- GoodSpeed: UEFI BIOS frissítési módok 2016-ban és 2024-ben ASUS alaplapoknál, FlashBack
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Új hozzászólás Aktív témák
-
D.Orion
veterán
Te aztán jól félreolvastál mindent!
150kill kell összesen, tehát vagy repülővel vagy tankkal! Ha elkezdted az egyikkel, akkor már felesleges nekiállni a másikkal! Ha megcsinálod az első 10kill-t, akkor azt már beleszámolja a 40kill-es fokozatba is! Továbba ha megvan a 150kill akkor majd a rendszer random generátora kisorsolja egy Battle Trophiban valamelyik Boomerangot. Nem te választasz! Mégis ki a facom akarná választani a gyengébb szorzóval rendelkezőt, ha a BR és a fegyverzet/technikai adatok egyeznek.Nem tudom észrevetted-e a kérdésemnél a komolyságát kifejező smile-t.
Kösz, hogy segíteni akarsz, de badarságokat ne írjál már le, mert mást félrevezetsz vele.
-
RG4L
őstag
1. "Individual stages must be completed on the same type of vehicle, e.g. aircraft or tank - but you can complete following stages on different vehicles (e.g. Stage I with tanks, Stage II with aircraft etc.)."
Ezt úgy kell érteni, hogy pl. szerzel 10 killt tankokkal, sikeresen teljesítetted az első szintet. A második szintet teljesítheted repülőkkel, az ugye 40 kill, ergó 40 kill kell repcsikkel, de csak 30 tankokkal.
Szerintem a legjövedelmezőbb az, ha az egyiket kiválasztja az ember és azzal végigcsinálja.
Vagyis én így értelmezem, de nem nagyon akarok foglalkozni vele, már megvan mindkét gép(#8927) D.Orion: ki mondta, hogy egyeznek a technikai adatok a két Boomerangon? ezzel meg te vezetsz félre sok mindenkit
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
Micsurin
nagyúr
Pedig még húsvét hétfő sincsen
szrk.: csak mert a napokban valaki a gunner skilljét tette ki PH-ra
szrk2.: ez sem rossz
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
-
Francia91
veterán
Jaa, és nem egy, nem kettő hülye van, aki szembe mer jönni a 12 MG-s PBJ-vel...
Gondolom mondanom sem kell, hogy abból nem sok szokott maradni
Egy RB meccsen a PBJ-1J-vel legalább 2-3 killem szembe jövő ellenfelekből szokott lenni[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
mikron
tag
Az biztos, hogy event ide vagy oda kultúrált játék nem létezik. Minden áron győzelem 75%-on vérgőzös szemekkel a levegőben. Az idő múlásával nem fejlődik ki sok embernél a rutin és a megérzés azért elvárható lenne, hogy RB &SB azért nem úgy játsszon valaki mint egy totál idióta.
[ Szerkesztve ]
-
-
D.Orion
veterán
-
-
RG4L
őstag
-
Colos1
őstag
Akkor gyanítom, repülsz Németekkel meg Japókkal
Amúgy köszi a film tippet, már
töltömmegrendeltem DVD -nNekem azt tanították általánosban, hogy a németek elmaradottak voltak technikailag. [Nevetés]
[Még mindig nevetés]
A Fischer-Tropsch féle eljárást németek találták ki a 20-as években, ennek az a lényege, hogy kőszénből benzint állítanak elő. (Illetve elméletileg bármilyen szilárd vagy légnemű szénhidrogénből folyékonyat) Ezt az eljárást a mai napig alkalmazzák mert a biogázt és a biomasszát ennek segítségével tudják hasznosítani.
Annak az eljárásnak a neve nem jut eszembe, amivel a sz@r vasércből olcsón ki lehet nyerni az acélt, de az sem made in UK/USA, és ez is 20-30 -as évekbeli technológia, ami manapság nagyon jól jön, hogy a nagy mennyiségű, de hagyományos eljárással nem feldolgozható vasércet hasznosítani lehessen. Akkor maradjunk a repcsiknél. A németek már a fejlett, hengerenkénti közvetlen befecskendezéses gépeikkel repültek, mikor a többiek még azon tanakodtak, hogy miképp tudnának olyan karburátort készíteni, amire nem hat a gyorsulási erő, és fejjel lefelé is lehet vele repülni, és éles fordulóban sem áll le az üzemanyag ellátás. A B-2 Spirit lopakodó-bombázó alapja a Ho-229. Az orrsegédszárnyat sem az angolok vagy az amerikaiak találták ki. És sorolhatnánk, hogy Willi Messerschmitt hány féle dolgot alkalmazott a gépein, amiket a mai napig használnak. Meg nem véletlen az sem, hogy a német mérnököknek amnesztiát ajánlottak...(#9248) Francia91: Sejtettem, ha 1. -es lennél, akkor nem tűnt volna fel a különbség Amúgy én is szoktam néha P-51 el menni, de amióta reálisabb lett, azóta egyre kevesebbet
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Elég gyakran
Tegnapelőtt egy Messer lőtt le, tegnap egy Ostwind, ma meg lebombázott egy stuka
De én sem vagyok ám ártatlan
A kerek szárnyvéggel rendelkező gépek, mint pl. a P-47 és az orosz prémium sz@rfire szárnyvégei messziről nem rajzolódnak ki, távolról ezeknek is csapottnak látszanak. Emiatt ma egy fókát néztem P-47 -nek, persze ezt elsőre eltalálom, nem úgy, mint a P-47 -et.
Tegnap látok egy Messert, mögé megy egy másik gép, és lövi. Pont jó ritmusba értem oda, és lelőttem... Persze a G-14 -et is elsőre el tudom találni De megérdemelte, mert a csapattársat lőtte
Ezeknél az volt a probléma, hogy oldalról meg hátulról nem egyszerű megkülönböztetni őket, csak közelről, de akkor már sokszor lőtávon belül vagy.
De bombáztam már saját tankot is le, mert ott volt, ahol az ellenség szokott spawnolni. Azóta még jobban gyűlölöm a spawnkillereket
A kedvencem az volt, amikor valaki bejött piros-kék színű, tipikus airshow festésű Messerrel. Annyira biztos voltam benne, hogy P-51D - mert azt szokta a sok ökör ilyen színűre "festeni" -, hogy csak utólag láttam, szerencsétlen a csetbe is írt, hogy hagyjam már békén Ő is megérdemelte, menjen légi parádéra az ilyen
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Szőrös
veterán
-
Colos1
őstag
Azt elfelejtettem említeni hogy gyakran igen kevés az ellenséges repülő, mert nem a hülye BR szerint sorol minket össze (42 -es gép a 45 -ös ellen), hanem többé-kevésbé történelmi alapokon vannak összeválogatva gépek, így hülyék lesznek a gyengébb gépekkel bejönni.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
A lényeget meg kifelejtettem...
Tessék manualban vezérelni a motort, külön a szívótérnyomást, a fordulatszámot és a hűtőt. Már régebben írtam, hogy automata vezérlésen túlságosan pörgeti, úgy persze, hogy megfő, hiába nyitja a hűtőt. Egyelőre nem teljesen realisztikus a motor DM, így azzal nem okozol problémát, ha magas szívótérnyomásra alacsony fordulatszámot állítasz, de az a része rendben van, hogy magas fordulatszámon túlmelegszik.
A BF109 G2 esetében is 2700 körül van autón, pedig simán el lehet vele lenni 2300-2500 -on csukott hűtővel, még Máltán vagy Spanyolországban is, ahol jobban melegednek a motorok.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Egyelőre nincsenek olyan gépspecifikus dolgok, amikkel foglalkozni kellene. Azonban folyamatosan kerülnek bele ilyenek, de vagy inaktívak, vagy semmi értelmük. Pl. keverési arány állítás egyelőre felesleges, mert a magasság függvényében nem változik a teljesítmény, pedig normál esetben 2000 méteren már a motor hangján is lehet hallani, hogy kevés neki a levegő. De ilyen a nemrég belepakolt kompresszor fordulatszám állítási lehetőség is, illetve a magneto kapcsolók, azok működni működnek, de semmi értelme, nincs leszimulálva pl. az, ha az egyiket kikapcsolod, akkor csökken a fordulatszáma.
Remélem egyszer megcsinálják ezeket.
A War Emergency Power lényegét sokan félreértik. Minden belső égésű motornak van egy olyan teljesítmény szintje, ahol már saját magát károsítja. Ez elvileg az 50 ccm -s robogónál is megvan, csak úgy van beállítva a motor, hogy fizikailag le van korlátozva, pl. kipufogó kiömlő keresztmetszetével. Korán felismerték, hogy repcsiknél ezt nem célszerű, mert jól jöhet, és ez a teljesítményszint a WEP. Amit ide szoktak keverni, az az MW-BOOST. Ez fele-fele arányban vizet és metanolt tartalmaz. (MW = MetanolWasser vagy MethanolWater)
A hatása:
A metanol növeli az égés hatásfokát, ezzel többletteljesítményt szabadít fel.
A víz gőznyomása növeli a nyomatékot, illetve hűti a motort. (Növeli a nyomást a hengerben, ezzel értelemszerűen a dugattyún fellépő erőt, gyakorlatilag gőzgépet csinál a motorból )Ezeket csak bizonyos ideig szabad használni, de MW Boost esetén nagyon ajánlott volt, hogy a géppel megadott üzemidő után legalább 1 percet MW -vel repüljenek, mert a víz gőznyomása jótékony hatással volt a motor tisztaságára. Egy volt szerelő egyszer azt írta, hogy egy elkoszolódott motor pár perc MW után olyan tiszta lett, mint egy új.
Jelenleg a játékban ez nincs megkülönböztetve, pedig jó lenne, mert az MW ki tud fogyni, a sima WEP meg általában 5 perc, utána tönkremegy a motor. Amúgy német gépekben csak annyi MW nedű volt, amit egyszerre el lehetett használni, így nem tudták tönkretenni a motort. Más volt az aktiválásuk is. A sima WEP oylan volt, mint jelenleg a WT -ben, a gázkart kellett teljesen előretolni, a P-51 -ben itt volt egy kis madzag, ha az el volt szakadva, akkor a szerelő tudta, hogy motort kell cserélni. Az MW -nek külön kapcsolója volt.
Manapság a Racer P-51 -esekkel úgy tudnak 80...90 -es szívótérnyomást elérni, hogy vizet fecskendeznek a beszívott levegőbe. Így több óráig (!) üzemképes a motor, de víz nélkül ezen a nyomáson 1,5 perc alatt ledurrognak a hengerfejek. Az eredeti P-51 -nél 61 -től 67 -ig volt a WEP, max 5 perc, de 46 fölött nem volt célszerű 15 percnél tovább repülni.
(#9274) torz on borz: Én pont ezért repülök többnyire már csak MIX -ben. Normált csak akkor megyek, ha Német-USA van. Meg esetleg akkor, ha minden nemzet nyitva van.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Volt prémiumom, akkor sem engedte. Amikor rákattanok az user skin -nél a varázslóra, hogy létrehozza a templatet, akkor írja, hogy nem engedélyezett hozzá az user skin.
De az is lehet, hogy én csinálok valamit rosszul
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Szőrös
veterán
De ez a skin csak nálad látszik, nem ?
Kb így semmi értelme sajnos. Komolyan nem értem hogy gazsi miért nem veszi át a jobb skineket, pedig van belőle dögivel. Ráadásul nem vmi agyament szarok hanem korhű festések.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
Új hozzászólás Aktív témák
- Crucial T500 PRO 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Bontatlan, Hűtőbordás - 7400-7000 MBs - Eladó!
- Samsung Galaxy S21+ 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó Ipad 9. Generáció 64 GB Wifi Silver
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ASUS ROG STRIX RTX 2080 SUPER - eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs