytalanok sajnos, én ezért vakarom a fejem a DoW2 Eldar vonalán...), főleg, mert a lehetséges opciók vagy nem túl vonzóak (ki ijed meg a Dark Eldaroktól, really?), vagy a háttértörténetet még a GW sem tudja rendesen kikockázni (Necrons, anyone?).

    Persze lehet bízni abban, hogy olyan sikeres lesz, mint a DoW volt, és akkor kiegészítőkkel, DLC-kkel lehet további fajokat be-be hozni a játékba...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák