Új hozzászólás Aktív témák
-
Flayer
senior tag
válasz Patrick76496 #1733 üzenetére
Hali!!!
Ide remélem nem írsz 2 oldalas commentet!?
Elég elolvasni a wot off-ban!Ne lépj a Fűre inkább szívd el!!!
-
lowzor
veterán
válasz Patrick76496 #2079 üzenetére
Kezdőként elég jó
Először tényleg nehéz, de ha belejön az ember, akkor eléggé meg lehet szeretni.[ Szerkesztve ]
-
ferero
tag
válasz Patrick76496 #2079 üzenetére
tuti stat sajna nekem a ma reggeli kezdésem elég borzasztó
"Taurus"
-
Francia91
veterán
válasz Patrick76496 #2082 üzenetére
Az oroszok nem a legjobb irányíthatóságú gépek között vannak, inkább tűzerőben van előnyük. Talán a Yak szériát próbáld majd meg, azok tűrhetőek manőverezhetőség terén, de a japán A6M-ekkel és német BF-109-esekkel nem tudja felvenni a versenyt
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
lowzor
veterán
válasz Patrick76496 #2082 üzenetére
Az oroszoknál vannak jól manőverezhető gépek. Főleg az elején az I15-ös. A Lagg tényleg szarul irányítható, de brutálisan erőset lő.
-
PAtr0n
addikt
válasz Patrick76496 #2082 üzenetére
A LaGG széria nem arra való hogy forgolódj vele, hanem energiaharcra való, azaz nagyobb magasságból lecsapva, gyorsan felemelkedsz vissza nagyjából ahonnan jöttél még akkor is, ha nem találtad el az ellent. Segíti ebben a bivaly motorja, és jó kapaszkodási képessége. Ha támadás után leállsz forgolódni, a jobban forduló gépek hamar szétkapnak, pl a japánok szinte összes gépe, Spitfire-ek, Hurricane-ok. A BF109-esek majdnem ugyan ilyenek, talán még a LaGG-októl is rosszabbul fordulnak, de energiaharcra az egyik legjobbak.
Szerk:
Meg lett valakinek a Szovjet P-63А-10 Kingcobra? Sajnos ésőn jöttem rá, hogy RB-ben sokkal hamarabb összeszedhetném a rávaló kill-t. Viszont mától holnapig Junkers nap van, sokkal gyorsabban fejlődünk velük. (+30% RP gain for Ju-87 (all versions) and Ju-88).[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Patrick76496 #2100 üzenetére
Túl magasról próbálod akkor.
Keress vissza, tettem be pár saját videót hogy is néz ki ez. Én sem vagyok profi, de ad egy támpontot. -
Francia91
veterán
válasz Patrick76496 #2100 üzenetére
Én az oroszoknál YAK-okat használok vadászként, a tűzerejük miatt, MIG nekem nincs.
Nálam így néz ki az orosz állomány, nem is cserélgetem őket már jó ideje:Manőverezhetőségre nekem egyik YAK sincs olyan, mint a német vagy japán vadászok, még a Spitfire-k is jobban fordulnak. Én az amcsi gépekhez hasonlítanám őket, talán a nagy ágyú miatt ilyenek
Viszont Yak-9K-val durván lehet osztani a népet, ha megtanulsz vele szépen lőni . Géppuska csak díszkategória rajta, csak akkor sorozok azzal, ha a bombázó motorját lövöm, minden másra a 45 mm-es ágyú. Egy lövés egy gép[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz Patrick76496 #2104 üzenetére
Ha jol talalod el, akkor ki lehet hozni egy lovesbol. Erdemes a szarnyat, vagy a gep farkat celozni, azt leviszi a 45 mm-es agyu konnyen. H6K-t mar nem olyan egyszeru leszedni, de megoldhato. B-17 es hasonlo meretu gepeket le lehet szedni 45-50 mm-es agyukkal egy lovesbol, ha jo helyre celzol.
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
PAtr0n
addikt
válasz Patrick76496 #2104 üzenetére
Az a baj, hogy AB módban szinte bármi lehetséges. Néha baromi könnyen jönnek utánad a magasba náladnál sokkal rosszabbul kapaszkodó gépek is, sajnos én is találkozok ilyen és hasonló anomáliákkal. Javaslom,ha valódi sikerélményt szeretnél, és nem akarsz zúzni, csak kimérten, szépen lassan játszani, és sok tapasztalatra szert tenni, játssz egy darabig RB-t. Igen, nehezebb a gépek irányítása, a lőszer kifogy, az üzemanyag szintén, nincs tájoló célkereszt ami segítsen, de gondolj arra, hogy ez az ellenfélnél is így van, tehát egyenlőek az esélyek. Na ott lehet igazán megtanulni pontosan és halálosan lőni, és nem utolsó sorban rájönni, hogy melyik gép mire való.
És nem kell ahhoz nagy Tier, hogy egy gépet egy lövésből kiszedj, elég csak azokat a gépeket megvárni, amelyek minimum 30mm-es löveggel rendelkeznek. Ha jól célzol, és a megfelelő időben, az első lövésed kiüti a pilótát, vagy olyan kárt tesz a gépben, hogy egyből megkapod a kill-t. De hasonlóan hatákonyan lehet azokkal a gépekkel is játszani, amiken minimum 2db 20 vagy pl. 23mm-es mordály van, általában ezekből is elég egy jól irányzott sorozat a pusztításhoz.Még valami: Voltak már itt mások is akik nagy lelkesedéssel átjöttek tankosdiból repcsizni. Ne csodálkozz, hogy pár nap után még nem megy. Ez bizony nagyon reflexjáték, és közben több mindenre is figyelni kell. Sokáig tart az elsajátítása, nem leszel rögtön halálos fragkirály. Próbálkozz még vele, én most sem tartom túl jó játékosnak magam, de hidd el, ha RB-ben legalább 1 kill-t csinálsz, már nagyon jól fogod magad érezni. Azután az AB is jobb móka lesz.
[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Patrick76496 #2109 üzenetére
Hidd el, most már pedig alig lehet kilőni a pilótát. Amikor tavaly tavasszal-nyáron bekapcsolódtam a WT-be, a pilot knocked out, és a leszakadó szárny szindróma erősen kísértette a játékot, de mégsem adtam fel. Szerencsére jöttek a patch-ek időről-időre és ezeket az idegesítő dolgokat sikerült annyira redukálni, hogy most már csak elvétve fordul elő. De tényleg. Próbáld meg a géped a legkevésbé kitenni annak, hogy kilőjék a pilótát. Nézz körül alaposan mielőtt támadásba lendülsz, hátha meglátsz valakit aki potenciális veszélyt jelenthet számodra, tehát követni fog, és nem utolsó sorban ne repülj rá a célra mint a gerely, picit manőverezz, annál rosszabb nincs mikor tálcán kínálod a pilótát az enemynek. Múltkor nagy arccal épp bombázni készültem valamelyik bombázómmal, beváltottam bombázási nézetbe, épp szórtam volna, amikor hirtelen pilot knocked out. Mondom mi a f***. Ugye könnyű célpont voltam, oldalról kiszedte a pilótámat egy vadász egyetlen lövésből. Figyelmetlen voltam, nem mértem fel a körülöttem lévő légteret mielőtt bombáztam volna. Nagyon fontos, hogy mindig nézz körül először (nyomva tartod a "C"-t).
Na igen a WoT-ban más a helyzet, de nem is akarok most belemenni, mennyi dolgot tanulhatnának a Gaijin-től. Legfőképpen programozni.
[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Szőrös
veterán
válasz Patrick76496 #2111 üzenetére
RB-ben nem árt figyelni a motorra mert ha az olaj felmelegszik akkor a motor is nyekken. Ezért a WEP-el is csak óvatosan . Ha elég magasan vagy és viszonylag közel a bázis akkor vitorlázva vissza lehet menni és leszállni javításra. Jam-et is csak javíttatni lehet reptéren bár van skill rá hogy ennek esélyét kicsit csökkentsd.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Fel
addikt
válasz Patrick76496 #2111 üzenetére
Vissza kell menni a bázisra (bármelyik saját reptérre, ha több is van), és ott javíthatsz, újratölthetsz.
Beállítástól függően előfordulhat, hogy saját magad állítod le a motort (I billenytű), de az alap mouse aim-nél ez nem működik, ha jól emlékszem.
Milyen géppel fordult elő? Némelyik régi kávédaráló negatív G terhelésnél elkezd köhögni, mert nem kap üzemanyagot a motor (pl. I-16 is megcsinálja..), de hogy megálljon, azt még nem láttam... I-vel újra lehet indítani.[ Szerkesztve ]
-
Francia91
veterán
válasz Patrick76496 #2107 üzenetére
En sem ugy kezdtem, hogy egybol lottem mindenkit
En is lassan jottem bele, de en mar egy eve jatszok vele (tavaly februarban kezdtem). Ezelott pedig sosem jatszottam repulos jatekkal"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
PAtr0n
addikt
válasz Patrick76496 #2111 üzenetére
RB-ben vigyázz a hirtelen mozdulatokkal is, mert a szárnyad is bánhatja. Pl. magasból zuhanás után, amikor már pirosan pofázik a sebesség miatt, óvatosan húzd fel, mer könnyen reccs lehet a vége. Arról nem beszélve, hogy túl nagy sebességnél nem ugyanúgy fogod tudni felhúzni a gépet (vagy sehogy sem), a szárnyak felületén kialakult vákuum miatt. Ez bizonyos típusokat hatványozottan érintett, tömegével csapódtak a földbe nagy zuhanósebességnél.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
pws
aktív tag
válasz Patrick76496 #2109 üzenetére
Eddig a csúcs 4 pilóta 1 percen belül.
Másik vicces dolog RB-ben tisztán látni, hogy 30 méterről pattognak a golyók a bombázó szárnyáról. Vászonborítás kevlárból? Arról nem is szólva, hogy kergetőzésnél le is gyorsul a bombázó.
Persze ebben a játékban is ki kellett 'egyenlíteni' a különbözőségeket a gépek között. Így játszható mindenki számára.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- 3D nyomtatás
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Diablo IV
- EAFC 24
- Politika
- További aktív témák...
- 4world 120" 4:3 motoros projektor vetítő vászon eladó
- Nvidia Quadro P400, P600, P620, P1000 - Low profile (LP) + P2000 5Gb
- INNO3D GeForce RTX 2060 Twin X2 6GB Dual Fan Gaming Video Graphics Card with Ray Tracing
- FSP Hydro GE 650W 80 + Gold Tápegység
- Nintendo NEW 3DS XL Samus Returns Limited + Samus Returns Limited játék
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs