Új hozzászólás Aktív témák
-
Én azt szeretném megkérdezni, hogy egy Premiumos ugye 4embert tud meghívni, és egyszerre csak egy squadban lehetsz. Nincs is lehetőség arra, hogy mondjuk 10en egy meccsre bemenjen egy társaság? Ezt a részt nem néztem át nagyon, azért is kérdezem.
Én benne lennék amúgy, de nagyon limitált időm van, és csak T2-es gépeim vannak leginkább.
(#3224) Th1sN04ll Az nagyon jó lenne, de mivel van egy kisfiam egyszerűen nem lehet összegyeztetni a rendszeres játékkal. Mikor van időm leülök, de sose tudom előre, hogy mikor lesz időm
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Th1sN04ll
senior tag
-
SC topik szerűen mehetne egy google doc, hogy ki szerint van rá igény
Aztán persze a kihagyhatatlan szavazás„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Revolit
senior tag
Jól hangzik, gyorsan rákerestem, ez ugye a "klánnak" felel meg, de mit is jelent ez? Squadron-ban lévő emberkék bármikor repülhetnek együtt? Vagy ugyan úgy squad-ot kell létrehozni? És akkor megmarad a sima acc 2/squad premium acc 4/squad felállás?
Én amúgy támogatom az együtt repülést, még RB-re is kapható vagyok ebben az esetben
-
Colos1
őstag
Joy -al nyomom, és abba nyúlkál bele.
Kösz a tippet a gépekre, meglesem őket.
A szarfire még annyi esélyt kap, hogy kimaxolom teljesen, hátha akkor már repülni is lehet majd vele. Az FSX -es A2A Spitfire MK IIa/b Accu-simmel azért ennyire nem rossz.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
És hogyan tudom full controlra állítani? Bocs a hülye kérdésekért, csak 2 hete játszom vele. A Joy kezelése meg olyan, hogy 1 napig szívtam vele, mire mindenre rájöttem. (Ezt jó értelemben mondtam.)
Pont ez a gond, hogy elveszti az energiát. A spittel szerintem csak annyi a probléma, hogy túlságosan stabil. Egy harci gép akkor jó, ha kevésbé stabil, mert akkor manőverezéskor nem dolgozik a pilóta ellen. Pl. a modern vadászgépeket direkt instabilra tervezik, és a computer korrigálja a pilóta helyett a gép mozgását. (Talán az F-16 volt az első ilyen gép.) Anno, amikor még nem volt computer, nem instabilra, csak kevésbé stabilra tervezték a gépeket. Csak ezek meg egy rossz mozdulatra átestek, így csak profi pilóták tudtak vele harcolni.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Most találtam egy olyant, hogy a controls beállításokban a realistic fülön van egy instructor beállítás, és ott kell mindent kikapcsolni
Pedig a SB sokkal jobb abból a szempontból, hogy a program nem tesz célkeresztet rád. Viszont meg kell oldani a nézelődést. Én ezzel szenvedtem a legtöbbet, mert a program a joy tetején lévő minijoy -ra osztotta ki a nézelődést. Mivel nekem az baromi kényelmetlen, az FSX-hez és a LockOnhoz hasonlóan át akartam tenni a gázkaron lévő 4 állású gombra. Mire rájöttem, hogy át kell állítani a tengelyt "relative control" -ra....
(#3265) .LnB: Nem függőlegesen emelkedünk. Minden gépnél van egy bizonyos sebesség, és egy vele összefüggő emelkedési szög. A legegyszerűbb úgy kitapasztalni, hogy elindulsz felfele 45 fokban, full gázon, de WEP nélkül. Amikor a gép sebessége megközelíti a stall speed 1,5x -ét, akkor visszaveszed a szöget addig, ameddig a sebesség nem stabilizálódik. Valójában ez sokkal bonyolultabb ennél, anno a pilótáknak egy oldalas táblázatot adtak az emelkedésről, hogy milyen motorbeállításokkal hogyan kell emelkedni.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Logitech G940. A rángatáson mit értesz? Az erővisszacsatolás néha megrángatja a joyt, vagy azt, hogy a gép néha remeg a monitoron? A remegő gép akkor van, ha túlgyorsulsz, vagy WEP -el full gázon vagy, az erővisszacsatolás meg akkor rángat be, ha a kormánylapát átesik. Ilyenkor örvények keletkeznek mögötte, ami megrángatja a lapátot. A modernebb gépekben - még nem tudom, hogy WT -ben van-e ilyen - a computer vezérlés is megrángatja a kormányt, ha átesés közelében van a gép, vagy túl nagy G -s manővert csinálsz.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Olyan, mintha szakaszosan irányítanád a gépet? Mintha nem folyamatosan húznád a kormányt, hanem pl billentyűzettel nyomkodnád a gép elejét? Ilyesmi volt az elején, de a control sensitivyt 100% -ra húztam, azóta csak RB -ben van meg, célzáskor. SB -ben nincs ilyen. Erre gondoltam, hogy a program nyúl bele.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
PAtr0n
addikt
Tudom. Ha láttad a 2 bug videómat, akkor gondolhatod hogy képben vagyok a hibákkal kapcsolatban
JackFeryll:
Jajj, te is az OP oroszokat húzod? Gyűlölöm már most őket. Amikor a tetyves medekkel (T34), meg heavykkel KV-2, KV1 kábé, mindent pattintanak. Legalábbis a stugom rövid lövegét mindig. Tudom, az még nem nagy átütőerejű, de azért ne már, látszik itt is milyen irányba fognak elmenni, akárcsak a repcsigépeknél. Persze azért nem annyira gáz a helyzet mint a WoT-nál, amikor nem tudod hogy egy 60mm-es motortakaró lemez miért pattint 90 fokban egy 120-as átütőerejű páncéltörő lövedéket....Amúgy ennyi volt mára? Nem arról volt szó, hogy este 8-tól lesz szerver? Már megint under maintenence van. Mellesleg jó volt már látni 1-2 Tigrincset
Amúgy láttátok ti is a kék kiírást a "garázsban"? Már valami major 1.39 update tesztről írtak.Megyek is inkább, és dühből fordítom a WT-t, már nem sok van hátra
[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Fel
addikt
Ha így marad a helyzet, akkor 8-8 jet lesz USA - USSR oldalon. 6 db lesz a németeknél (ebből 2 nem német és egy nem is jet), 6 darab az angoloknál (ebből 5 Meteor, a maradék egy pedig a szerencsétlen Vampire..), és két "japán" (ráadásul a Ki-200 sem jet).
Szerintem nem a számukkal van a baj, hanem a MiG-9 / MiG-15 páros enyhén szólva jelentős erőfölényével... Yak-15 / 17-et alig látsz, mert gyengék mint a harmat. És szerintem ezekkel a La-15, La-174 gépekkel is hasonló lesz a helyzet (jobbak, mint a Yakok, de nincsenek MiG szinten).
[ Szerkesztve ]
-
JackFeryll
őstag
Torony-nézet van. Biztos jó ha beletanul az ember, de hatalmas volt a pálya és két segédvonal közt ha tizedes pontossággal céloztam akkor is necces volt hogy eltalálok valamit. Persze biztos megszokható mert engem sikerült kilőni, de így nem volt valami nagy élvezet. (ellentétben az AB/RB-vel)
-
Menüből irányít a link onnan, bankkártyával. Fraud elég egyértelmű szó. Bár értem mire gondolsz És akkor is utálom őket! 1év Premiummal engesztelhetnek, na jó lehet 1 hónap is!
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Colos1
őstag
Fordulóban, ha 90°-nál többet fordulok. Próbáltam lassan is és gyorsan is, de egyszer csak átesik. Próbáltam full gázon, hogy ne lassuljon annyit forduláskor, de akkor még a kormánylapátom is kiszakadt Próbáltam kis gázon, hogy csökkenjen a sebesség, de hamarabb esik át, minthogy elérném a STALL állapotot Póbáltam test flightben "reference" beállítással is, de úgy is sz@r. Bár most jut eszembe, hogy reggel kíváncsiságból fogtam az MK I -et, amely maxon megvan, leszereltem róla mindent, és kipróbáltam "Current" és "Reference" beállításokon. Nem éreztem különbséget, pedig kellene lennie. Lehet hogy bugos a test flight Adok neki annyi esélyt, hogy kimaxolom, de ha úgy sem lehet vele repülni, akkor meg fogom utálni az angolokat
(#3428) Revolit: FSX -ben próbálkoztam a barrel roll -al, 747 -essel Addig se jutottam el, hogy a hátára fordítottam volna a gépet, 90° után elindult a föld felé... Próbáltam azt a manővert is, amikor felfelé teszel egy kört. Addig eljutottam vele, hogy függőlegesbe állítottam a gépet, aztán megindult lefele
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Köszi
Este amúgy rájöttem arra, hogy nekem erre rájátszott a Joy is, mert a múltkor beállítottam úgy, hogy sensitivy maxra, FFB meg kicsire. Van ugyanis az FFB -ben némi bug, az erő néha fokozatosan változik Amikor picit hirtelen megváltozik az erő, akkor akaratlanul rántok rajta egy picit, amiből a high sens miatt nagy rántás lesz. Visszavettem a pitch senset, azóta ez ritkán fordult elő, de így is sokkal rosszabb, mint az MK I.
De ez a III szintű csatározás egyelőre nem jön be, legalább is a Spit -el. (Egyelőre, majd meglátjuk ha meglesz hozzá minden...) A Bf-109 -el jó lenne, csak a németeknél nem érhető el az SB, RB -ről meg elhatároztam, hogy többet nem megyek be, csak ha nagyon muszáj. (Pl. pont a BF-el, a napi szorzóért) Nem lehet úgy játszani, hogy 10 km -ről egy qrva nagy piros célkeresztet tesz a játék a seggemre
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Revolit
senior tag
Ja, valamivel több mint a dupláját, a javítás meg majd 7x annyiba kerül
Viszont tény, hogy meccsenként max egy gépet törsz össze
De ha nem lövök ki semmit, alig kapok zsét, már pedig ez RB-ben könnyen előfordulhat.
Na mindegy, de ezt jó tudni, legközelebb AB-ben játszom ki magam, aztán RB-zek Még átszokóban vagyok úgy is, de tény, hogy meg van a maga varázsa. SB-t még nem mertem kipróbálni, és egy jó darabig ez így is marad -
Colos1
őstag
Kicsit általánosan fogalmaztam, bocsánat érte.
Persze, jó a külső nézet is, de aki egy ilyenbe ül, az ne legyen már ekkora eretnek! Az autós játékoknál is ilyen szimulátorokat értettem, amelyek forognak meg rázkódnak.Szóval semmi rosszat nem szándékoztam mondani a külső nézetből játszókról
Az meg más kérdés, hogy én csak belsőből repülök, mert az nagyobb realitást ad az egésznek.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Nekem is az volt a bajom, meg az, hogy ha mondjuk hátranéztem, nem tudtam úgy ráfordulni az ellenre, hogy folyamatosan lássam, mert egyszerűen nem tudtam fordulni, mindig rosszul sült el, mert a gépet nem arra irányítottam, amerre akartam, csak ha előre néztem... Trackerrel meg azért jó, mert ránézek, és tökéletesen rá tudok fordulni a páciensre úgy, hogy a fejemmel követem, és nem kell néznem a gép elejét. Ez akkor is igaz, ha oldalra nézek. Ha gombbal néztem oldalra, azonnal eldőltem. Trackerrel oldalra nézek, és tök egyenesen repülök. Gyanítom ez azért van, mert ténylegesen elfordul a fejem.
És még probléma volt az is, hogy a HAT -al állandó sebességgel fordul a nézet, így meg nem.(#3862) RG4L:
Ahogy (#3863) PAtr0n kolléga is írta, FaceTrackNoIr -t meg TrackIR -t használom én is. Annyit hozzáteszek, hogy a facetracknál nem csak az a gond, hogy kell neki a normális fényviszony, hanem az is, hogy pl. a "a f@szt pörögsz már ennyit", meg a "a qrva anyádat vagy a seggembe" és a hasonló csatakiáltásoknál a szád mozgására is reagál
A program azonban tartalmaz egy "PointTracker" nevű bemenetet is, amely fénypontokat figyel. Elég a 30 FPS kamera is. Lehet látható LED -ből is, csak fényleni fog a monitoron.[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
PAtr0n
addikt
Így van, az ára egyre lejjebb fog esni, érdemes lesz beruházni rá, és akkor nem kell facetrack-et használni, meg track IR-t, megoldódik sok probléma egyszerre Bár nem tudom, hogy a szemnek mennyire tesz jót hosszútávon a használata.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Kotomicuki
senior tag
-
-
Kotomicuki
senior tag
De ilyet az arcade csatában nem kéne csinálnia, mert kellően nagy a játékosok száma, aztán meg mégiscsak...
A T3-as P-47-nek 3.0 a BR-je, míg egy T2-es A6M2-nek 3.7?!
Sokan játszanak az adott géppel? Akkor csökkentsük a reward%-ait, hátha elmegy tőle a tömegek kedve - ha ez sem jön be, akkor drasztikus FM "kiegyensúlyozás"!
3 év különbséggel lettek szolgálatba állítva a gépek? Nem baj, mehet azonos tier-be, de az újabbnak (és ezért nyilván a jobbnak) legyen kisebb a BR-je!Magasabb szinten meg kisebb csaták és több bot, ez eddig is "bevált"...
Talán kéne tenni is azért, hogy a magasabb szinteket válassza a játékos! De ha annak az igénye - "csak röpködni lehessen" - , tudása csak az arcade-ra elég, akkor azt a kis közösséget, akik elkötelezett szimulátorrajongók, meg még repülni is tudnak, nem is kéne felhígítani velük, mert az egyik félnek sem lenne jó - ingyen frag-et én sem repülnék...!A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
-
Colos1
őstag
Ösztönzőleg hathat, ha a nagyobb szerverkapacitást adnának SB -nek az RB rovására. SB -ben mindig csak néhány nemzet érhető el. Erről egy kis érdekesség: a leggyorsabban akkor kaptam meccset, amikor amikor a japán-angol-amerikai volt elérhető. Kicsit tovább kellett várni, amikor angol-német volt. Most, a német-orosz esetén baromi sokat kell várni. És az oroszok oldalán vannak kevesebben.
De az sem rossz, amit PAtr0n kolléga ír, only coockpit view Az instruktort én hagynám.
Meg amit bevezetnék SB -n: a motor DM -et valósra, és nem engedném autón szabályozni a játéknak a propeller pitchet Meg persze a radiator flapsokat sem.
Ez alól csak azok a gépek élveznének kivételt, amelyek valóban tudtak auto prop pitch -et, meg auto radiator flaps -ot.Meg sokat gondolkodom, hogy a kifutón bevezethető lenne-e a gépek ütközése, de akkor meg kellene egy forgalomirányító AI, mert a csapat fele összetörné magát - pontosabban egymást - már a kifutón a felszálláskor
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Én is azt nyomtam tegnap F4 -el, borzasztó ezek ellen az orosz vackok ellen menni. Volt olyan, hogy egy sorozás és destroy, a másikat meg 3 percig soroztam, de semmi, pedig ugyanolyan gép volt. Egyszer kilyuggatták a bal szárnyamat, és a kormánylapátomnak a fele is hiányzott. Alacsonyan wep -el menekültem, alig tudtam levegőben tartani, a fák karcoltak alulról. Félúton az engem kergető kolléga lezuhant Ezt a trükköt többször kipróbáltam már, ha alacsonyan nagy sebességgel repülök, akkor vagy elvesztenek szem elől - főleg messerrel, amelynek felül terepszínű a festése - , vagy lezuhannak, mert annyi esze nincsen, hogy lemaradjon hogy a lövedék a leszálló pályában találjon el, hanem közelebb akar jönni, viszont akkor neki sokszor lefelé kell nyomni a gép orrát, hogy eltaláljon. A másik partym esti pályán volt, ott meg úgy menekültem el, hogy szintén alacsonyan száguldoztam, és pont egy völgyhöz értem. Balra ki és lefelé, már nem is látott. Mire mögé kerültem a légvédelmünk lekapta
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
anytime
őstag
Köszi!
Még egy kérdés a mai napra
Az miért van, hogy pl. I. szint amcsi gép, P26-ból három darab is van?
A
Colos1: köszi, értem, bár az SB-ben pedig a joy sokkal nehezebb ügy A joy-t nagyon szeretem, de azzal pedig nagy hátrány az AB/RB ...., nem egyszerű - meg kell tanulni repülni
[ Szerkesztve ]
-
RG4L
őstag
Ez jellemző az amerikai gépekkel repülő emberkékre. Csodálkoznak, hogy meghalnak, ha face-to-face mennek egy Bf-el, vagy Fw-vel vagy pl. egy I-185 vagy La géppel, illetve ugyanez történik ha nem kezdenek el mászni meccs elején.
BreeZeRr kollegával rendszeresen ezt éltük át RB-ben. Mire mi felértünk 5-7 km magasságába, már nem volt csapatunk, viszont akkor tudtuk uralni a légteret és nem engedtünk fel senkit, mi sem mentünk le, csak ha volt célpont, tudván hogy nagy valószínűséggel jobban meg vagyunk tankolva mint a többi gép. Ezért is voltunk muszáj kinyírni egy Pe-3-ast, egy LaGG-ot, egy Yak 9-est és egy I-16-ost, úgy sorban.War Thunder: Gelesztaa
-
rollaz
tag
Azt írja, hogy special item-et kell vásárolni hozzá, ergo mintha meg sem lenne véve a pack. Tehát a kérdés, hogy mindenkinek ezt írja vagy csak esetleg azoknak, akik a ruszki oldalon vásároltak? Remélem sikerült érthetően fogalmaznom. Abban az esetben, ha mindenkinek ezt írja, nincs gond, csak szerencsétlenül fogalmazott a Gaijin. Ellenkező esetben mi, akik az orosz oldalon vásároltunk olcsóbban, elég kellemetlen helyzetbe kerülhetünk.
Annak felfogásával eddig sem volt gondom, hogy teljes értékűen OBT-ben lesz használható, köszönöm a kioktatást.[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell notebook topic
- Crypto Trade
- Építő/felújító topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fűnyíró topik
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest