-
GAMEPOD.hu
VoIP
Új hozzászólás Aktív témák
-
milenda
tag
Én is tapasztaltam ilyet, de csak 30-as irányban. Többször hívtam, sosem hallottam semmit, de a számláló megindult. Ugyanekkor 20-as számot és vezetékest gond nélkül sikerült hívni. A hívások nem mobilról, hanem ATA adapteren lógó analóg telefonról indultak.
[ Szerkesztve ]
-
milenda
tag
Az FVD-vel ma ugyanaz a tapasztalatom, mint tegnap. T-Mobile irányban nem jön létre a kapcsolás (de a díj levonódik), Telenorral és T-Home vezetékessel semmi gond. Kezdem azt hinni, hogy a T-Mobile kavar.
-
milenda
tag
válasz csimpas #3065 üzenetére
Kicsit árnyalódik a kép. Három teszthívást indítottam.
1. SIP hívás ATA adapterre csatlakozó DECT telefonról: oda-vissza tökéletes
2. MobileVoip hívás okostelefonról wifin keresztül: én hallottam a hívottat, ő nem hallott engem
3. MobileVoip hívás okostelefonról T-s mobilinterneten: oda-vissza tökéletes -
milenda
tag
Próbálta már valaki a T-Mobile Domino Surf csomagját? Tényleg nem megy vele a Skype és a Viber? És tényleg megy vele a MobileVoip?
-
milenda
tag
Ma reggel 70-es számokra nem megy ki a hívás (hordozottra sem), tök süket. 20-as és 30-as irány rendben, a hívhatatlan 70-es számok is hívhatók más szolgáltatótól. Más is tapasztal ilyet?
-
milenda
tag
válasz instantwater #14700 üzenetére
Szerintem egyszerűbb a megfejtés: "desktop text message", azaz nem a telefonról ment az SMS, hanem az asztali kliensből.
-
milenda
tag
válasz instantwater #14705 üzenetére
Ebben igazad van, akkor sem kedvelem az összeesküvés-elméleteket. Nekem egyszer egy 3620-ra menő hívásom a híváslista szerint 53620-ra ment, vagyis Kubába, közben a hívott magyarországi előfizetővel beszéltem.
-
milenda
tag
válasz instantwater #14707 üzenetére
Szakmailag rendben van, amit írsz, én csak arra utaltam, hogy esetleg ágyúval lősz verébre. Feltörik a fiókot és a megszerzett jelszót arra használják, hogy vasárnap küldjenek egyetlen SMS-t és azóta semmit - nem tűnik életszerűnek. Ráadásul a svájci SMS fele annyiba kerül, mint a magyar ...
-
milenda
tag
Már 1,8 cent a BC magyar mobilra.
-
milenda
tag
válasz szundybence #14883 üzenetére
Valóban a vezetékes/mobil hívások arányától függ. A BrowserCalls-nál a mobil dollárban annyi, mint FVD-nél euróban, a vezetékes viszont most nőtt a duplájára (0,2 dollárcentre), míg FVD-nél változatlanul ingyenes.
-
milenda
tag
válasz szundybence #14886 üzenetére
A vezetékes hívások ingyenessége FVD-nél csak a feltöltéstől számított 120 napig él, utána kezdeni kell valamit az egyenleggel. Ha sokat telefonálsz vezetékes irányba és ritkábban mobilra, akkor FVD, ha sok a mobilhívásod és kevés a vezetékes irányú, akkor BrowserCalls. Mindez magyar vezetékesre és magyar mobilra igaz, Németországba pl. a vezetékes és a mobil is olcsóbb, mint magyar viszonylatban.
-
milenda
tag
Tudja valaki, mennyi a minimális feltöltés ahhoz, hogy a FreeVoipDeal 120 nap ingyen magyar vezetékest adjon? Köszönöm.
-
milenda
tag
válasz phanfantom #15499 üzenetére
Lehet tölteni 5 euróval, sőt 5 dollárral is, csak nem tudom, ez elég-e a 120 naphoz. Néhány Dellmont-klónnál elég, de kérdés, mindegyiknél így van-e.
-
milenda
tag
válasz phanfantom #15501 üzenetére
Viszonteladóknál, pl. a Hanstelnél.
-
milenda
tag
Köszönöm n@p@lm, zichie és anadroid válaszait. Ha n@p@lm augusztus előtt kapott 120 napot, zichie meg utána 60-at, akkor sajnos anadroidnak lesz igaza.
-
milenda
tag
Sokan dicsértétek már a Gigaset a510ip készüléket. Én is szeretném, de egyelőre nem tudom, mert nem boldogulok a konfigurálásával. Korábban Linksys ATA adaptert használtam (sajnos nyugdíjba vonult), annak alapján legjobb tudomásom szerint mindent beírtam, mégsem sikerül a beállítás. A webes konfigurálással próbálkoztam. Kérem a hozzáértőket, legyetek szívesek leírni, hova mit írjak.
Köszönöm. -
milenda
tag
Lemaradt: browsercalls fiókom van.
-
milenda
tag
Kedves KTU, köszönöm a segítséget. Beírtam a hiányzó két sort, működik. Némi meglepetésemre még a hívószámot is azonnal kiküldte. Eddig remek. Kicsit zavaró, hogy a kézikészülék nem a leírás szerint teszi a dolgát, még a hívásindítás sem úgy megy, ahogy elvileg kellene, de majd ismerkedünk. Köszönet még egyszer!
-
milenda
tag
válasz MaCS_70 #18788 üzenetére
Mea culpa, visszavonom. A vonalválasztást hiányoltam, de mivel akkor még csak egy vonalat regisztráltam, nem volt mi között választani. A wizard viszont tényleg nem indul a boríték gombbal, de ez nem baj, a webes felületen sokkal egyszerűbb minden. Egyelőre tanulok, s majd utána kérdezek.
-
milenda
tag
Huawei telefonomon a billentyűzet hangja le van tiltva, így többek között sem a beépített tárcsázó, sem a MobileVoip használatakor nem pittyeg. Azaz tegnapig nem pittyegett. Tegnap óta azonban a MobileVoip használatakor bizony pittyeg. Hol tudom letiltani? Nem állítottam semmit sem a telefonon, sem a MobileVoip programban.
Köszönettel fogadok minden tippet. -
milenda
tag
Gigaset A510IP-vel kapcsolatban kérek ismét segítséget. Október elején KTU fórumtárs segítségével sikerrel konfigiráltam az eszközt, két fiókkal kiválóan működött - egészen péntekig. Azóta mindkét fióknál “Registration failed” üzenetet látok a konfig. menüben, sőt ha a Gigaset hálózatra próbálnék regisztrálni, ott is. A (UPC kábelmodmemel egybeépített) routert és a Gigaset bázist már többször újraindítottam, semmi. Sehol semmilyen beállítást nem módosítottam, semmit nem telepítettem. Ugyanerre a routerre WiFi-n csatlakozó mobiltelefonnal mindkét fiók kitűnően működik, fiókok, felhasználónév, jelszó, egyenleg tehát rendben. Mit lehet a baj?
-
milenda
tag
A routeren sohasem konfiguráltam semmit, nem volt rá szükség. Összekapcsoltam a Gigasettel és ment. A Gigaset a routertől kapja az IP címét, ez egy áramszünetet követően megváltozott, de ez egyiküket sem zavarta, én is csak úgy vettem észre, hogy a korábbi IP címmel nem tudtam belépni a konfig.menüjébe. Az IP címmel most sincs baj, a WiFi-n lógó laptopommal simán be tudok lépni a Gigaset konfig.menüjébe, hiszen ott látom a “Registration failed” üzenetet.
-
milenda
tag
válasz herdsman12 #19424 üzenetére
Ezt is kipróbáltam, újból beírtam mindent, elmentettem, de ez sem segített. De mint írtam, a Gigaset.net-re sem lép fel, pedig ott nincs mit beírni. A frissítési lehetőséget nem vettem észre (te hol látod?), de ez aligha lehet akadálya a működésnek. Köszönöm a tippet.
-
milenda
tag
válasz herdsman12 #19428 üzenetére
Két nap szünet után ismét feszültség alá helyeztem a Gigasetet, hogy kipróbáljam a factory resetet vagy egy másik módszert, amely a Linksys ATA-nál már egyszer bevált. Nem volt egyikre sem szükség. Azonnal regisztrált mindkét accountra a készülék. Ki érti ezt? Köszönöm a segítséget.
-
milenda
tag
Legalább 10 éven át egy Linksys PAP2T adaptert használtam, 2 accounttal. Szépen tette a dolgát, néha előfordult, hogy kikapcsolás után visszakapcsolva eltűnt belőle a jelszó, azt újból beírva ment rendesen tovább. Egy alkalommal minden külső ok nélkül leesett a hálózatról, s csak az segített, hogy a korábban a Line 1-re regisztrált accountot áttettem a Line 2-re és viszont. Utána évekig ment problémamentesen, egészen ez év szeptemberig.
Amikor most a Gigasettel a Registration failed üzenetet kaptam, rögtön jelszóvesztésre gyanakodtam, de hiába írtam be újból minden adatot, nem regisztrált. Az accountok megcserélését nem próbáltam, egy elfekvő FreeVoipDeal accounttal próbáltam regisztrálni, de azzal sem sikerült. Ahogy írtam, mobilon viszont ugyanazon a routeren át (UPC kábelmodemes) gond nélkül tudtam telefonálni, igaz, a nem SIP protokollt használó MobileVoippal.
Köszönöm KTU és Magnat fórumtársak értékes hozzászólásait is. Hálózatra vagy hálózati eszközre én nem gyanakszom, esetleg arról lehetne szó, hogy átmenetileg (pl. valamilyen hálózati eszköz konfigurálása miatt) nem engedték át a VoIP forgalmat, ez magyarázat lehetne arra, miért sikerült MobileVoippal. Ennek viszont ellentmond, hogy Mig21 fórumtárs a Telekom hálózatát használja, és nála is jelentkezett ugyanez a probléma. Szóval egyelőre rejtély, de hátha valaki rájön. -
milenda
tag
-
milenda
tag
válasz herdsman12 #19530 üzenetére
Tényleg, szám elé még nem próbáltam. Köszi!
-
milenda
tag
Ez most a VoIP vagy a Telenor topic?
-
milenda
tag
válasz KamuMazsola #20035 üzenetére
Kedves KamuMazsola, nincs itt semmi probléma. Csak viccesnek találom, hogy a Telenor topicban egyáltalán nem beszélnek róla, holott nem csak VoIP-ra jó a KLIKK és általában mobilinternet.
-
milenda
tag
válasz MaCS_70 #20038 üzenetére
Drága Macs, ne offoljuk szét a topicot. Én egyáltalán nem kifogásoltam, sőt örülök neki, hogy a VoIP-pal kapcsolatos témák sorra kerülnek, sokat tanulok belőlük. Éppen csak – ahogy előző hozzászólásomban is írtam – viccesnek találom, hogy a VoIP topic részletesen kitárgyalja a (VoIP-hoz kétségtelenül hasznos) KLIKKet, a Telenor topicban viszont egyáltalán nem foglalkoznak vele (holott azért nem csak VoIP-ra jó).
-
milenda
tag
válasz KurtCobain #23365 üzenetére
Így van. És a hívni kívánt szám végére # is kell. A gépi nyanyát kikerülni nem lehet, csak belefojtani a szót.
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el a téma összefoglalót!
● Nyílt egy topic a komolyabb kérdéseknek, ezentúl ott beszéljetek erről:
VoIP - mélyvíz